No dyk tam taky dávají videa samí vojetináři . Taky jsem neviděl, spíš něco v mílích. Ale na motorkářích se píše leccos, třeba i 235 km/h. S rafičkovým tacho se naměří a někdo to z kopce točí i na 11000 rpm. (Au, to bolí)PePe píše:ale bud spokojen,tvojich 211 tacho jsem nevidel ani na yt.
Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
Re: Motoaku a motorky všeobecně
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motoaku a motorky všeobecně
Nebolí,dokud neštěkne omezovač,tak je to v poho
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motoaku a motorky všeobecně
Když je to rozmotaný,tak alespoň netrpí rozvody Musíš si vždy na tom najít to pozitivní
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motoaku a motorky všeobecně
Já sice velký točky moc nepoužívám,ale to neznamená,že nutim motor prudčeji akcelerovat z nízkejch. Od toho mám převodovku,ke které někdy použiju i spojku. Ale většinou né...,stačí pohnutí heftem.
Re: Motoaku a motorky všeobecně
Známej pořídil Aprilia 1000 Factory RSV.
Re: Motoaku a motorky všeobecně
To je nápad A asi to i dobře vypadáPePe píše:H6 má jeden výfuk vpravo pod sedlem a nalevo,v tom prázdném místě mám 2 chopper rolky s věcma,takře je to symetricky rozležené a vyplnujou prázdné místo pod rámem....
Je to jedna z mála věcí, co mě na fárošovi moc nesedí - ta nesouměrnost třeba Hayabusa, SV 1000 nebo VTR-ko vypadá ze zadu o hodně líp.... Anebo aspoň jako VFR 800 dva výfuky pod sedlem.... ale "klasika" s výfuky po obou stranách je - hmmm, jo Sakra že bych sehnal ještě jeden lauf na 929
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motoaku a motorky všeobecně
Hm. Velké V-dvouvály jsou prý dost nepříjemné (nemám vyzkoušeno). Úplně stačí SV650, výš bych nešel. Zjm. kvůli nectnostem při podřazení.PePe píše:Známej pořídil Aprilia 1000 Factory RSV.
Re: Motoaku a motorky všeobecně
Musí se opatrně - ty dva pětisetkubíkový písty maj velkou brzdnou sílu.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motoaku a motorky všeobecně
Splňuje to účel,zakryje to volné místo ale stylově to tam nepatří,prdim nato,nic lepšího co by pasovalo,jsem nenašel. Průměr maj stejnej jako výfukPitris píše:To je nápad A asi to i dobře vypadáPePe píše:H6 má jeden výfuk vpravo pod sedlem a nalevo,v tom prázdném místě mám 2 chopper rolky s věcma,takře je to symetricky rozležené a vyplnujou prázdné místo pod rámem....
A mě jeden lauf stačí,už znova nechci dvoj fukovou mášu. Kdo to má furt vyrovnávat...,zvláště pokud jsou dole...,ale pod sedlem,pokud nebudou moc hřát,klidně. Proto třeba Shiver,bude možná někdy doma. L2. Ale nemá kulatý světlo.
Klidně bych vzal i Corsaro,ale 1200 už je masakr. A Italle,mě se líbí,když mám chuť,si při podřazení lehce driftnout.
Kdysi jsem jukal po Zedovi 1000 4-doutniku,ale ty čtyřvály běhaj tak sametově,což bylo v jednu chvíli nutné ,ale někdy zapomenu jestli tam motor vůbec je a né křečci v kolečku. Sorry Jarku ale nebejt upravení přepážky ve fuku,tak....
Re: Motoaku a motorky všeobecně
PePe: No, nevím. Tzv. drift, pokud jsem si všiml, je kontrolovaný smyk obou kol motocyklu, což těžko umíš a normální motorka/gumy/styl jízdy to, podle mě ani neumožňuje. Navíc, nerozumím tomu, ale drift těžko vzniká podřazením, kde se brzdný účinek (motoru) těžko kontroluje, snad jen jeho nástup (pouze plynem či spojkou), ale prostě je. Drift snad vzniká při brzdění do zatáčky s náklonem a následující akceleraci, opět z náklonu.
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motoaku a motorky všeobecně
Tak teoreticky to máš nastudované dobře,ale podřazením toho lze dosáhnout taky. Protože když většinou u 2V podřadíš a nešetrně pustíš spojku,tak se ti blokne kolo a jde do smyku. A z toho se to dá urvat plynem Ale jinak se ta motorka tak hezky rozvlní a v ten moment se nesmí panikařit a jen to tam poslat a vychutnávat si ten adrenalin
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motoaku a motorky všeobecně
Teoreticky to nemám nastudované vůbec, ale občas jsem drift viděl na videu nebo v závodech MotoGP.
Zadní kolo před zatáčkou se mi bloklo (nebo prudce zpomalilo) taky, pěkně mě to rozhodilo, pro jistotu jsem zpanikařil a pro jistotu zastavil venku mimo zatáčku v cestě (byla tam). Nejel jsem nijak rychle, páč jsem zastavil celkem nedaleko i na prašném. Takže adrenalin byl a jinak mě to celkem nasralo . Už bych to radši taknějak ani nezkoušel. Motorku mám navíc novou, hadry také .
Zadní kolo před zatáčkou se mi bloklo (nebo prudce zpomalilo) taky, pěkně mě to rozhodilo, pro jistotu jsem zpanikařil a pro jistotu zastavil venku mimo zatáčku v cestě (byla tam). Nejel jsem nijak rychle, páč jsem zastavil celkem nedaleko i na prašném. Takže adrenalin byl a jinak mě to celkem nasralo . Už bych to radši taknějak ani nezkoušel. Motorku mám navíc novou, hadry také .
Re: Motoaku a motorky všeobecně
Neni to presny nazev,pravda. Tak tedy,omezit katkodobe prilnavost z.kola
Re: Motoaku a motorky všeobecně
Proste si tak trochu umyslne smyknu...jako kdysi se zigulem
Re: Motoaku a motorky všeobecně
Tak u mě se na ten motor zapomenout nedá a tak od 8000 se těch 150 kobylek připomíná pořádPePe píše:ale někdy zapomenu jestli tam motor vůbec je a né křečci v kolečku. Sorry Jarku ale nebejt upravení přepážky ve fuku,tak....
A jo, každej máme ten zvuk motorky v hlavě nastavenej krapet jinak, a mě nepřijde, že by "fároš" s origo laufem byl nějak "uťápnutej" Jasně že jsou i roury který "umí" kravál, ale to já už nemusím
PS: v tomto "moto"vlákně příspěvek číslo 929
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF