Millers Oils
Moderátor: Colommbo
Re: Millers Oils
To Pitris: Jak jsi byl s pokojený se Sunocem GOLD 5w40?? Přemýšlím o něm jako náhradu ( z finančních důvodů - student ) místo Motulu X-cess 5w40. Olej měním co 10 000KM/1rok - trasy 70% město 20% dálnice 10% okresky . Díky předem za odpověď.
Re: Millers Oils
to Hombre: Spotřebu uvidím / spočítám až budu zas brát do plna. Výkon změřený samozřejmě nemám, ale jak jsem napsal výše, řekl bych že to jde o trošičku líp do otáček
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Millers Oils
to LUKAS: Proti Sunocu Gold 5w40 (stejně jako proti Q8 5w40) nemůže napsat nic špatného.
Poměr cena / kvalita je víc než dobrý a když se podíváš do tech. listu, tak nejen hodnotou TBN je velmi vhodný i na "popojížďky". Troufnu si napsat, že budeš spokojen....
Poměr cena / kvalita je víc než dobrý a když se podíváš do tech. listu, tak nejen hodnotou TBN je velmi vhodný i na "popojížďky". Troufnu si napsat, že budeš spokojen....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Millers Oils
Fabia RS 1.9tdi 96kW. Najeto cca 170tis. km. Nikdy neježděna na LL interval. Olej nebere, aktuálně provozovaná z půlky na poskakování po Praze z druhý poloviny silnice 1. třídy. Zpravidla klidný ježdění, žádná divočina.
On-line katalog mi vyhodil jako možnost Nanodrive EE LONGLIFE 5w40 a rád bych ho v ní vyzkoušel. Všechno se zdá jasný, ale zeptám se. Vidí v to někdo nějakej zádrhel?
On-line katalog mi vyhodil jako možnost Nanodrive EE LONGLIFE 5w40 a rád bych ho v ní vyzkoušel. Všechno se zdá jasný, ale zeptám se. Vidí v to někdo nějakej zádrhel?
Re: Millers Oils
Top volba. Mam ho uz par tydnu v PDcku 77kw a tissi chod a o neco malo nizsi spotreba.. vazne slusny, hlavne ten lehci projev motoru.
Re: Millers Oils
Dik. Mám na nanodrivu celý auto, motor, převodovku i diff. Změna byla zvlášť u motoru znatelná. Tady mi jdem vyloženě o to PD.
Re: Millers Oils
Ano, Nanodrive EE LONGLIFE 5w40 plní VW505.01redo píše:Tady mi jdem vyloženě o to PD.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Millers Oils
Díky. Ve VW normách se nevyznám. Auto se kupovalo nový a byla tam tenkrát nějaká anomálie, aspoň pro mě, že dle servisu a kodu na štíku patřil do motoru LL olej. Přestože ŠA LL interval vůbec neumožňovala a my jsme ho nechtěli. U ostatních aplikací 1.9tdi 96kW (Passat, Octa, Audi) pokud si dobře pamatuju nic takovýho nebylo. Celý je to pro mě trochu matoucí, tak jsem se radši zeptal.
Re: Millers Oils
Ták vyměnil jsem olej na krátko ( 2-3 tis km) na proplach a hned motor běží klidněji a tišeji. S tím valvoline durablend 10w40. S Millersem ee semi synthetic 10w40 to bude snad ještě lepší. Jinak měl jsem tam jakejsi olej omw 10w40 a bůhvi jestli ne do kamionu a na něj bylo najeto 2500km a děs. Ale udělal jsem jednu hloupost a nalil tam s výměnou oleje toho omw oleje i aditiva do motorového oleje od eagle... Takovej hustej med. Už Nidky v životě. Akorát na posrání motoru. Ted olej bez ničeho a běží klidněji.. V oleji aditiva jsou a to dost.
Re: Millers Oils
Že by to tu už někde někdy bylo, že do motorového oleje nic navíc nepatří: že tam už všechno je
A ve správném a přesně spočítaném poměru, který se něčím navíc VŽDYCKY "rozhodí"....
....a něco se upřednostní před něčím
A ve správném a přesně spočítaném poměru, který se něčím navíc VŽDYCKY "rozhodí"....
