(Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...
Moderátor: Colommbo
- Colommbo
- Příspěvky: 9956
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
(Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...
Při dnešním podvečerním návratu z hospůdky jsem narazil na něco, co si prostě nemohu nechat pro sebe a co mě inspirovalo k založení tohoto vlákna. Červená Škoda Felicia není odstavená, je normální účastnicí silničního provozu, majitele neznám a co bylo důvodem této překvapující opravy či úpravy, netuším. Věřím, že i vy se někdy setkáte s něčím, o co by stálo za to podělit se s ostatními...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: (Nejen) autokuriozity vlastním aparátem...
Já to nefotil, ale je to legenda
- Colommbo
- Příspěvky: 9956
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: (Nejen) autokuriozity vlastním aparátem...
Legenda to je a nádherná, ale spíš mi šlo opravdu o to, na co kdo náhodou na svých cestách naďabíte - obrázků, z nichž zrak i hlava přechází, je plný internet...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: (Nejen) autokuriozity vlastním aparátem...
No co co, si ještě neviděl zazimované střešní okno???Colommbo píše:Při dnešním podvečerním návratu z hospůdky jsem narazil na něco, co si prostě nemohu nechat pro sebe a co mě inspirovalo k založení tohoto vlákna. Červená Škoda Felicia není odstavená, je normální účastnicí silničního provozu, majitele neznám a co bylo důvodem této překvapující opravy či úpravy, netuším. Věřím, že i vy se někdy setkáte s něčím, o co by stálo za to podělit se s ostatními...
Re: (Nejen) autokuriozity vlastním aparátem...
Ta kastle je nádherná.skodovkar píše: Já to nefotil, ale je to legenda
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Re: (Nejen) autokuriozity vlastním aparátem...
Máš pravdu, ale i když budu "off topic" nedá mi to, abych se nepochlubil, na čem jsem kdysi dávno také pracoval....Colommbo píše:Legenda to je a nádherná, ale spíš mi šlo opravdu o to, na co kdo náhodou na svých cestách naďabíte - obrázků, z nichž zrak i hlava přechází, je plný internet...
Uploaded with ImageShack.us
Je to Phänomen, předchůdce Garanta a Robura.
Tento je poněkud obstarožní, z r. 1914.
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Re: (Nejen) autokuriozity vlastním aparátem...
To Harry: Proti vkusu...
Mne by však spíše zajímalo, co ty všechny budíky na přístrojovce u takovéhoto "stroje" mohou vlastně měřit?
Mne by však spíše zajímalo, co ty všechny budíky na přístrojovce u takovéhoto "stroje" mohou vlastně měřit?
Re: (Nejen) autokuriozity vlastním aparátem...
No, na to, že je to určitě amatérská práce, je to jednak zajímavější a z profilu elegantnější než originál, a určitě přitažlivejší než Fabie....modelář píše:To Harry: Proti vkusu...
To já také netuším, ale "měřit", či "moderně" "monitorovat" se dá kde co. Můžeš na autě sledovat x teplot, tlaků a průtoků.... ...mimo elektřiny, na př. spotřeby proudu řvoucích audiobeden....modelář píše: Mne by však spíše zajímalo, co ty všechny budíky na přístrojovce u takovéhoto "stroje" mohou vlastně měřit?
Doufám, že má výškoměr, měřič bočního přetížení a tlaku oleje mech. převodovky.
Možná, že tam má kamery a čumí ženským pod sukně.
Laici mají daleko větší fantasii než my.
EDIT:
Taky tam může mít kontrolky, jestli mu houkají všechny klaxony a stírá stěrač.
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Re: (Nejen) autokuriozity vlastním aparátem...
Oblíbený měřič podtlaku v sání. Byl to budík s červeným a zeleným polem, nikdy jsem to ale v akci neviděl. Někteří tomu říkali i ekonostat, ale to asi bude nepřesné označení
Re: (Nejen) autokuriozity vlastním aparátem...
Sic také nevím, jak se ten budík správně jmenuje, i když jsem jej několikrát viděl, lečskodovkar píše:Oblíbený měřič podtlaku v sání. Byl to budík s červeným a zeleným polem, nikdy jsem to ale v akci neviděl. Někteří tomu říkali i ekonostat, ale to asi bude nepřesné označení
výraz "ekonostat", je také oficielní název obohacovače směsi pro první stupeň dvojitých karburátorů Jikov 32 EDSR (měly jej všechny,) a novější SEDR (měly pouze pro větší motory - 13x, na 105 a 120 - 12x už pak nebyl).
Také ho měly ruské karburátory DAAZ - licenční kopie Weberu 32 DSR jménem "Ozon" pro novější Lady. Ty ho ale měly na 2. stupni, takže funkce byla podstatně jiná.
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Re: (Nejen) autokuriozity vlastním aparátem...
Ten měřák vycházel z předpokladu, že pokud je klapka karburátoru hodně přivřená a motor se zároveň točí poměrně rychle, tj. v sacích beranech je velký podtlak - typicky při brzdění motorem, motor má malou okamžitou spotřebu. Ve skutečnosti je to však podstatně složitější, poněvadž pro atmosférický benzínový karburátorový motor platí, že právě v této situaci má nejhorší měrnou spotřebu, tedy pracuje s nejmenší účinností.
Re: (Nejen) autokuriozity vlastním aparátem...
Ono je celkem vtipné, že při vypnutém motoru to standardně (z výše popsaného důvodu) ukazovalo na konci červeného pole. Tedy stát s autem je nanejvýš neekonomické
Re: (Nejen) autokuriozity vlastním aparátem...
To je holá pravda, páč auto stárne i když nejezdí, a stejně ztrácí hodnotu, pokud se z něj nestane zajímavý veterán, nebo pokud to není unikát.skodovkar píše:Ono je celkem vtipné, že při vypnutém motoru to standardně (z výše popsaného důvodu) ukazovalo na konci červeného pole. Tedy stát s autem je nanejvýš neekonomické
Z druhé strany platí základní ekonomická poučka, že nejhospodárnější doprava je na vzdálenost 0 /nula/.
Tak si to srovnej, a vyber si!
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Re: (Nejen) autokuriozity vlastním aparátem...
Tak někdy od (tuším) osmdesátých let se to prodávalo pod názvem ekonoměr http://www.youtube.com/watch?v=Wfbm-tmKmfQskodovkar píše:Oblíbený měřič podtlaku v sání. Byl to budík s červeným a zeleným polem....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF