spotreba oleja po vymene kruzkov, R6, 3,0 (M54B30)
Moderátor: Colommbo
Re: spotreba oleja po vymene kruzkov, R6, 3,0 (M54B30)
Na té fotce je typický pístový motor
Re: spotreba oleja po vymene kruzkov, R6, 3,0 (M54B30)
Tady nikdo šetřit nepotřebuje, auta se musí vyrábět, z čeho by naši chudáci bankéři žili, musejí stále někomu půjčovat, proto to v olejích není, na Vás z nich nikomu nezáleží, to je snad jasné.
http://xadoindustrial.com/news
http://xadoindustrial.com/kazhdiy-vlozh ... ov-pribili
http://xadoindustrial.com/revitalizatio ... -prospects
http://www.xado.co.uk/xado_uk_industrial_greases.htm
Tak nám tu v Čechách a na Moravě ( snad ) neujede vlak.
http://xadoindustrial.com/news
http://xadoindustrial.com/kazhdiy-vlozh ... ov-pribili
http://xadoindustrial.com/revitalizatio ... -prospects
http://www.xado.co.uk/xado_uk_industrial_greases.htm
Tak nám tu v Čechách a na Moravě ( snad ) neujede vlak.
Re: spotreba oleja po vymene kruzkov, R6, 3,0 (M54B30)
A pyramidy v Egyptě stojí špičkou dolů Co tam máš dál, Bedřichu
Je zvláštní, že na minulé stránce jsme byli pozadu....
Je zvláštní, že na minulé stránce jsme byli pozadu....
....a na této straně už v něm málem sedímeMav píše:Mrzí mě, že my ČEŠI, opět budeme tzv.: 100 let za opicema....
Že by nějaký opičí expres A aby mu nevrzaly kolečka, má je namazaný xademMav píše:Tak nám tu v Čechách a na Moravě ( snad ) neujede vlak.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: spotreba oleja po vymene kruzkov, R6, 3,0 (M54B30)
som si zacal prezerat tie stranky so xado teraz je spotreba okolo 0,7l/1000 km. Ak sa to katastrofalne zhorsi tak skusim aj to xado, za 990 eur som nasiel uz aj iny motor, takze uvidime.
Inac by ma zaujimalo ako by bezal vanosovy motor pri strate oleja ked vdaka oleju ten vanos funguje
Inac by ma zaujimalo ako by bezal vanosovy motor pri strate oleja ked vdaka oleju ten vanos funguje
Re: spotreba oleja po vymene kruzkov, R6, 3,0 (M54B30)
Ano, vždyť to tu Mav psal....
....to jsou hotové LurdyMav píše:použijte XADO, a jestliže nepomůže, pak generálku, anebo jiný motor....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: spotreba oleja po vymene kruzkov, R6, 3,0 (M54B30)
Co kdybych ten zazrak vychlastal ja,omladilo by to moje vnutro?
Re: spotreba oleja po vymene kruzkov, R6, 3,0 (M54B30)
Já, když už bych se pouštěl do překroužkování a bylo podezření na větší opotřebení válců, tak bych kroužky v pístních drážkách zajistil proti otáčení (jako se to dělá na dvoutaktním motoru), aby se kroužky neotáčely a přizpůsobily se ovalitě válce.
Ale teď, když to máš pohromadě, bych to asi znova nerozebíral ....
Ale teď, když to máš pohromadě, bych to asi znova nerozebíral ....
Re: spotreba oleja po vymene kruzkov, R6, 3,0 (M54B30)
Tak vanos ti pujde,dokud bude motor mazat,neni to ovlivneno nejakym poklesem olejove naplne.Uz jsem videl m54 se suchou merkou,takze cca 3-4 litry tam jeste byly a vse fungovalo normalne.Ted jsi ale napsal,ze to trochu kleslo.Dej tomu jeste cas,rikam tak 3-5tis.km.Vykon mas vynikajici,tak to neres.M54B30 je uzasny motor a jezdit s nim je opravdova radost,tedy aspon ja to tak vnimam.
BMW zdar
BMW zdar
Re: spotreba oleja po vymene kruzkov, R6, 3,0 (M54B30)
Je to tam, najeto 1500 Km, docela mě překvapil účinek metalokeramiky na zrychlení vozu.
Snížené tření je velmi znát. I zvuk motoru je trošku jiný. Spotřeba šla zatím odhadem o 0,3 - 0,4 /100 km dolů. Hlavně to zrychlení, auto úplně někde jinde.
Dcera se zeptala, táto, my máme nový motor? Neblbni tak a uber, kolik to stálo, tak to se vyplatilo. Žena řekla- motor je opravdu tichounký, měla jsem strach, ale měl jsi pravdu-také je technička a rozumí tomu.
Ošetřen motor, převodovka, pal. čerpadlo a vstřiky, převodka řízení - u té se vůle pocitově na volantu - takové to brnkání při vracení do střední polohy zlepšilo o cca.: 70%.
Pokud někdo bude chtít, sdělím optimální způsob aplikace pro techniky, co tomu dají čas, jdoucí na d doporučení webu.
Průměrná spotřeba za 1500 km, dálnice 140 -180, okresky 90 - 140, z toho 2,5 hod zácpy na D1 a kolem Vsetína a Zlína - 4,9 l / 100 km. 1,9 Tdi 66 Kw
Snížené tření je velmi znát. I zvuk motoru je trošku jiný. Spotřeba šla zatím odhadem o 0,3 - 0,4 /100 km dolů. Hlavně to zrychlení, auto úplně někde jinde.
Dcera se zeptala, táto, my máme nový motor? Neblbni tak a uber, kolik to stálo, tak to se vyplatilo. Žena řekla- motor je opravdu tichounký, měla jsem strach, ale měl jsi pravdu-také je technička a rozumí tomu.
Ošetřen motor, převodovka, pal. čerpadlo a vstřiky, převodka řízení - u té se vůle pocitově na volantu - takové to brnkání při vracení do střední polohy zlepšilo o cca.: 70%.
Pokud někdo bude chtít, sdělím optimální způsob aplikace pro techniky, co tomu dají čas, jdoucí na d doporučení webu.
Průměrná spotřeba za 1500 km, dálnice 140 -180, okresky 90 - 140, z toho 2,5 hod zácpy na D1 a kolem Vsetína a Zlína - 4,9 l / 100 km. 1,9 Tdi 66 Kw
Re: spotreba oleja po vymene kruzkov, R6, 3,0 (M54B30)
Motorové oleje jsou komplexní balík, který plní plno funkcí. To že se do něj přidá víc jedný přísady, která má něco zlepši neznamená, že ke zlepšení dojde. Jenom vyšší koncetrace některé látky vyšší účinek přinést nemusí. Některé látky co samostatně nemají potřebný efekt tento efekt získají teprve v kombinaci spolu. Proto aditivační balíky formuluje jen pár firem na světě. A jejich vývoj je složitý, aby všechno co mají splnily. To jen tak krátce k různým přípravkům k vylepšení olejů.
Některé přípravky můžou zdánlivě vylepšit jeden nebo dva parametry, ale dalších 5 zhorší. Jen tak obecně. Zdánlivě co někdo propaguje v reklamách pro závody není pro běžný provoz k použití. U závodních motorů je na prvním místě výkon.
O Xado si přečtu co to všechno má umět a pak uvidím. Xado nemá vylepšovat olej, ale opravovat opotřebené plochy. Tedy olej používá jen jako nosič. Až si o tom přečtu víc, tak se tomu buď zasměju a nebo to budu brát vážně.
Jsem jednoduchý, tak se omlouvám. Ale za
1) podle toho co píšou, tak opotřebené plochy se začnou revitalizovat.
2) nějáký stavební materiál se uchytí na mastném špinavém povrchu vnitřních částí motoru? Kde jsou různé teploty a tlaky?
3) Pokuď to funguje a mají tam loga automobilek, proč to ty automobilky nevyužívají ve značkových servisech jako přípravek pro servis opotřebeného motoru?
Lze jejich doporučení
V nabídce mají plno druhů revitalizantů? Každý má jinou barvu obalu. Pro benzínové motory, dieselové a plno dalších aplikací? Proč? Není to náhodu stejný obsah a jen jiná barva obalu? Jaký je rozdíl v obsahu tuby pro benzínový a dieselový motor?
Ty jejich certifikáty co tam vidím jsou na motorové oleje ne na ty samotné gely. Jejich pravost posoudit neumím.
http://www.prodejoleju.cz/cz/detail/lub ... lubrifilm/
http://www.restorer.cz/restore/eshop/0/ ... ni-1000-ml
http://www.mjauto.cz/html/teflon-aditivum-oleje.html
Ale proti gustu žádný dišputát. Kdo chce může zkoušet různé druhy přísad do motorových olejů a různých způsobů bezdemontážních generálek motorů.
Dodatečná aditiva do olejů se používají v průmyslu, ale ne v automobilovém .)
http://www.xado-eu.cz/?go=kontakt
http://www.starkar.eu
http://www.firmy.cz/detail/589374-stark ... onosy.html
Některé přípravky můžou zdánlivě vylepšit jeden nebo dva parametry, ale dalších 5 zhorší. Jen tak obecně. Zdánlivě co někdo propaguje v reklamách pro závody není pro běžný provoz k použití. U závodních motorů je na prvním místě výkon.
O Xado si přečtu co to všechno má umět a pak uvidím. Xado nemá vylepšovat olej, ale opravovat opotřebené plochy. Tedy olej používá jen jako nosič. Až si o tom přečtu víc, tak se tomu buď zasměju a nebo to budu brát vážně.
Jsem jednoduchý, tak se omlouvám. Ale za
1) podle toho co píšou, tak opotřebené plochy se začnou revitalizovat.
jeden stavební materiál mně bude spravovat všechny různé kovové povrchy?Pro vytvoření takových užitečných podmínek je třeba do zóny zavést tření revitalizant XADO, obsahující stavební materiál pro budoucí povrch a unikátní energetický aktivátor,
2) nějáký stavební materiál se uchytí na mastném špinavém povrchu vnitřních částí motoru? Kde jsou různé teploty a tlaky?