....a něco se upřednostní před něčím
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Millers Oils
Co tě budu říkat. Nikdy jsem se o aditiva do oleje nezajímal, nečetl si co to dělá a jaký jsou negativa. Pak jeden mechanik že at to zkusím a tlačil mě to jen aby vydělal..Vysrat. Už nikdy to tam nedám. Bohužel jsem si tady na olejích přečetl článek o přidaných aditivech zvlášt až měsíc po tom co jsem tam měl ty aditiva...Jinak bych to tam za boha nedal. Ted bud ještě jednou valvoline na 3 tis km a pak millers ee semi nano 10w40 a nebo už příště hned millersPitris píše:Že by to tu už někde někdy bylo, že do motorového oleje nic navíc nepatří: že tam už všechno je
A ve správném a přesně spočítaném poměru, který se něčím navíc VŽDYCKY "rozhodí"....
....a něco se upřednostní před něčím
Re: Millers Oils
Já jenom čekám od Pitrise na jeho tankování, jak má tento olej vliv na spotřebu. Na benzínovém motoru mondea mám předepsaný olej 5W-30 A1/B1, který nepoužívám a taky jsem za to schytal za pět let poučení od manuálistů kritiku na 140 stránkách forďáckého vebu. Nejprve jsem dával 5W-30 A3, spotřeba oleje šla dolů, ale po zahřátí, stále takové zvonění z motoru. Tak jsem přešel na Q8 5W-40. kdy se motor sklidnil, ale stále mu nevonělo to číslo 5 před "W". Tak z dřívější zkušenosti z Escorta 1,6 16V, kde jsem dával 10W-40 Valvolíne Durablend , tento olej jsem nalil i do Mondea. Nejprve se nic nedělo, ale po nějakých 500 km najednou se motor sklidnil a po zahřátí na volnoběh ze dvou metrů ani nejde slyšet, že je nastartovaný, samozřejmě, když nesepne sahara, a to má za sebou již tachometrových 200 tis km. Je znát, že po startu je motor tupější na plyn, ale jak se motor zahřívá, tak i za plynem jde lépe. Tato reakce není pro mne podstatná, protože nikdy studený motor nehoním přes 3000 otáček a ani ho nepodtáčím. Jak se však vše řádně prohřeje tak je znát zátah kolem 4000 ot na pětku, kdy i při tomto těžkém kvaltu má auto znatelnější akceleraci a při sundání nohy z plynu nedochází k předpokládanému většímu brzdnému účinku pro viskoznější olej.
Nějaké strašení v manuálu jsem rozstřelil jak papírovou růži. V zimních mrazech chytá na drc, emise se všema nepředepsanéma oleji jsem měl na takových hodnotách , že měřili opětovně, jelikož mysleli, že byla špatně dána sonda do výfuku.
S olejem Valvoline 10W-40 jsem spokojen , ale při další výměně by tam šel Millers, pro otestování jeho kvalit a vlivu na výkon , spotřebu benzínu a oleje. Jezdím do puntíku stejnou trasu, tak každou změnu jak na vlhkosti vzduchu, teploty, jiného benzínu nebo i jiné nekvalitní šarže benzínu poznám.
Nějaké strašení v manuálu jsem rozstřelil jak papírovou růži. V zimních mrazech chytá na drc, emise se všema nepředepsanéma oleji jsem měl na takových hodnotách , že měřili opětovně, jelikož mysleli, že byla špatně dána sonda do výfuku.
S olejem Valvoline 10W-40 jsem spokojen , ale při další výměně by tam šel Millers, pro otestování jeho kvalit a vlivu na výkon , spotřebu benzínu a oleje. Jezdím do puntíku stejnou trasu, tak každou změnu jak na vlhkosti vzduchu, teploty, jiného benzínu nebo i jiné nekvalitní šarže benzínu poznám.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Millers Oils
Nechci dělat chytrého, ale nemyslím si, že by zimní třída (5W) tak zásadně jak popisuješ ovlivňovala chod motoru. Věřím že jiný výrobce kvůli aditivám ve zvoleném oleji, ale né zimní třída.
- Durex
- Příspěvky: 3949
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Millers Oils
chytrého nedělej,ale je sakra znát na studeným motoru,jestli je olej 5w;10w;15w či 20w ...klidně si to vyzkoušej
Naopak ona aditivace nebude dělat tolik,jako viskózní třída a to do toho nechci míchat to,že se ještě oleje dost viskózně liší byť jsou spolu ve stejné třídě a obzvlášť patrné je to za studena ...
Naopak ona aditivace nebude dělat tolik,jako viskózní třída a to do toho nechci míchat to,že se ještě oleje dost viskózně liší byť jsou spolu ve stejné třídě a obzvlášť patrné je to za studena ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis