Mám u VW motoru DPF nebo ne?
Moderátor: Colommbo
Re: Mám u VW motoru DPF nebo ne?
Jsem jednoznačně PRO.
Velké stroje,jo,tam to má opodstatnění,ale nevim proč maj smrdět i osobáky.
Jet v koloně za 3mi ropáky tdi,hdi,dci ...,to radši za trabukem nebo jawou (přehnaně řečeno).
Pocitově malé diesely smrdí víc než naložená míchačka.
A je tady jeden hříšník,co navrhoval naftu do motocyklů...
Velké stroje,jo,tam to má opodstatnění,ale nevim proč maj smrdět i osobáky.
Jet v koloně za 3mi ropáky tdi,hdi,dci ...,to radši za trabukem nebo jawou (přehnaně řečeno).
Pocitově malé diesely smrdí víc než naložená míchačka.
A je tady jeden hříšník,co navrhoval naftu do motocyklů...
Text z mob.internetu
Asi by tady zaniklo mnoho diskuzi o problemech s palivem a i jeho systemem nejen v zime.
Je treba vas trochu 'popichnout',zdejsi ropmani,at vam bouchnou saze.
Je treba vas trochu 'popichnout',zdejsi ropmani,at vam bouchnou saze.
Re: Mám u VW motoru DPF nebo ne?
Tak me se to popichovani moc nedotyka.
Jak jsem psal, mam naftaka "z donuceni" a uprimne toho lituji.
Mam pekne auto (pro me) - proste takove, jake se mi libilo, ale s tragickym motorem.
A az mi v zime zamrzne nafta - dobre mi tak.
Jak jsem psal, mam naftaka "z donuceni" a uprimne toho lituji.
Mam pekne auto (pro me) - proste takove, jake se mi libilo, ale s tragickym motorem.
A az mi v zime zamrzne nafta - dobre mi tak.
Re: Mám u VW motoru DPF nebo ne?
Pokud jsem si mohl všimnout, tak nafťák smrdí vždy více než benzin, pokud bereme v úvahu srovnatelný technický stav motoru a alespoň trochu srovnatelné vychytávky, zjm. ve výfuku. A nic proti nafťákům, docela mě mrzí, že si ho nemohu pořídit pro jeho nejednoduchost a choulostivost lecčeho. Také cena menších aut v naftě je o tolik vyšší, že se to nevyplatí. Jinak spotřeba by se mi líbila.bjukemen píše:neviem o to ze by naftak smrdel viac ako benzin.. asi zijem niekde inde :p
Re: Mám u VW motoru DPF nebo ne?
Diesel do města, prostě evropská cesta Přes všechnu snahu a ohromný vývoj je to pořád nesmysl. Reálná spotřeba dieselu a benzínu může být v současné době u mainstreamu už blízká.
Ale když si vezmeš náklady na diesel a pořizovací náklady (plus všechny jeho obtíže), tak mám vážné pochybnosti, že by ti to stálo za to.
Ale když si vezmeš náklady na diesel a pořizovací náklady (plus všechny jeho obtíže), tak mám vážné pochybnosti, že by ti to stálo za to.
Naposledy upravil(a) skodovkar dne úte lis 05, 2013 16:26, celkem upraveno 1 x.
- Colommbo
- Příspěvky: 9963
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Mám u VW motoru DPF nebo ne?
Jsem pravověrný petrolhead. A kdysi jsem kdesi čtl, že naftové zplodiny sice smrdí víc než benzínové a mnohdy jsou i víc patrné, ale oproti benzínovým jsou údajně jaksi "zdravější"... A debaty či spory o tom, je-li lepčí nafta nebo benzín, jsou a budou věčné...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Mám u VW motoru DPF nebo ne?
skodovkar: Ano, napsal jsem, proč by mi to nestálo za to. Je toho mnoho, takže v nejbližších letech neřešitelné. Jedině že by třeba cena dieselů prudce spadla, a to nespadne. A kdyby spadla, zas to bude mít nějaký důvod, pro který se koupě spíše nevyplatí (jak říká podezíravě moje maminka: a proč je to vlastně tak levné?)
Re: Mám u VW motoru DPF nebo ne?
Spotřeba je podstatná hlavně dálniční, kde hodně stoupá při kratším zpřevodování. Kdo nejezdí po dálnici, může mu to být putna (ne prof. Putna ) a jezdí fpoho i s HTP (krátké převody) pod 6 litrů. To je vlastně deklarovaná spotřeba, že? S dlouhými převody, např. kolíně frčí po dálnici 130 km/h určitě pod 6L. Jenže to je jen autíčko (na klíček) .
Re: Mám u VW motoru DPF nebo ne?
Colommbo: Také jsem někde četl o těch zplodinách z dieselu. Vzpomínám si, že jsem jako dítě do 6-ti let spával v místnosti, vytápěné naftovými kamny. Docela mi to vonělo. A hajzlík jsme měli na dvorku. Jó, to byly časy, u nás na chudém venkově .
- Colommbo
- Příspěvky: 9963
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Mám u VW motoru DPF nebo ne?
Ano, topná nafta, na poštách bylo možné koupit poukázky, litr za 0,90Kčs, také jsme tak před mnoha lety vytápěli ložnici. Vůni tohle topení zvláštní mělo, ani mně nebyla nepříjemná, však taky výfukové zplodiny šly komínem ven, ani DPF nebyl potřeba...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Mám u VW motoru DPF nebo ne?
Hmmmm, Ty jsi opravdu pamětník. Vozil jsem to ve 200 l sudu na "dvojkoláku" 6 km od nejbližší "benzinky". Auto jsme tehdy neměli. A na té trase byly pořádné kopce. Na to se nedá zapomenout. Jo, a pokud by Ti někdo dnes nevěřil tu cenu, jsem tu, abych to potvrdil...Colommbo píše:Ano, topná nafta, na poštách bylo možné koupit poukázky, litr za 0,90Kčs, také jsme tak před mnoha lety vytápěli ložnici. Vůni tohle topení zvláštní mělo, ani mně nebyla nepříjemná, však taky výfukové zplodiny šly komínem ven, ani DPF nebyl potřeba...
Re: Mám u VW motoru DPF nebo ne?
LTO je pro fajnovky! Správný chlap topí šlamem Pak už tě nějaké DPF nese*e
Re: Mám u VW motoru DPF nebo ne?
to je foto vytrhnute z kontexu,diesel u mna v osobaku opodstatnenie ma, mal som aj beznin docasne a nevsimol som si ze by som v realu jazdel za menej, to sa mozete tu dohadovat so mnou kolko chcete, jedina vec su vstreky a turbo inak sa nema co vysrat a to som neriesil este ani na jednom aute a mali najazdene hafo.. ako vy pisete
..mne smrdi benzin, nafta cez kat sladkasto vonia..DPF je blud, brusel vymysla bludy nech riesi afriku a ameriku co zamoruju vzduch a moria 100 000x viac ako auta bez DPF tak a nech vas aj rozdrapí
dpf nesie velke riziko v pripade vymeny stare sa skladuju len tak,recikalcia je velmi obtiazna, dopad na zivotne je velmi zavazny..
diesel vam vadi, ale to ze fajcite to uz nieje skodlive ani nic vsak.. kopec dechtu v plucach ale ved pohoda..
..mne smrdi benzin, nafta cez kat sladkasto vonia..DPF je blud, brusel vymysla bludy nech riesi afriku a ameriku co zamoruju vzduch a moria 100 000x viac ako auta bez DPF tak a nech vas aj rozdrapí
dpf nesie velke riziko v pripade vymeny stare sa skladuju len tak,recikalcia je velmi obtiazna, dopad na zivotne je velmi zavazny..
diesel vam vadi, ale to ze fajcite to uz nieje skodlive ani nic vsak.. kopec dechtu v plucach ale ved pohoda..
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Mám u VW motoru DPF nebo ne?
Jen tak pro zajímavost.
Teď v listopadu chytli v Německu auto bez DPF. Policejní kontrola dieselů na rampě a pro podezření musel na technickou kontrolu. Samozřejmě ho měl vykuchaný. Pokuta 3000 euro + nařízený odtah na hranice. Na jaký hranice ho asi táhli??? .) K francouzským to nebylo .)
Teď v listopadu chytli v Německu auto bez DPF. Policejní kontrola dieselů na rampě a pro podezření musel na technickou kontrolu. Samozřejmě ho měl vykuchaný. Pokuta 3000 euro + nařízený odtah na hranice. Na jaký hranice ho asi táhli??? .) K francouzským to nebylo .)
- Colommbo
- Příspěvky: 9963
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Mám u VW motoru DPF nebo ne?
Mno, nejsem zas takový naivka, abych si myslel, že DPF se kuchají jen a pouze v krajinách praotce Čecha a jeho bratrance Jánošíka...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90