Třeba takto:Fahrer píše:
Jak se pozná vychcanej autorizovanej servis?
http://www.oleje.cz/forum/vysoka-cena-s ... 5%AFhonice
Moderátor: Colommbo
Třeba takto:Fahrer píše:
Jak se pozná vychcanej autorizovanej servis?
V tomto případě je mi jedno pro koho pracuje Fahrer. Také neobhajuji značkové servisy, běžně tam auto nedávám. Ale po dobu záruky ano, neboť za nimi pak půjdu, kdybych chtěl cosi reklamovat. To považuji za solidní. Navíc jsem našel značkový servis, kde ceny jsou únosné i pro mě. Je dobré se předem domluvit. Jo, domluvit...Návštěvník píše:Teď mi to teprve došlo: Fahrer pracuje pro novodobé loupežníky, tj. nějaký značkový servis
A Itall, jako zákazník se zánovním autem v záruce, jde proti svým vlastním zájmům.
Svět se zbláznil...
U drahého auta se jaksi předpokládá, že majitel nechá nějaké drobné i v servisu... Japa tam mají vědět, že je to třeba jen chudý vojetinář? I když - nechat se TAKTO okrást je už skutečně pozoruhodné. Zeptat se předem na cenu je k nezaplacení. Nejblbější způsob, z hlediska vlastní kapsy, je neptat se na cenu a po předložení faktury vytlemit.Jezevcik píše:Třeba takto:Fahrer píše:
Jak se pozná vychcanej autorizovanej servis?
http://www.oleje.cz/forum/vysoka-cena-s ... 5%AFhonice
Z napsaného přímo čiší absence vlastních praktických zkušeností s reklamací čehokoli na autě v rámci záruky. Nu což, také jsem byl naivně důvěřivý...Itall píše:Ale po dobu záruky ano, neboť za nimi pak půjdu, kdybych chtěl cosi reklamovat. To považuji za solidní.
... Můj zájem je, abych při případné reklamaci neměl zbytečné potíže.
Nějak mi v těch kritériích chybí to hlavní a úplně nejdůležitější, totiž zda ten značkový servis skutečně dělá, co výrobce předepsal a za co zákazník v každém případě vždy zaplatí. Jinak je to totiž stále jen handrkování o ceně razítka do servisní knížky - či dnes už spíše jen o zápisu do firemní databáze.Itall píše:Navíc jsem našel značkový servis, kde ceny jsou únosné i pro mě. Je dobré se předem domluvit. Jo, domluvit...
Dále je mým zájmem, by servis nebyl zbytečně předražený.
Tvoje naivita je přímo do nebe volající! Zkus uhádat např. zbytečně zaplacených cca 1700 Kč za dvě hodiny diagnostikování závady, když zákaznice servisu, samozřejmě značkovému, tu diagnózu dodala předem na papíře s rozpisem úkonů, které chce a které naopak nechce udělat.Itall píše:... Proto není na škodu předem se zeptat. I po vystavení této zlodějské faktury by patrně bylo možno se dohodnout jinak. Ani servis nemá zájem na tom, aby se rozkřiklo, že takto okrádá.
Mám nadstandardní vztahy s člověkem z reklamačního oddělení (takhle se to samozřejmě nejmenuje, vznosně jde o "péči o zákazníky") u Denzela ve Vídni. (Pozn.: Ty vztahy jsou natolik privilegované, že jsem měl možnost svézt se autem, které se zatím neprodává a do ruky ho ještě nedostali ani novináři, navíc jde o jediný kus v zemi.) Ale k věci: jestliže počátkem r. 2005 byly dle jeho slov v celém Rakousku ze sítě čítající 35 značkových servisů jedné nejmenované značky (nechci prozrazovat více) dobré dva, tak dnes ze 30 servisů už žádný.Hombre píše:... Stačí pak pohrozit, že se tam podělíš o zkušenost a následně si do propáleného servisu nepřijede nikdo ani vyměnit ventilek na kole. ...
a jelikož (motivy mohou být různé)Itall píše:Nejsem kompetentní hodnotit servis po odborné stránce
Itall píše: Nechci se tím zabývat
Itall píše:Značkový servis pokládám za ten lepší