Taky možnost - minus pól baterky, alternátor;
a často "odchází" měděný pletený pásek ukostření karoserie / motor - převodovka.
Jestli mě paměť neklame, tak zespodu u levého př. kola.
Tak jsem to přes noc odpojil a stejně tak když jsem přijel do práce. Baterka přesto při odjezdu tak tak nastartovala auto. Mám ještě druhou ze stovky. Tu polomrtvou jsem dobil a bude dva dny v klidu, pokud mi pak nenastartuje, tak jde z baráku. Stovková baterka natočila bez problému motor. Ukostřením to tedy není.
Asi došlo k nějakému fatálnímu selhání uprostřed staré baterky a dochází ke značnému samovybíjení
Odpoj baterku, napoj dobíječku a postupně zapínej spotřebiče a kontroluj ampérmetrem a voltmetrem/ jen zapnutý klíček bez chodu motoru/ jestli vše OK tak pak jeden článek v baterce ti zkratuje.
V případě kolísání proudu a napětí při zapnutí spotřebičů kontroluj vodiče, někde bude prodřený na kostru a dělá spotřebič s větším odběrem.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Tak záhada vyřešena. Baterku jsem dobil dle Lidlovské nabíječky na maximum. Pak jsem si ji tři dny vozil v autě a následně připojil a pokusil se nastartovat. Tak nějak z povinnosti se neochotně ozval pastorek a tím celá show skončila. Takže sbohem STARLINE
V Tescu ještě jsou údržbové Bannery v malém rozměru +-41Ah kolem 1700Kč
Jo vyměkl. Budu mít k prodeji 4ks disků na felicii, budu si sundávat zimáky 165/70 R14 Polarisy 3.
Dnes jsem dělal se známým rozvody. Starý řetěz byl zřetelně vytahán (prohnut). Nový je krásně napnutý. Vana je čistá, ale na bloku je nachytán karbon. Rovněž jsem za 11kč utišil novým těsněním drnčící víčko oleje. Do motoru teda půjde Mogul GX-FE 10W-40 ACEA A3/B3, API SL/CF (337kč/4litry )
Z Excelu jsem si vytáhl, že 3704km mě stálo 5595,1 tedy 1,51kč/km
skodovkar: Tedy Bannerku 45 Ah jsem kupoval před necelými dvěma roky za méně, než polovinu ze 1700,- Kč. Ale baterky šly nahoru, ani tam, co jsem minule uspěl, už nemají zdaleka tak levné. Ovšem v Tescu za 1700...Snad by někde měli alespoň kolem 1100 - 1200,- Kč?
Naštěstí zatím netřeba nic kupovat.
Po přechodu oleje z 15W-40 na 10W-40 je znatelný rozdíl ve studených startech, motor se opravdu roztáčí (a olej tlakuje) ochotněji A jsem šokován jak se motor po výměně rozvodu ztišil a to nejen kvůli samotnému drnčícímu řetězu, ale hádal bych to i na rozhození ideálního časování, protože motor hlasitě duněl. Nyní je předstih na benzín a nějak to jede. Ale je zajímavé, že s menším předstihem to na LPG táhlo lépe, což je v rozporu se vším, co jsem se o LPG dozvěděl
Hehe! Tak jsem vletěl do díry až mi z toho upadl výfuk Je to zadní část s tlumičem. Pak jsem to sundal ze silentbloku, hodil do kufru a jel dál Celkem to ani nevadí, ale v rychlostech nad 80km/hod už to duní trochu více
Taky to vypadá, že budu jezdit týden bez něj.