Mám u VW motoru DPF nebo ne?
Moderátor: Colommbo
Mám u VW motoru DPF nebo ne?
Možná to někomu pomůže při koupi ojetiny.... Z hlediska spolehlivosti je lepší, když tam není.
U vozů VW se filtr pevných částic - DPF pozná podle kódu 7GG na datovém štítku výbavy vozu.
A při "pátrání" po DPF pomůže i hodnota kouřivosti, tzv. součinitel absorpce.
0,50 nebo 0,51 značí přítomnost DPF, jestli je tam přes 1,00, filtr pevných částic tam není....
A pokud tam má být a není, na emisích při STK bude s největší pravděpodobností problém....
U vozů VW se filtr pevných částic - DPF pozná podle kódu 7GG na datovém štítku výbavy vozu.
A při "pátrání" po DPF pomůže i hodnota kouřivosti, tzv. součinitel absorpce.
0,50 nebo 0,51 značí přítomnost DPF, jestli je tam přes 1,00, filtr pevných částic tam není....
A pokud tam má být a není, na emisích při STK bude s největší pravděpodobností problém....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Mám u VW motoru DPF nebo ne?
Na emisích problém nebude. Tam je to jednoznačně daný, že vozidlo homologované s DPF, které ho má ostraněno nemůže projít. I když splňuje kouřivost, která se měří hodně tolerantně. V ČR zatim tohle nefunguje, že by vozidla s vykuchanými filtry byla odstavena.
Re: Mám u VW motoru DPF nebo ne?
a o to ide, hoc sudruhovia to nepremysleli dost dobre, koppec aut bez DPF prejde emisou bez protekcie, ale DPf tam byt musi, a ked prebieha regeneracia vtedy by som to dal zmerat z vyfuku ide pekne svinstvo..ale to uz nezaujima nikeho...za mna DPF rozhodne nie.. ine veci nam zamoruju ovzdusie..napr uhelne elektrarne a podobne..
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Mám u VW motoru DPF nebo ne?
Za mě DPF ano! Je to další hřebík do rakve brikeťákům Benzííííín
- Colommbo
- Příspěvky: 9963
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Mám u VW motoru DPF nebo ne?
U Pecinů máš u mě paňáčka...skodovkar píše:...Benzííííín ...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Mám u VW motoru DPF nebo ne?
Toho do něho asi nedostanešColommbo píše:....paňáčka...
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9963
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Mám u VW motoru DPF nebo ne?
Já vím, Bohumile, já vím... Ale celý život se řídím heslem slíbíš - nezarmoutíš... A ten kluk mi prostě udělal radost...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Mám u VW motoru DPF nebo ne?
Zrovna tuhle jsem si říkal - před revolucí smrděli Trabantíci, dneska zas nafťáci, nejvíce friťáci .
Re: Mám u VW motoru DPF nebo ne?
neviem o to ze by naftak smrdel viac ako benzin.. asi zijem niekde inde :p
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mám u VW motoru DPF nebo ne?
Tak jinak,dnešní nafta nesmrdí,ale nevoní tak,jako dobře spálený benzín
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Mám u VW motoru DPF nebo ne?
..ako nemame nic benzinove tak benzin mi strasne smrdí, zabite ma.. i tak ste sa spikli vsetci proti mne
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Mám u VW motoru DPF nebo ne?
Po benzínu mě pálí urputně žáha, ale spálená nafta třeba z Tatry mi opravdu smrdí. Díkybohu za DPF na městských busech. Jak se praví, co oči nevidí, to srdce nebolí. V tomto případě to platí dvojnásob, protože díky DPF se emituje ten nejjemnější prach, který se jen tak neusadí a poletuje
Re: Mám u VW motoru DPF nebo ne?
ale tu bola rec o beznom diesli kde je oxidacny kat, a ta vona z neho mi pride milsia ako vona po benzine..a ty tu zamiesas smrdlavu tatru
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Mám u VW motoru DPF nebo ne?
No nevím... Podle mě je DPF zlo a nesmysl - jak už tu bylo psáno: Normálně OK, asi to nějaké částečky navíc zachytí. Ale při regeneraci? A nebo "nedej Bože" při jeho výměně z důvodu zanešení - tyhle fujtajbly už soudruzi z EU neřeší...
Mám naftovou Mazdu 6 (trochu Bohužel "z donucení"). Plní EURO4 a přitom DPF nemá. Jiná auta plnící tuto normu ho již mají. OK - EURO5 by bez DPF asi nesplnil žádný nafťák.
Mazdy 6 s tím samým motorem, ale o rok mladší už DPF mají.... a spotřebu mají v průměru o 0,8l/100km vyšší.
Fakt nevěřím, že DPF má jakýkoli pozitivní dopad na životní prostředí.
Mám naftovou Mazdu 6 (trochu Bohužel "z donucení"). Plní EURO4 a přitom DPF nemá. Jiná auta plnící tuto normu ho již mají. OK - EURO5 by bez DPF asi nesplnil žádný nafťák.
Mazdy 6 s tím samým motorem, ale o rok mladší už DPF mají.... a spotřebu mají v průměru o 0,8l/100km vyšší.
Fakt nevěřím, že DPF má jakýkoli pozitivní dopad na životní prostředí.
Re: Mám u VW motoru DPF nebo ne?
Zmyslom DPF je zbierať škodlivé častice v obývaných miestach (pri jazde v meste) a vylúčiť (vypáliť) ich pri jazde mimo mesta. Takže svoju logiku to má. Logiku nemá kupovať si diesel v osobnom aute určenom pre jazdu po meste.
Moderné diesele spaľujú naftu pri vyšších tlakoch a tým vznikajú menšie pevné častice - mikročastice. Tie sú vraj už tak malé, že prenikajú do organizmu človeka už cez jeho pokožku. Takže človek ich ani nemusí vdychovať, aby mu škodili. Pritom sú rakovinotvorné.
K výrobe dieselov motivujú automobilky hlavne nezmyselné "euronormy", ktoré sú zamerané na emisie CO2. Tu dosahujú diesle lepšie výsledky pri meraniach. CO2 je však na rozdiel od pevných mikročastíc neškodný plyn, ktorý vydychuje každý živočích (vrátane človeka) a potrebujú ho pre svoj život rastliny.
Začínajú pribúdať názory a už aj hnutia proti dieselom v osobných automobiloch:
http://www.antidiesel.eu/_dom/antidiesel.eu/cz/
Moderné diesele spaľujú naftu pri vyšších tlakoch a tým vznikajú menšie pevné častice - mikročastice. Tie sú vraj už tak malé, že prenikajú do organizmu človeka už cez jeho pokožku. Takže človek ich ani nemusí vdychovať, aby mu škodili. Pritom sú rakovinotvorné.
K výrobe dieselov motivujú automobilky hlavne nezmyselné "euronormy", ktoré sú zamerané na emisie CO2. Tu dosahujú diesle lepšie výsledky pri meraniach. CO2 je však na rozdiel od pevných mikročastíc neškodný plyn, ktorý vydychuje každý živočích (vrátane človeka) a potrebujú ho pre svoj život rastliny.
Začínajú pribúdať názory a už aj hnutia proti dieselom v osobných automobiloch:
http://www.antidiesel.eu/_dom/antidiesel.eu/cz/