Renovace nebo odstranění DPF
Moderátor: Colommbo
Re: Renovace nebo odstranění DPF
Asi levnější řešení - nevím však, zda-li vhodnější. Ale oddálit výměnu ucpaného filtru to může.
http://www.liqui-moly.cz/detail/pro-lin ... castic-dpf
http://www.liqui-moly.cz/detail/pro-lin ... castic-dpf
http://www.liqui-moly.cz/detail/pro-lin ... da-zahnuta
http://www.liqui-moly.cz/detail/pro-lin ... onda-rovna
http://www.liqui-moly.cz/detail/dpf-pis ... u-nadobkou
http://www.liqui-moly.cz/detail/pro-lin ... castic-dpf
http://www.liqui-moly.cz/detail/pro-lin ... castic-dpf
http://www.liqui-moly.cz/detail/pro-lin ... da-zahnuta
http://www.liqui-moly.cz/detail/pro-lin ... onda-rovna
http://www.liqui-moly.cz/detail/dpf-pis ... u-nadobkou
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Renovace nebo odstranění DPF
Odstranění filtru je sice u nás docela rozšířený řešení, ale kdyby fungovaly emisní stanice jak mají, tak by to nešlo. Legální cesta je samozřejmě odborné vyčištění filtru.
Automobil homologovaný s filtrem by ho měl samozřejmě mít. Ale v ČR projde na emisích i benzínový motor s odstraněným katalyzátorem. Takže dokuď to tady bude fungovat jak funguje, tak se bude stejně z aut kuchat.
(Proto i emisní zóny ve městech co se mají zavádět jsou jeden velký nesmysl. Ve státě kde jezdí legálně automobily s vykuchanými filtry a katalyzátory si zavádíme emisní zóny. )
Automobil homologovaný s filtrem by ho měl samozřejmě mít. Ale v ČR projde na emisích i benzínový motor s odstraněným katalyzátorem. Takže dokuď to tady bude fungovat jak funguje, tak se bude stejně z aut kuchat.
(Proto i emisní zóny ve městech co se mají zavádět jsou jeden velký nesmysl. Ve státě kde jezdí legálně automobily s vykuchanými filtry a katalyzátory si zavádíme emisní zóny. )
Re: Renovace nebo odstranění DPF
nemyslim si zeby auto s vykochanym FAp nejako extra znecistovalo ovzdusie oproti autu s DPF testoval som to na EK s kamosom a meral mi uplne vsetko na predzadzajucom aute 2.2 hdi kde fap nebol..v ramci moznosti splnalo vsetko..a meralo sa viacej hodnot.. da sa to oklamat kadejako hlavne treba prekopat soft a emisie budu celkom gut
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Renovace nebo odstranění DPF
Čéče, bingo "Překopat" soft, a výroci motorů se nemusí "honit" za každým miligramem emisíbjukemen píše:da sa to oklamat....treba prekopat soft a emisie budu celkom gut
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Renovace nebo odstranění DPF
FAP zachycuje pevné částice. To ostatní na to nemá vliv jestli tam je nebo ne. Jak píšeš, že ti měřil všechno.
Koukni se na výfuk vozidla s fungujícím FAP a na výfuk vozidla bez FAP. A uvidíš rozdíl.
Pevné částice g/km
Euro 4: 0,025
Euro 5: 0,005
Euro 4 se dalo plnit bez FAP. Proto do tý doby některá vozidla FAP měly a některá ne. Euro 5 se bez FAP splnit nedá. Euro 5 bez FAPU prostě neni Euro 5. A Euro 4 homologovaný s FAPEM bez FAPU taky nemůže jezdit.
Na emisích v Německu ti kouřivost změří přesně.
Koukni se na výfuk vozidla s fungujícím FAP a na výfuk vozidla bez FAP. A uvidíš rozdíl.
Pevné částice g/km
Euro 4: 0,025
Euro 5: 0,005
Euro 4 se dalo plnit bez FAP. Proto do tý doby některá vozidla FAP měly a některá ne. Euro 5 se bez FAP splnit nedá. Euro 5 bez FAPU prostě neni Euro 5. A Euro 4 homologovaný s FAPEM bez FAPU taky nemůže jezdit.
Na emisích v Německu ti kouřivost změří přesně.
- Colommbo
- Příspěvky: 9941
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Renovace nebo odstranění DPF
Nezlob se na mě, příteli, ale kážeš tu naprosté bludy... Když se podívá (za provozu, "pod plynem") na výfuk vozidla s fungujícím FAP, neuvidí nic a v případě vozidla bez FAP neuvidí taky vůbec nic. Jen důvod bude jiný...Autoxxxrady píše: Koukni se na výfuk vozidla s fungujícím FAP a na výfuk vozidla bez FAP. A uvidíš rozdíl.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Renovace nebo odstranění DPF
Někdy ty výfuky porovnej až budeš mít čas a pak dej vědět Poznáš rozdíl
- Colommbo
- Příspěvky: 9941
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Renovace nebo odstranění DPF
Jazykový vtip zůstal nepochopen, škoda...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- Colommbo
- Příspěvky: 9941
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Renovace nebo odstranění DPF
To nic, odpočneš si a bude zase líp... Opravdu a skutečně to bylo myšleno jen z legrace a s patřičnou nadsázkou a za vzniklé nepříjemnosti se omlouvám...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Renovace nebo odstranění DPF
Autoxxxrady píše:FAP zachycuje pevné částice. To ostatní na to nemá vliv jestli tam je nebo ne. Jak píšeš, že ti měřil všechno.
Koukni se na výfuk vozidla s fungujícím FAP a na výfuk vozidla bez FAP. A uvidíš rozdíl.
Pevné částice g/km
Euro 4: 0,025
Euro 5: 0,005
Euro 4 se dalo plnit bez FAP. Proto do tý doby některá vozidla FAP měly a některá ne. Euro 5 se bez FAP splnit nedá. Euro 5 bez FAPU prostě neni Euro 5. A Euro 4 homologovaný s FAPEM bez FAPU taky nemůže jezdit.
Na emisích v Německu ti kouřivost změří přesně.
Jo jo, jsem svědek. Po 120 tisících mám výfukovou trubku zevnitř téměř kovově čistou. Lehký tenký světlý potah jde setřít prstem.
Re: Renovace nebo odstranění DPF
..taky isty vyfuk mam aj bez FAP-u sa mi zda ze zase chce dakto presvedcit moje skusenosti a o euro 5 som nepisal nic...ta ma nezaujima auto by ju nesplnilo ani s FAP keby je novy..a euro 5 k nicomu dobremu nevedie
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw