Souhlasím s Itallem, je to podle motorizace. Např. Octavia 1.6 MPI měla vzadu bubny,1.8 T kotouče. Podobné to bylo u nafty, 1.9 66 kW bubny,81 kW kotouče.
S tím bezproblémovým provozem naopak nesouhlasím.To že problém nevidím,neznamená že neexistuje.
Pak se hromada lidí divila,že byli vykmitnuti s STK,protože jim blbě brzdilo jedno kolo nebo obě.
Následovala návštěva servisu,kde došlo k výměně prolínajícího prasátka,odmaštění bubnu a výměně paken. A nebo taky ne, to když přijeli po létech bezproblémového provozu a údržby jednou za x let a nejednou zjistili,že mají bubny vydřené drážky a jsou tak leda na vyhození.
Proto tvrdím,že pokud se o brzdy budu starat jak vyžadují,tak nemám problém.Tím nemyslím návštěvu servisu a kontrolu 20 kontrolních bodů jak slyším poslední dobou v různých vábících akcích.
Ona totiž údržba brzd nespočívá v ofouknutí brzdičů stlačeným vzduchem a stříknutí maziva na místa kam je vidět.
![Mad :x](https://www.oleje.cz/forum/images/smilies/icon_mad.gif)
Proto jezdím z brzdami zásadně ke kamarádovi,kde mi kompletně brzdy rozebere na prvočinitele,vše řádně vyčistí,zkontroluje zda není někde nějaký únik kapaliny a zase vše pečlivě složí dohromady.Pěkně si u toho pokecáme a já mám jistotu,že na jaře nezjistím,že mám vnitřní desky sjeté do šikma a celou zimu se divím,jak mi stoupla spotřeba paliva a odůvodnil jsem si to zimními pneumatikami.
![Wink :wink:](https://www.oleje.cz/forum/images/smilies/icon_wink.gif)