Benzínová aditiva (Millers, VIF) pro víceoktanové benzíny
Moderátor: Colommbo
Benzínová aditiva (Millers, VIF) pro víceoktanové benzíny
Ahoj, nastřádaly se mi tu už takřka litry benzínových aditiv (Millers Oils Petrol Power ECOMAX). Je toto aditivum přínosné i při aditivaci víceoktanových paliv? (VERVA 100, MaxxMotion 100) Nebude docházet k nežádoucímu „mixování“ aditiv čerpaných již s benzínem?
Auto slouží pro víkendové svezení. Motor je nově poskládaný a palivový systém bez úsad.
Auto slouží pro víkendové svezení. Motor je nově poskládaný a palivový systém bez úsad.
Re: Benzínová aditiva (Millers, VIF) pro víceoktanové benzín
Nazdar.Vifina je OK,používám sériově furt v moto i auto. Miler nevim,používá admin.
Ani s více okt nebude problém. Je to většinou optimalizér a stabilizátor.
Tak a nyní vyklop co je to za káru a motor. Rychle. Pokud něco z VW a posledních 10ti let,tak nemusíš...
Ani s více okt nebude problém. Je to většinou optimalizér a stabilizátor.
Tak a nyní vyklop co je to za káru a motor. Rychle. Pokud něco z VW a posledních 10ti let,tak nemusíš...
Re: Benzínová aditiva (Millers, VIF) pro víceoktanové benzín
Do teď jsem žádnou aditivaci nepoužíval a co se palivové soustavy týká, tak tam je a bylo čisto. Se spalovacím prostorem už to tak růžový nebylo. To už jde ale na vrub spíše minulému majitelovi...
Beru standardně VERVU 100, jelikož je to u nás (okruh 20km) jediná "prémiovka". Jsem spokojenej a nestěžuju si. Teď jsem ale dostal 1,5litru toho aditiva od Millersu a tak si říkám, jestli to bude vůbec ku prospěchu věci lejt to do nádrže??
Auto je prakticky do šroubku postavená (zrenovovaná/né stuzená!!) Toyota celica s 1ZZtkem. Motor je komplet předělanej a jde se cestou bez foukání. I tak to ale bude hodně zajímavé. Podvozek, brzdy, atd.. je samozřejmě taky už jinde.
Beru standardně VERVU 100, jelikož je to u nás (okruh 20km) jediná "prémiovka". Jsem spokojenej a nestěžuju si. Teď jsem ale dostal 1,5litru toho aditiva od Millersu a tak si říkám, jestli to bude vůbec ku prospěchu věci lejt to do nádrže??
Auto je prakticky do šroubku postavená (zrenovovaná/né stuzená!!) Toyota celica s 1ZZtkem. Motor je komplet předělanej a jde se cestou bez foukání. I tak to ale bude hodně zajímavé. Podvozek, brzdy, atd.. je samozřejmě taky už jinde.
Re: Benzínová aditiva (Millers, VIF) pro víceoktanové benzín
Máš na toy foru u tygra nějaké foto
vvt-i
vvtl-i
Re: Benzínová aditiva (Millers, VIF) pro víceoktanové benzín
Na toyforum jsem nic nedával, je to tam nějaké chcíplé.
Fotky ze stavby pak asi někam hodím, zatím ale nebyl čas. Je to hudba současnosti. Teprve zajíždím...
Fotky ze stavby pak asi někam hodím, zatím ale nebyl čas. Je to hudba současnosti. Teprve zajíždím...
Re: Benzínová aditiva (Millers, VIF) pro víceoktanové benzín
V poho,jen moje soukromá zvědavost.
Re: Benzínová aditiva (Millers, VIF) pro víceoktanové benzín
Je tam vvt-i.
TSo má blok litý trochu jiným způsobem a tam je pak velký problém s dodatečným obráběním. Nelajzl jsem si jít touto cestou.
TSo má blok litý trochu jiným způsobem a tam je pak velký problém s dodatečným obráběním. Nelajzl jsem si jít touto cestou.
Re: Benzínová aditiva (Millers, VIF) pro víceoktanové benzín
No vida,zřejmě se v tom vyznáš,když jsi toto odepsal. Rada= nech olej,nejen vodu,pořádně prohřát a pak,po záběhu můžeš nakládat pod kotel. Ale pozor,záběh max 1tkm a žádný žužlání. Provozní otáčky ať si vše sedne. Né podtoč,né omezovač. Olej a filtr a šup roztáčet. Doporučuju Valvoline ,VR1 20w-50
Re: Benzínová aditiva (Millers, VIF) pro víceoktanové benzín
Díky za rady. Nebyl jsem si až tak jistý v kramflecích jak na zajetí, tak jsem o tom radši něco načetl. Vložky byly finálně obráběny pomocí technologie plateau honing, takže je zajetí o dost zkráceno.
Na první start a "volnoběh" s oscilujícími otáčkami šel obyč minerál. Pak 200km 10W40 polosyntetika. Teď je tam na cca dalších 1000km znovu 10W40 polosyntetika.
Snažím se postupně zvyšovat zátěž a rozsah otáček + občasné krátké přitopení pod kotlem.
Jakmile odjedu tyhle kilometry, tak tam vrznu Millers Oils CFS 10W50 NT.
Na první start a "volnoběh" s oscilujícími otáčkami šel obyč minerál. Pak 200km 10W40 polosyntetika. Teď je tam na cca dalších 1000km znovu 10W40 polosyntetika.
Snažím se postupně zvyšovat zátěž a rozsah otáček + občasné krátké přitopení pod kotlem.
Jakmile odjedu tyhle kilometry, tak tam vrznu Millers Oils CFS 10W50 NT.
Re: Benzínová aditiva (Millers, VIF) pro víceoktanové benzín
Ano,dobrá povr.úprava
Motor pak roztáčej ale nenechávej dlouho u omezovače. Pusti ho k němu ale nedrž. A nechej ho toyku i zbrzdit,někam ke 3tisot,pak sice musíš podřadit o 2 kvalty,ale vyplatí se. Na záběh. Aby se písty ve válcích zformovaly.
Jo a vynech slovo o zařazení do mine,semi,fully.
Rada do života. Zde určitě.
Motor pak roztáčej ale nenechávej dlouho u omezovače. Pusti ho k němu ale nedrž. A nechej ho toyku i zbrzdit,někam ke 3tisot,pak sice musíš podřadit o 2 kvalty,ale vyplatí se. Na záběh. Aby se písty ve válcích zformovaly.
Jo a vynech slovo o zařazení do mine,semi,fully.
Rada do života. Zde určitě.
Re: Benzínová aditiva (Millers, VIF) pro víceoktanové benzín
Já toho "milera" jezdím už přes 3roky, a co můžu říct s Civicem, tak spotřeba šla dolů asi o 0,4l/100, ale brával jsem klasickou N95-ku (převážně Shell a Agip). Ale myslím si, že ani "prémiovce neuškodí".
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9966
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Benzínová aditiva (Millers, VIF) pro víceoktanové benzín
Používal jsem Millera něco přes půl roku (dvoje balení, N95) a za mě osobně neuškodí a co se spotřeby týká nepomůže...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Benzínová aditiva (Millers, VIF) pro víceoktanové benzín
Spotřeba rozhodně není otázka, kterou bych chtěl primárně řešit. Ba mi přímo o ni ani nejde.
Spíše by mě zajímaly čistící/stabilizační vlastnosti aditiva. Pozoroval jste někdo nějaké citelné zlepšení? Například stav svíček atd..
O nějakém "kultivovanějším" chodu motoru se předpokládám nedá nijak moc spekulovat.
Spíše by mě zajímaly čistící/stabilizační vlastnosti aditiva. Pozoroval jste někdo nějaké citelné zlepšení? Například stav svíček atd..
O nějakém "kultivovanějším" chodu motoru se předpokládám nedá nijak moc spekulovat.
Re: Benzínová aditiva (Millers, VIF) pro víceoktanové benzín
V HTP (6V) jsem jezdil VIF a šlo to poznat, no když jsem ho 4 krát předávkoval, tak jsem se nestačil divit Teď jezdím Millera a taky je tam něco poznat. Při stejném dávkování je možná o něco účinnější jak VIF, ale pokud se to vezme podle ceny, tak mi to přijde jako vyrovnané.
Aditivaci za sebe mohu vřele doporučit.
Aditivaci za sebe mohu vřele doporučit.
Re: Benzínová aditiva (Millers, VIF) pro víceoktanové benzín
Já ani po čtvrt mega kilometrech neměl důvod "lézt" do motoru a svíčky jsem měnil po 25-ti tkm, takže objektivně soudit (kromě té u mě nižší spotřeby) nemůžu. A starty v pohodě a kultivovanost taky.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF