Blato v motore
Moderátor: Colommbo
Re: Blato v motore
..pretahovanie vymen, teda ja rad pretahujem ale noo
..inak voda nekape stale je tak isto, ani na vicku ziadny slem ani nic podobne, toto nebude vodou
..inak voda nekape stale je tak isto, ani na vicku ziadny slem ani nic podobne, toto nebude vodou
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Blato v motore
to: colommbo - ale klidne sa pochval,vidno ze sa o auticko staras a mohli by aj viaceri pridat svoje foto ako to vypada u nich
raz mi kamos povedal ze radsej blato na ihrisku ako v motore ale daco na tom bude
raz mi kamos povedal ze radsej blato na ihrisku ako v motore ale daco na tom bude
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Blato v motore
Pokud jsem pochopil,Návštěvník píše:Nejsem odborník, ale nebylo by vhodné zjistit příčinu vzniku toho bláta dřív než se pouštět do nějakých čisticích akcí?
tak není první majitel a auto nemá dlouho....bjukemen píše:Jezevcik píše:Jak dlouho tam ten předchozí olej byl?
netusim ale menil castrol asi po 15 000km co som sa tak zbezne dozvedel a vyrobca pise max po 10 000 resp 7500
Takže problém asi bude v "longtime" nebo "longlife" oleji používaném předchozím majitelem a pozdními výměnami.
Nemá cenu tedy spekulovat, hledat příčinu, ale je nutné jednat. Aby se to neopakovalo, s tím už si lehce poradí.
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Re: Blato v motore
..teraz mi jeden cavo mechanik poradil nech pred vymenou oleja mrzknem do oleja liter petroleja, vsetko sa vycisti a bude to krasne
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Blato v motore
Vidíš! A můžeš rovnou flambovat.
Re: Blato v motore
Jj, pak to vypuštené nalej do kelímků, dej to na sluníčko vysušit, a budeš mít prima brikety................bjukemen píše:..teraz mi jeden cavo mechanik poradil nech pred vymenou oleja mrzknem do oleja liter petroleja, vsetko sa vycisti a bude to krasne
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Re: Blato v motore
..hehe neviem co to mal borec za napad ale nieco take by som neurobil,aj ked ze vraj to zvykli pouzivat traktoristi po nejakych starych m5 olejoch
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Blato v motore
petrolej je dobry cistic, niekedy ked este neboli na trhu tie vseliake "cistiace vodicky" tak mechanici cistili motor sposobom, ze vypustili motorovy olej, naliali donho petrolej, nastartovali na par minut na volnobech, vypustili a motor bol cisty
Inak aj tie dnesne cistiace vodicky obsahuju vo vacsine pripadov o.i. petrolej....
Inak aj tie dnesne cistiace vodicky obsahuju vo vacsine pripadov o.i. petrolej....
Re: Blato v motore
Petrolej je opravdu dobrý čistič.
Ale je silně agresivní vůči gumě a jejím alternativám, tedy proti těsněním = simmerringům.
Něco jiného je propláchnout 1 minutu starý trakr, a něco jiného nalít petrák do moderníiho vysokootáčkového motoru. To bych si nedovolil.
Je pravda, že všechny čističe olejových systémů spalovacích motorů obsahují značné % petroleje (= těžkých benzínů)
ale
všechny tyto čističe obsahují látky, které eliminují agresivitu petrolejů a benzinů proti součástem ze syntetických kaučuků = těsnění motoru.
Ale je silně agresivní vůči gumě a jejím alternativám, tedy proti těsněním = simmerringům.
Něco jiného je propláchnout 1 minutu starý trakr, a něco jiného nalít petrák do moderníiho vysokootáčkového motoru. To bych si nedovolil.
Je pravda, že všechny čističe olejových systémů spalovacích motorů obsahují značné % petroleje (= těžkých benzínů)
ale
všechny tyto čističe obsahují látky, které eliminují agresivitu petrolejů a benzinů proti součástem ze syntetických kaučuků = těsnění motoru.
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Re: Blato v motore
..ako je to vlastne s tou cistiacou schopnostou olejov, zalezi hlavne na aditivacii, alebo na tom akou metodou je olej vyrobeny..trebars esterove oleje nemaju lepsiu cist. schopnost.?
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Blato v motore
Než koupíš auto,je několik otvorů v motoru,kudy se tam dostat. Já tam čumim vždy,s upravenym drátem tam zalovim,pokud tam není vidět.
Nyní můžeš jen pomalu a pozvolně čistit chemicky,furt doloka něco nalejvat,vypouště,měnit filtr a toto pořád dokola.
nebo motor rozhodit,vyčistit fyzicky a chemicky petrákem,tetrachlorem....,jenže u dost jetého motoru to nikdy nedáš tak,jak to běhalo celá léta.
Obě variaty lezou do peněz a nervů.
Osobně bych to řešil takto :
Zjistil bych si,které oleje NEMAJÍ rozpouštěcí a čistící účinky a ty bych ve zkrácených intervalech používal.
Nyní můžeš jen pomalu a pozvolně čistit chemicky,furt doloka něco nalejvat,vypouště,měnit filtr a toto pořád dokola.
nebo motor rozhodit,vyčistit fyzicky a chemicky petrákem,tetrachlorem....,jenže u dost jetého motoru to nikdy nedáš tak,jak to běhalo celá léta.
Obě variaty lezou do peněz a nervů.
Osobně bych to řešil takto :
Zjistil bych si,které oleje NEMAJÍ rozpouštěcí a čistící účinky a ty bych ve zkrácených intervalech používal.
- Colommbo
- Příspěvky: 9939
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Blato v motore
Máš na mysli i výfuck, PePe...? To bys ale musel mít ku*va dlouhej drát...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Blato v motore
..ja som civel kade tade nic podivneho som si nevsimol,ale ze to neije ciste bolo vidno, bohuzial taketo auto bolo jedine na trhu a kedze som ho chcel toto ma trapilo najmenej, ale to je i tak jedno uz teraz..
..rozhodol som sa dam tam cistic nejaky, a potom zase quartz a znack. filter nebudem spekulovat
..rozhodol som sa dam tam cistic nejaky, a potom zase quartz a znack. filter nebudem spekulovat
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Blato v motore
To nemusíš zjišťovat - "áčkové" API SA a SB. Používat NEDOPORUČUJI. Všechny ostatní jsou "ádéčka".PePe píše:Zjistil bych si,které oleje NEMAJÍ rozpouštěcí a čistící účinky a ty bych ve zkrácených intervalech používal.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: listopad
Tyto vyk.tridy jsem SAMOZREJME nemel na mysli,ale oleje ktere NEMAJI zvysene ucinky cirtici a rozpousteci. Pokud je tam hodne humusu,zaschleho,je vse cistici na nic. Spotrebujes mraky filtru a oleje. Neres,nepatrej,neprepine,jezdi.
Ucpes nejaky kanalek a je hotovo.
Ucpes nejaky kanalek a je hotovo.
Naposledy upravil(a) Pedro dne čtv lis 15, 2012 17:09, celkem upraveno 1 x.