Ostatní
Moderátor: Colommbo
Re: Ostatní
Dá se to nacvičit. Poprvé a podruhé jsem byl bobbing a potřetí a počtvrté rocketing, bo co. Popáté mě to už nebavilo zkoušet. Na tu nejrychlejší úroveň by to byl problém, jo.
Re: Ostatní
To není férové neboť mám LCD s dobou odezvy 5ms
Re: Ostatní
Já mám best: 0,000 sec., heč. Zajímavé je, že ovce "uběhla" sice malý, ale přece jen kousek. Na to jsem, samozřejmě reagovat nemohl. Prostě náhoda.FF píše:best: 0,165 sec
average: 0,2386 s (bobbing bobcat) - translator nestíha
A není celý ten test blbost?
Re: Ostatní
Ďalší test na reakcie - príprava na leto:
http://majman.net/fly_loader.html
http://majman.net/fly_loader.html
Re: Ostatní
V Európe sa zatvárajú rafinérie. Aké tu bude mať následky pre motoristov?
Zdôvodnenie "znižovaním spotreby" je čudné. Jednak je znižovanie viac papierové, ako reálne, a hlavne stále túpa počet automobilov.
http://ekonomika.sme.sk/c/6822707/v-eur ... nerie.html
Zaujímavý bol jeden postreh v diskusii:
"Za zatvaranim, nestoji znizovanie emisii ale znizovanie nakladov a vyhybanie sa europskej byrokracii. V EU sa vsetko obmedzuje, na vsetko treba nueveritlen vela povoleni, atd. Preco sa trapit vo Francuzsku, ked par stovak kilometrov na severoafrickom probrezi, sa vsetko da robit za min. polovicnu cenu a bez obmezdeni "
Zdôvodnenie "znižovaním spotreby" je čudné. Jednak je znižovanie viac papierové, ako reálne, a hlavne stále túpa počet automobilov.
http://ekonomika.sme.sk/c/6822707/v-eur ... nerie.html
Zaujímavý bol jeden postreh v diskusii:
"Za zatvaranim, nestoji znizovanie emisii ale znizovanie nakladov a vyhybanie sa europskej byrokracii. V EU sa vsetko obmedzuje, na vsetko treba nueveritlen vela povoleni, atd. Preco sa trapit vo Francuzsku, ked par stovak kilometrov na severoafrickom probrezi, sa vsetko da robit za min. polovicnu cenu a bez obmezdeni "
Re: Ostatní
Lakování průseru na bílo.
- Colommbo
- Příspěvky: 9944
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Ostatní
Říkal mi přednedávnem otec, že by se snad mělo zavírat Paramo, prý byl o tom článek v Kutnohorském deníku, ale nic blíž o tom nevím a článek jsem nečetl...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Ostatní
...náhodou v EÚ nie je žiadna byrokracia - je to zoskupenie superpružných ekonomických tigrov, ktoré schovajú Áziu a Ameriku...
Re: Ostatní
Průměrný úředník v Bruselu: Organizační talent jako Ital, pružnost jako Němec a skromnost jako Francouz. Představivost jako Belgičan, štědrost jako Holandaň a moudrost jako Ir.
Jistě pane ministře!
Jistě pane ministře!
Re: Ostatní
Ani tady o tom nic není.... http://www.mogul.cz/aktuality-archiv.aspx Spíš, že Paramo posiluje....Colommbo píše:Říkal mi přednedávnem otec, že by se snad mělo zavírat Paramo, prý byl o tom článek v Kutnohorském deníku, ale nic blíž o tom nevím a článek jsem nečetl...
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ostatní
Koukám jako péro z gauče http://www.whitehouse.gov/photos-and-vi ... ate-change česky a stručně zde http://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/zpra ... lne-zdroje
Projev je moc pěkný, ale co by nás jako motoristy mohlo zajímat, je snaha dostat spotřebu aut do roku 2020 na 4,36l/100Km
Projev je moc pěkný, ale co by nás jako motoristy mohlo zajímat, je snaha dostat spotřebu aut do roku 2020 na 4,36l/100Km
Re: Ostatní
Velice zajímavá a smutná čísla, která jasně ukazují, jak jsou dnešní motoristé líní a tupí http://www.tipcars.com/magazin-motorist ... -6428.html
Re: Ostatní
Hezké zjištění. Vypadá to, že znovu objevujeme už dávno zažité a ověřené. Letitá Long Life masáž bohužel přinesla své negativní výsledky. Lidé natolik uvěřili "zázračným" technologiím, že dočista ztratili vlastní zdravý úsudek.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40