Nissan Maxima 3.0 V6
Moderátor: Colommbo
tak veru s tou tutelou... v mx-5 som dlhodobo riesil problem s radenim dvojky, hlavne za studena sla ztuha, obcas "cez zuby"... vyskusal som niekolko olejov, znaciek aj viskozit, vzdy pozadovanej normy a nakoniec zabrala prave ta tutela...(spomenul som si na nu v suvislosti s "modelarom"...aj ked na inych forach a pod inym nickom ) uz tam nikdy nic ine nenalejem
Re: Nissan Maxima 3.0 V6
Přátelé, po všech zde obdržených dobrých radách bych měl trochu kacířský dotaz: vzhledem k velmi(!) nízkému nájezdu na mojí Maximce v posledním roce (využívám manželky služební vozidlo) koketuji s myšlenkou neměnit olej po jednom roce, který vychází obligátně na jaro, ale ponechat ho tam buď do konce léta, nebo dokonce do příštího jara . Od výměny mám najeto necelých 1000km za velmi lehkých podmínek (málo startů a delší jízdy, malé zatížení). Ne že bych chtěl za každou cenu ušetřit, jen mi přijde taková výměna hodně neekonomická. Dávám Total Quartz 9000, nyní už bohužel v SM. Vzhledem k předpokládané životnosti vozu stran celkové koroze jsem toho názoru, že prostě na motor neumře i přes dvouletý interval výměny oleje. Nechci vyvolat flame, jen mě zájímá váš názor. Snad mě nebudete kamenovat. Dokonce bych měl chuť (navzdory svým myšlenkovým pochodům) navštívit váš "olejsraz".
Re: Nissan Maxima 3.0 V6
Na srazu budeš vítán si myslím. Je to na tobě...
- Colommbo
- Příspěvky: 10011
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Nissan Maxima 3.0 V6
Dan1: I tvým myšlenkovým pochodům navzdory klidně interval prodluž, agregát to ani nepozná, bo je to MOTOR...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Nissan Maxima 3.0 V6
Dane, prodej tu Maximu škodovkářovi, obchod si můžete domluvit na srazu.
Re: Nissan Maxima 3.0 V6
Bude to s tým olejom v pohode, ale keď jazdíš tak málo, tak aspoň raz za 2 týždne motor naštartuj a raz za mesiac sa s tým autom prejdi.
Re: Nissan Maxima 3.0 V6
e1H-
S 1.casti bych nesouhlasil,zustane vsude vc.fuku spousta m.j.,kondensatu,musel by motor na volnobeh bezet sakra dlouho,coz neni uplne ideal.
S 2.casti souhlas.
Sice to nedelam,Alma nekdy nejede i 2-3 mesice,ale urcite lepsi nez problafat na volnobeh.
S 1.casti bych nesouhlasil,zustane vsude vc.fuku spousta m.j.,kondensatu,musel by motor na volnobeh bezet sakra dlouho,coz neni uplne ideal.
S 2.casti souhlas.
Sice to nedelam,Alma nekdy nejede i 2-3 mesice,ale urcite lepsi nez problafat na volnobeh.
Re: Nissan Maxima 3.0 V6
Čo sa týka toho kondenzátu, máš pravdu, ale pri aute ktoré iba stojí to je viacmenej jedno. Išlo mi hlavne o to, aby sa aspoň z času na čas ten motor a olej v ňom pretočil.
Re: Nissan Maxima 3.0 V6
Chapu.
Ale myslim ze kdyz uz,tak projet par km,at se hejbe vsechno,loziska,prasatka,cepy,pouzit rucku...
Ale myslim ze kdyz uz,tak projet par km,at se hejbe vsechno,loziska,prasatka,cepy,pouzit rucku...
Re: Nissan Maxima 3.0 V6
V podstatě to tak dělám, projedu jí tak 20km nejdýl jednou za měsíc, už kvůli brzdám, jsou jak liška. Hlavně mi šlo o vlastnosti oleje (např. kyselost), když se všude uvádí měnit po ujetých km nebo po 1 roce. Těch cca. 700Kč za výměnu i s filtrem mě nerozbije. O prodeji jsem taky uvažoval, ale vzhledem k částce kterou bych reálně obdržel si jí radši nechám. Kdyby časem zmizela možnost služebního auta a já si měl koupit nějakou uskákanou, tvrdou, podtočenou oturbenou past (a to i fungl novou!), to snad radši pořádný auto, i když sem tam nějakej flíček rzi atd. Děkuju za rady, olej nechám o "něco" déle.
Re: Nissan Maxima 3.0 V6
Před Vánocemi jsem byl dotazován, jak "uložit" auto s turbodieselovým motorem na několik let. Když jsem majiteli oznámil, že cokoli jiného, než větší výlet minimálně jednou za 3-4 týdny ho bude stát v lepším případě mnoho desítek tisíc Kč na znovuzprovoznění, v horším zcela nepoužitelné auto, sice nebyl rád, ale dokázal si to zařídit. Jedním z pravidel je udržovat nádrž paliva plnou až po okraj a aditivovat, aditivovat (atd. atd.).
Úplně nejhorší je pak to, co tu již bylo zmíněno: chodit ho občas startovat.
Úplně nejhorší je pak to, co tu již bylo zmíněno: chodit ho občas startovat.