Millers Oils

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27600
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

Hombre píše:Já jenom čekám od Pitrise na jeho tankování....
Vydrž :P příští týden mě to asi nemine :roll: zas 2000,- u pumpy :mrgreen: ale těch kilců tam bude najeto víc.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Sniper_2003

Re: Millers Oils

Příspěvek od Sniper_2003 »

2 DUREX
Chceš mi tedy namluvit, že je třeba při ( před opravou 10°C) 20°C tak velký rozdím mezi zimními třídami 5W a 10W?? Mimochodem o té aditivaci to zřejmě je, samotným důkazem toho může být právě olej Millers Oils a jejich řada Nanodrive. :D
Jen tak pro obraz jsem již pár značek olejů vyzkoušel měním totiž olej 2x do roka takže trošku představu mám co které oleje dělají. :wink:
Naposledy upravil(a) Sniper_2003 dne stř kvě 28, 2014 20:21, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3948
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Millers Oils

Příspěvek od Durex »

Ano chci to tvrdit :) Pozná se to třeba podle aktuální spotřeby na palubáku. A já třeba měním olej 4x ročně a celkově za rok ho je asi 100l v různých motorech. Tím si tady ale nehci honit triko,nebo zjišťovat,kdo ho má většího. Jen konstatuju. Rozdíl je při studeným startu mezi 5w a 10w 0.1l za hodinu. Bohužel musím věřit palubáku,ale nestalo se mi to jednou. A platí to stejně i o hlučnosti motoru. Logika,čím "hustší",tím tišší. Samozřejmě zase tím nemám na mysli lít do hlučného motoru jezdícího na olej dle SAE 5w30 olej SAE 60 ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3948
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Millers Oils

Příspěvek od Durex »

a pokud chceš být fér,tak v první verzi tvého příspěvku bylo 10 st a né 20 ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3948
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Millers Oils

Příspěvek od Durex »

a například sem řešil teď opačný problém,že sem se snažil z olejů 20w50 vybrat olej,který by měl nejvyšší kin. viskozitu při 100 st. C. Jsou tam neskutečný rozdíly a na ohřátým vzducháči je to sakra poznat,jestli to má 17 cst nebo 20 cst ... A nebo mám jen vyvinutější sluch :lol:
Naposledy upravil(a) Durex dne stř kvě 28, 2014 20:21, celkem upraveno 1 x.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Sniper_2003

Re: Millers Oils

Příspěvek od Sniper_2003 »

Jsem fér a přiznávám to. :oops: A hned to opravím zpět chtěl jsem jen ,aby to pro tebe i ostatní bylo markantnější ale i s těmi 10°C to bude velice podobné. To zase uznáš ty. :wink: Jestli to poznáváš dle PP tak se nemáme moc o čem bavit. Zaprvé je to nepřesné měřidlo, které jak jistě víš se odvíjí od dalších součástek ( stav rozvodů, vodní pumpy, ložisek, použití olejového filtru různých značek ) tedy velká proměnná na přičítání 0,1l/h na okamžité spotřebě jen oleji.

Uznávám že viskozita oleje je důležitá součást nicméně fatální rozdíl mezi 5W a 10W olejem na Mondeu 2.0 16V zřejmě né. Toť můj názor. :mrgreen:

Ale nechme toho už jsme to tu zaneřádili OFF TOPIC dost. :mrgreen:
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3948
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Millers Oils

Příspěvek od Durex »

Já ale netvrdím,že je to dramatický rozdíl. To nemám problém taky přiznat. Ale když máš pořád stejnou spotřebu na volnoběh a vyměníš olej s 10-ky na 5 a ono to další studený start klesne,tak bych všechny ostatní proměnné mohl vyloučit ... Pro upřesnění to nebylo poprvé startováno v alpách a podruhé v tropech :lol: Ono mezi oleji 5W a 10w při těhle teplotách kolem 20 st nepůjde v podstatě o nic. Ale s klesajícími teplotami se rozdíl zvyšuje. A to nemluvím o rozdílu 15w-5w, popřípadě 10w-0w a pod. Ale pokud by někdo chtěl objektivní hodnoty,tak jedině laboratoř. Já mohu jen sdělit svůj poznatek ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Sniper_2003

Re: Millers Oils

Příspěvek od Sniper_2003 »

Hombre píše: ............ spotřeba oleje šla dolů, ale po zahřátí, stále takové zvonění z motoru. Tak jsem přešel na Q8 5W-40. kdy se motor sklidnil, ale stále mu nevonělo to číslo 5 před "W". Tak z dřívější zkušenosti z Escorta 1,6 16V, kde jsem dával 10W-40 Valvolíne Durablend , tento olej jsem nalil i do Mondea. Nejprve se nic nedělo, ale po nějakých 500 km najednou se motor sklidnil a po zahřátí na volnoběh ze dvou metrů ani nejde slyšet, že je nastartovaný......
......Je znát, že po startu je motor tupější na plyn, ale jak se motor zahřívá, tak i za plynem jde lépe. ........ tak je znát zátah kolem 4000 ot na pětku, kdy i při tomto těžkém kvaltu má auto znatelnější akceleraci a při sundání nohy z plynu nedochází k předpokládanému většímu brzdnému účinku pro viskoznější olej.
.
Tak to jsme si asi nerozuměli já reagoval na přechod z 5W na 10W.
adosM

Re: Millers Oils

Příspěvek od adosM »

Pitris píše:
Hombre píše:Já jenom čekám od Pitrise na jeho tankování....
Vydrž :P příští týden mě to asi nemine :roll: zas 2000,- u pumpy :mrgreen: ale těch kilců tam bude najeto víc.
Taky jsem zvědav na spotřebu... :D Jinak nějaké další postřehy krom toho, že to jde možná líp do otáček? Vrní si pěkně bez pazvuků atd? Už abych tam ten millers ee semi synthetic 10w dal. O spotřebu mě nějak nejde hlavně že bude motor pěkně vrnět a bude mít kvalitní High saps olej. Ale jo menší spotřeba bude určitě +. Jinak při výměně oleje jsem tam nalil 5.8 litrů s filtrem. Víc ani kapku. A to jsem čekal 30 min až to vyteče vykape. Motor zahřátej naplno. V suchým stavu tam je 6.5 l. Čekal jsem že tam 6 l narvu,
Mav
Příspěvky: 87
Registrován: čtv pro 06, 2012 17:01

Re: Millers Oils

Příspěvek od Mav »

Durex píše:Ano chci to tvrdit :) Pozná se to třeba podle aktuální spotřeby na palubáku. A já třeba měním olej 4x ročně a celkově za rok ho je asi 100l v různých motorech. Tím si tady ale nehci honit triko,nebo zjišťovat,kdo ho má většího. Jen konstatuju. Rozdíl je při studeným startu mezi 5w a 10w 0.1l za hodinu. Bohužel musím věřit palubáku,ale nestalo se mi to jednou. A platí to stejně i o hlučnosti motoru. Logika,čím "hustší",tím tišší. Samozřejmě zase tím nemám na mysli lít do hlučného motoru jezdícího na olej dle SAE 5w30 olej SAE 60 ...
Potvrzuji zvýšení spotřeby při změně viskozity nahoru.

6 let jsem měl v 1,9 Tdi Mobil 0W-40.
nyní 5 let Mobil 5W-50. Průměrná spotřeba šla zhruba o 0,15 -0,2l/100Km výše. Motor jde v případě potřeby max. zrychlení o něco pomaleji za plynem.
Vše to vyváží komfort jízdy - motor je daleko tišší.
Protože mám el. předehřev, zůstávám u 5W-50.
To je asi nejlepší viskozita pro 1,9 Tdi, které jezdí dálky.
Pro městský provoz bych zůstal u 0W-40.
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pedro »

A furt to samé auto?
Nebude to třebáááááá,že km přibejvaj :lol:
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27600
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

adosM píše:Jinak nějaké další postřehy krom toho, že to jde možná líp do otáček? Vrní si pěkně bez pazvuků atd?...
Ten motor si za jízdy pěkně vrněl - hlavně tak okolo 6-ti tisíc :twisted: i před "milerem" EE na Sunoco Gold.
V tomto jsem změnu neregistroval - šlapal a šlape jak hodinky :wink: Když on je ale slyšet až tak od 3000
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27600
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

Mám pocit, že byl dražší - teď je ta cena hóóódně dobrá :wink:
http://www.millersoils.cz/zfs-10w40
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27600
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

Hombre píše:Já jenom čekám od Pitrise na jeho tankování....
Pitris píše:Vydrž :P příští týden mě to asi nemine :roll: zas 2000,- u pumpy :mrgreen: ale těch kilců tam bude najeto víc.
Takže: minulá nádrž celá po městě (a ještě s olejem Sunoco 5w40) a žádný úsporný styl: 7,9l / 100km
V pátek před olejsrazem vyměněn olej za "milera" EE 10w40, potom ráno (vyšlo to) plná nádrž - a....
400km mimo město (včetně olejsrazu), zbytek město s nijak lehkou nohou, běžná jízda: 7,2l / 100km
("město" je u mě v podstatě ráno 10km tam a odpol. 10km zpět; těch 400km bylo 2x150km + 2x50km)
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
adosM

Re: Millers Oils

Příspěvek od adosM »

Tý vole to mě chceš říct takovej rozdíl?...0.7 l na 100km. I kdyby to byla jen polovina takže 0.35 l na 100km tak pořád to je pěkný
Odpovědět