Durex píše:Tak hezky popořadě. Včem je to legenda? Je to prostě RD350. Dobře chodící dvoutakt. Tečka. Legenda je podle mě něco jinýho. Třeba Honda NR 750.
46 kW a 170 kg. To jsou parametry RD z 86 roku. Co teď po mě chceš? Je to 2T a jak známo,dnešní doba jim nepřeje. Jasně jsou vyjímky třeba v enduru – to aby si mě nechytal za každé slovo tak,jak to s oblibou děláš. Jinak třeba ta MT07. 55 kW, 179 kg a cena 129 000 kč. Co chceš víc … Je to lehký jako RD, má to větší výkon a je to skoro zadarmo … Produkt dnešní doby spotřebního materiálu.
Tak, není to TŘEBA ta MT-07, ale JEDINĚ ta MT-07, která je teprve letošní novinkou a stojí se prý na ní fronty. Byla a možná ještě je dost nedostupná. Alespoň je vidět, o co je zájem
![Very Happy :D](https://www.oleje.cz/forum/images/smilies/icon_biggrin.gif)
. Hmotnost nemá jako RD, ale budiž. Výkon sice vyšší, ovšem čím je motorka lehčí, tím menší potřebuješ výkon
![Idea :idea:](https://www.oleje.cz/forum/images/smilies/icon_idea.gif)
. Přijatelná cena mi určitě nevadí, pokud to nedopadlo jako nové Hondy 500...
Durex píše:Viděl si to video co sem píchnul Pitris mladší – ta jízda s CBX? Kde je problém? A navíc ten zvuk je dokonalej …
Proč zase do toho cpeš vyžší objemy? Jel si někdy na 125 2T s výfukovou přívěrou? To je ten výkonový kopanec,o kterém mluvím. Prostě motor,co ve spodu jede normálně,ale od určitých otáček v něm bouchnou saze a je tam ten bonus … Snad teď to pochopíš,i když pochybuju.
Pokud je mi známo, přívěry u 2T jsou proto, aby se propojil režim nízkých a vysokých otáček, resp. ještě vylepšují průběh nižších a středních otáček, dle konstrukce. Ve vyšších točkách se přívěra otevírá a motor má režim "jako by tam přívěra nebyla". Tedy tam přívěra určitě není proto, aby vytvářela kopanec, ale naopak proto, aby tento kopanec eliminovala, resp. aby průběh výkonu byl spojitý. Lze si vyzkoušet na motoru bez sací klapky i přívěry výfuku, že jde dobře jen ve vyšších otáčkách. Přidáme - li jen klapku, nízké otáčky se mnohem zlepší, uprostřed motor nejde a o něco výše přichází onen kopanec. Přidáme-li přívěru, průběh výkonu je nejspojitější, na to tam je přívěra. Něco jsem se najezdil s motory s klapkou, ale bez přívěry, tak mi o tom bublej
![Very Happy :D](https://www.oleje.cz/forum/images/smilies/icon_biggrin.gif)
.
Durex píše:A poslední reakce. Myslím,že k tomu příručku ani nedostaneš,protože je to ostré závodní náčiní
![Very Happy :D](https://www.oleje.cz/forum/images/smilies/icon_biggrin.gif)
Navíc ty ten svůj motor nemáš šanci přetočit,když tam máš omezovač… A to že nemáš potřebu to točit k červenýmu neznamená,že já mám stejný potřeby jako ty – a tady sme zase u rozdílu povah nás dvou,z kterých plyne tvoje nepochopení mého jednání,výběru strojů atd …
Mě červená nedráždí, jako toho příslovečného býka. Klidně vytáčení utnu před červeným polem. Motor je obvykle můj, proč bych ho ničil?
![Idea :idea:](https://www.oleje.cz/forum/images/smilies/icon_idea.gif)