![Laughing :lol:](https://www.oleje.cz/forum/images/smilies/icon_lol.gif)
![Very Happy :D](https://www.oleje.cz/forum/images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Laughing :lol:](https://www.oleje.cz/forum/images/smilies/icon_lol.gif)
Moderátor: Colommbo
Cena je spíše ukazatelem luxusu, než kvality nebo dokonce užitné hodnoty.Durex píše:Tak sice staletej,ale když půjdem do důsledku,tak všechny motory jsou staletý i ty s kompresoremJinak za tohle se platí přes půl mega,takže to nebude úplnej pravěk (koncepčně ano,jako spalovací motor sám) a přesto si to bere běžně olej a lidi to kupujou po kamionech ...?
Ano, výborně. A Yamaha to jen zkopírovala jako CantileverDurex píše:A dovolím si tvrdit,že první centrál měla Jawa a to na pařezu?
Silniční Yamaha 350 z počátku 70. let a sportovně cestovní RD 350 jsou svým způsobem legendární stroje. Pro ty, co se o motorky zajímají - a já se o ně (o historii) zas tak nezajímám. Vítězství Yamah 350 ve velkých dvousetmílových amerických závodech nad plnoobjemovými Suzuki a Kawasaki 750 (2T tříválce) jsou, myslím, legendární. Také v MS se tyhle stroje výborně uplatnily, prodejní modely každý chtěl mít.Durex píše:A taky nesouhlasím,že Honda je nejlepší (promiň Pitrisovic rodino) a že Yamaha globálně bere olej. Týkalo se to hlavně jejich pětiventilových motorů. A taky si nedovedu vybavit,čím byla jejich 350 tak legendární?
I 2T 125 může mít poměrně spojitý průběh výkonu. Nějaký kopanec je vlastností spíše mizerných nebo vyběhaných motorů. Pokud by se to posuzovalo "zážitkově", dobrá, chceš mít kopanec. Z hlediska ovladatelnosti a všeho ostatního je lépe spojitý průběh výkonu. Tohle Honda opravdu umí a je to také právem oceňováno. Já nejsem zvyklý na cestovní nebo sportovní 4T, SV650S (což je motorem cesťák) mi přijde průběhem výkonu velmi dobrá a samozřejmě si dovedu představit, že kdyby měla 100 nebo více koní, tak výkon půjde při vytáčení mnohem strměji nahoru, takhle to není žádná raketa, přestože je svižná. Ale na co kopanec? Tam je přece tolik prostoru pro plynulý náběh.Durex píše:... jsem odkojenej dvoutaktní 125-kou,která do 7000 otáček nejela (jela asi jako 4T 125-ka) a od 7 000 se otevřela výfuková přívěra a to byl kopanec jako kráva. Najednou to táhlo až do 11 000 otáček,kde bylo 32 koní
Proto sem pak stejnej zážitek chtěl zažít i na silnějších moto a tohle ti Honda nedá. To uměla Kawa nebo Suzuki. Ale taky záleželo na modelu. Neplatilo to globálně. Ale když se podívaš do testů silničních motorek a je jedno na jakej rok,tak Honda tam byla vždy za beránka v porovnání s těma ostatníma. Ale je to o jezdci co se mu líbí,kde jezdí a na čem jezdí. Ale já prostě potřebuju divošku. A je jedno,jestli motorku,nebo holku
Prostě to tak mám
Tak to ty si přišel s tím,že ta 350 byla legendární. Byla to prostě dobře fungující motorka své doby s vyladěným 2T motorem.Itall píše:Co je extra? Wartburg?Řadový šestiválec do motorky? Ten je dlouhý i do auta, ne? Proč vymýšlet kraviny kvůli exkluzivitě? Já chci stroj svižný, lehký, výkonný, dobře ovladatelný, spolehlivý, přijatelné ceny. Takový mi dones nenabídne nikdo. Nikdo neumí lehký a výkonný stroj, kromě závodních speciálů, vesměs terénních. Kálím na šestiválcovou Benelli. Co s ní?
To snad nemyslíš vážně? To mi chceš říct,že všechny ostré 2T ať už silniční nebo teréní jsou vyběhané?Itall píše:I 2T 125 může mít poměrně spojitý průběh výkonu. Nějaký kopanec je vlastností spíše mizerných nebo vyběhaných motorů. Pokud by se to posuzovalo "zážitkově", dobrá, chceš mít kopanec. Z hlediska ovladatelnosti a všeho ostatního je lépe spojitý průběh výkonu. Tohle Honda opravdu umí a je to také právem oceňováno. Já nejsem zvyklý na cestovní nebo sportovní 4T, SV650S (což je motorem cesťák) mi přijde průběhem výkonu velmi dobrá a samozřejmě si dovedu představit, že kdyby měla 100 nebo více koní, tak výkon půjde při vytáčení mnohem strměji nahoru, takhle to není žádná raketa, přestože je svižná. Ale na co kopanec? Tam je přece tolik prostoru pro plynulý náběh.
Na tom bych se někdy rád projelDurex píše:Tady je krásně vidět od 1:16 ten kopanec od 9000 otáček. Jak ten motor najednou jde. To je mazec
https://www.youtube.com/watch?v=Bcm5ycjsb0I
A jestli to neznáš, tak mrkni na tento 2T (respektive na otáčkoměr)Durex píše:jestli tady něco není,tak je to lineárnost