3) Pokuď to funguje a mají tam loga automobilek, proč to ty automobilky nevyužívají ve značkových servisech jako přípravek pro servis opotřebeného motoru?
Lze jejich doporučení
jaký to má význam u neopotřebovaného motoru??? Když by to mělo renovovat díly jen na jejich původní hodnoty? Co mně to bude renovovat v novém motoru? Bude mně to renovovat asi jen obsah peněženky.Preventivně lze použít i pro nové motory. V tomto případě se používají dvě tuby najednou.
V nabídce mají plno druhů revitalizantů? Každý má jinou barvu obalu. Pro benzínové motory, dieselové a plno dalších aplikací? Proč? Není to náhodu stejný obsah a jen jiná barva obalu? Jaký je rozdíl v obsahu tuby pro benzínový a dieselový motor?
Ty jejich certifikáty co tam vidím jsou na motorové oleje ne na ty samotné gely. Jejich pravost posoudit neumím.
http://www.prodejoleju.cz/cz/detail/lub ... lubrifilm/
http://www.restorer.cz/restore/eshop/0/ ... ni-1000-ml
http://www.mjauto.cz/html/teflon-aditivum-oleje.html
Keramická složka může možná působit jako brusný element, ale že by měly díly růst zpátky na původní hodnoty nového dílu?Kdyby byť jen jediná z těchto přísad skutečně přinášela deklarovaný užitek pro mazání motorů nebo převodovek, byli bychom přece největšími zákazníky jejího šťastného vynálezce a výrobce my – olejářské společnosti celého světa. Kupovali bychom ji po sudech, možná i po kontejnerech a cisternách a přinášeli mu tak vynikající obchody.
Ale proti gustu žádný dišputát. Kdo chce může zkoušet různé druhy přísad do motorových olejů a různých způsobů bezdemontážních generálek motorů.
Dodatečná aditiva do olejů se používají v průmyslu, ale ne v automobilovém .)
http://www.xado-eu.cz/?go=kontakt
http://www.starkar.eu
http://www.firmy.cz/detail/589374-stark ... onosy.html
Naposledy upravil(a) Autoxxxrady dne ned črc 06, 2014 15:14, celkem upraveno 2 x.
Re: spotreba oleja po vymene kruzkov, R6, 3,0 (M54B30)
Mav- co dodat.... Hodne stesti...,pekne napsano,neni nad technicky zalozenou rodinu.To ja rozhodne nemam.
Axxxy-myslis ze na tomto foru prevazuji blbci,kteri potrebuji informaci co je olej zac,neustale opakovat? Kdo chce,vi,kdo ne,stejne si bude verit teoriim.
Axxxy-myslis ze na tomto foru prevazuji blbci,kteri potrebuji informaci co je olej zac,neustale opakovat? Kdo chce,vi,kdo ne,stejne si bude verit teoriim.
Re: spotreba oleja po vymene kruzkov, R6, 3,0 (M54B30)
Nemyslím. Ale někdo si sem jen přijde přečíst nějáký info, tak ať to nemusí hledat .) Číst to nemusíš. Vím, že jsi zkušený olejář. Taky nečtu všechno.
Re: spotreba oleja po vymene kruzkov, R6, 3,0 (M54B30)
Pochopil si to dobre,napadlo me pak,abys to nevzal negativne,proti sobe. Nicmene obdivuji i trpelivost . Ja ji nemam,proto uz radsi nevysvetluji,neradim. A to tak nejak vseobecne,na tomto foru. Rovnez uz nectu vse,nektera vlakna nechavam bez povsimnuti,nejen proto ze se zde vyrojilo mnoho mudrcu a ti bojuji se starsimi mudrci o dulezitost treba jen jednoho slova,pak se ztraci smysl diskuze na ukor dvou,tri,zarucene pravych pravd.
Re: spotreba oleja po vymene kruzkov, R6, 3,0 (M54B30)
Když tam e1h: napsal v jiným vlákně, že u ACEA C2 lze očekávat normální HTHS, tak jsem se taky musel rozepsat .)
Někdo je tady dlouho a pak stejně tady kolujou pořád takovýhle fámy. Ale nic proti e1h. to byl jen příklad. Ale už taky moc nereaguju, ale na některý věci musím, když je čas.
Negativně to neberu nic špatnýho jsi nenapsal .)
že se ti nelíbí, že se opakuju co je olej to beru a vím to .)
Někdo je tady dlouho a pak stejně tady kolujou pořád takovýhle fámy. Ale nic proti e1h. to byl jen příklad. Ale už taky moc nereaguju, ale na některý věci musím, když je čas.
Negativně to neberu nic špatnýho jsi nenapsal .)
že se ti nelíbí, že se opakuju co je olej to beru a vím to .)
Re: spotreba oleja po vymene kruzkov, R6, 3,0 (M54B30)
Jenže když na tim trochu,více se mi nechce,přemejšlim,asi to není od věci.Autoxxxrady píše: že se ti nelíbí, že se opakuju co je olej to beru a vím to .)
Pravdu máš...