Verva = VIF
Moderátor: Colommbo
Re: Verva = VIF
Osobně s aditivy nemám žádné zkušenosti.Dával jsem to do nafty asi snad 2 zimy,naposledy tuto zimu.Největší problém je asi to,že se v dnešní době může natankovat na benzinkách od kvality po odpad asi vše.A s aditivy je to stejný.Jsou kvalitní a nekvalitní.Doted nevím jak je to s červenou naftou.Jedni píší,že je to obarvená nafta,ostatní,že je to topný olej.Jezdit na to nebo nejezdit ?
Re: Verva = VIF
…existuje stěží postřehnutelná hranice, která znemožňuje určit, zda je někdo ještě idiot, nebo již génius....Brembo píše:pre mna je VIF šmejd,dlhodobé používanie nič neprinieslo,spotreba mierne stupla,ked som pridával VIF,čistiace schopnosti nulové.
...existuje stěží postřehnutelná hranice, která znemožňuje určit, zda je VIF ještě šmejd, nebo již aditivum...
Re: Verva = VIF
TEC 2000 je najlepšie aplikovat neriedený,motor zohriat odpojit prepad a prívod do nádobky s TEC a prepad tiež a nechat bežat motor až kím sa nemynie. U benzinákov je to tažšie,najlepšie nechat minimum benzínu a pridat TEC,taktiež u zohriateho motora. Sračky netankujem. NOP ty si díler VIF alebo chodiaca reklama.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Verva = VIF
http://www.oleje.cz/forum/cervena-nafta-t4627.htmlGolfík 2 píše:.....Doted nevím jak je to s červenou naftou....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Verva = VIF
Zkuste ke své směsi přidat i Envirox s koncentrací 1:1000. To by vypálilo karbony ještě lépe!!!.v.vilik píše:Mám, a ne jen já, zkušenosti trochu jiné. Mám PD diesel a na VAGu lze zjistit dávkování jednotlivých vstřiků. Možná se to jmenuje jinak, nechytejte mě za slovíčka, jde o princip. Hodnoty se mají pohybovat v určitých tolerancích. Zhruba mezi -1 až 1. Pokud je víc, je něco špatně. Většinou méně průchozí vstřik. Dá se to napravit samozřejmě výměnou vtřiků, ale částěčně také přočištěním vstřiků za chodu. Jednoduše odpojím naftu a místo toho zapojím do okruhu cca 1/2 litru VIFu s naftou v poměru 2:1. Nastartuji a nechám chvíli blafat na volnoběh, potom občas protočit do 3000 otáček. Takhle nechám vyblafat celý obsah (cca půl hodiny). Pak znovu zapojím naftu a projedu. Po dalším měření, světe div se, hodnoty se ustálí v toleranci. To jen k čistícím schopnosten VIFu. Ověřeno u několika aut se stejným výsledkem.Brembo píše: .........pre mna je VIF šmejd,dlhodobé používanie nič neprinieslo,spotreba mierne stupla,ked som pridával VIF,čistiace schopnosti nulové.
Ovšem když si někdo natankuje do auta místo nafty sra*ku, nepomůže mu nic, atˇje to sebelepší, třeba i nejvíce vychvalovaný výrobek.
Re: Verva = VIF
ja používam radšej castrol TDA ,lebo sa mi zdá že voz je tichší ako s VIFom,ale možno jeto subjektívny názor http://olejlacno.sk/prisady-do-paliv-ch ... r-05l.html
Re: Verva = VIF
potrvrdzujem, Castrol TDA učinnejšie zvyšuje cetánové číslo. Teraz skušam Millera,zatial to vyzerá dobre,dopad na spotrebu ešte neviem.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta