Jen tak dál...Itall píše:Po shlédnutí motorizací nové Fabie koukám jako blázen. Litrové motory z Citigo (zatím se o nich informace moc nešíří), průserové 1,2 TSI a tříválce v naftě ...
Jaké auto?
Moderátor: Colommbo
- Colommbo
- Příspěvky: 9998
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaké auto?
Je nová doba,doba zkracování...,zaznělo v jednom filmu.
Vrtání,zdvihu,délky motoru.
Ano,předražený odpad koncernu VW. Hurá do Česka.
Vrtání,zdvihu,délky motoru.
Ano,předražený odpad koncernu VW. Hurá do Česka.
- Colommbo
- Příspěvky: 9998
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
A není to tak dlouho, co jsem četl, že ten fordí litrový tříválcový Ecoboost je dopovaný (logicky) turbodúchadlom, které točí dvěstěčtyřicetšesttisíc otáček za minutu (4000ot/s) - umíte si to vůbec představit...?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaké auto?
Bejvalku jsem ke konci soužití,schválně taky tak točil. Satisfakčně. A furt prej žije...
Re: Jaké auto?
Tie trojvalcové turbo dieseli už maju tuším 2 roky,inak tie 3 valce je tam niekedy docela cítit,počut ich je stále. A neviem či všetky Fabie,ale táto na zadnom sedadle robí dost randál,hlavne hluk od kolies-mal som pocit,akobi som sedel vedla kolesa.Colommbo píše:Jen tak dál...Itall píše:Po shlédnutí motorizací nové Fabie koukám jako blázen. Litrové motory z Citigo (zatím se o nich informace moc nešíří), průserové 1,2 TSI a tříválce v naftě ...
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Jaké auto?
A tento downsizing ide najma kvoli papierovým udajom,spotreba-emisie. Niektorým výrobcom je lahšie sa zmestit do emisných noriem znížením zdvihového objemu,no a nezabudajme,že sa minie podstatne menej materialu.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
- Colommbo
- Příspěvky: 9998
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
Pokrok, bohužel, nezastavíš a proto, prosím, věnujme tichou vzpomínku první generaci Fabie s benzínovým čtyřválem 2.0 8v 85kW... Amen!
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaké auto?
Na čipovaných VW motorech 1,9 TDI 110 kW (v sérii nejvýkonnější provedení tohoto motoru) točila turbodmychadla až 300 tis. ot./min. Ale asi ne dlouho, neboť tyto motory se nedochovaly.Colommbo píše:...dopovaný (logicky) turbodúchadlom, které točí dvěstěčtyřicetšesttisíc otáček za minutu (4000ot/s) - umíte si to vůbec představit...?
Re: Jaké auto?
Bohužel jen ve verzi sedan.Colommbo píše:... první generaci Fabie s benzínovým čtyřválem 2.0 8v 85kW... Amen!
- Colommbo
- Příspěvky: 9998
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
Návštěvník píše: ...točila turbodmychadla až 300 tis. ot./min. Ale asi ne dlouho, neboť tyto motory se nedochovaly.
Já vím, Bohumile, já vím, jen nejpitomější provedení, bohužel...Návštěvník píše:Bohužel jen ve verzi sedan.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaké auto?
Ta Fabia 3 bude asi o pár kilo těžší....Itall píše:nové Fabie....No, s tím litrem se dojdu svézt, schválně jaký je rozdíl oproti Citigo. Ten totiž jede dobře...
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
A taky tam bylo zmíněno, že je to dvojnásobek toho, co točí turbo ve formuli 1.Colommbo píše:A není to tak dlouho, co jsem četl, že ten fordí litrový tříválcový Ecoboost je dopovaný (logicky) turbodúchadlom, které točí dvěstěčtyřicetšesttisíc otáček za minutu (4000ot/s)
Myslíš, že ten motor ve Fordu bude mít i dvojnásobnou životnost jako v F1
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re:
Hm, tak to vyhrává na nižší spotřebu ten můj dvoulitr.Pitris píše:Záleží na tom, jakou máš představu. O výkonu motoru, o té "nejnižší" spotřebě. Ale jednu z nejmenších spotřeb - a potřeb - má kolo Jen tolik, co vypiješ Ty sám@Matyzak píše:Hladam auto s co najnizsou spotrebou.....
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Jaké auto?
Jen takový dotaz,ony se dělalo do Fabči více druhů dvoulitrů?Návštěvník píše:Bohužel jen ve verzi sedan.Colommbo píše:... první generaci Fabie s benzínovým čtyřválem 2.0 8v 85kW... Amen!
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW