prosím o radu
Moderátor: Colommbo
prosím o radu
mám motor na malotraktore brigss - station a trocha viac je hlučnejši ako by mal v čom by mohol bíť problem -? máá 6 rokov .
Re: prosím o radu
Romanusi, toto ber s nadsázkou asi v tobě, uši již nemáš jako před 6 lety.
Re: prosím o radu
ako dikk ale važne ako keby v nom klepalo a pracuje na jar a na jesen tak by ešťe nemusel kráčať na dôchodoke-panolin.cz píše:Romanusi, toto ber s nadsázkou asi v tobě, uši již nemáš jako před 6 lety.
Re: prosím o radu
Pokud máš správnou hladinu oleje v motoru tak potom ti pomůže jedině návštěva servisu B+S.
Re: prosím o radu
Vůbec netuším o jaký motor se jedná, ale tak třeba: vůle na ventilech, vytahané rozvody, vibrace do kastle přes ztvrdlé silentbloky
Re: prosím o radu
A nemáš tam těch 6let pořád původní olej?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: prosím o radu
1. Zkontroluj ventilovou vůli.
Seřídit ji asi nemůžeš, většinou to nejde. Jenom budeš vědět, jestli není příliš velká.
2. Vyměň olej za 10W60; já jsem tímto olejem prodloužil sekačce "život" na 13 let. Kdyby neodešlo zapalování, (cca 3000 Kč) sloužila by dál, nic v ní neklepalo.
Ten olej jsem začal používat, když se po 3 letech používání začala přehřívat.... Udělal jsem dobře, přesto, že výrobce doporučuje pouze jednoviscosní olej SAE 30........
3. Dál už těžko něco provedeš, pokud nejsi strojař, nebo nadšený mechanik, abys to rozebral celé a zkontroloval ojnici na klice.
Zbývá servis, a ten není levný. Já to vyřešil koupí sekačky s motorem Kawasaki, páč, když jsem si prohlédl motor B&S, tak jsem si řekl, že to bylo poprvé a naposled, co jsem takovej myšlenkově starej křáp koupil........... Ku podivu, Američani s tím paskvilem zahltili půl světa.....
Pozor! Náhradní díly jsou (zvláště u Mountfieldu) nekřesťansky až sprostě drahé.
Seřídit ji asi nemůžeš, většinou to nejde. Jenom budeš vědět, jestli není příliš velká.
2. Vyměň olej za 10W60; já jsem tímto olejem prodloužil sekačce "život" na 13 let. Kdyby neodešlo zapalování, (cca 3000 Kč) sloužila by dál, nic v ní neklepalo.
Ten olej jsem začal používat, když se po 3 letech používání začala přehřívat.... Udělal jsem dobře, přesto, že výrobce doporučuje pouze jednoviscosní olej SAE 30........
3. Dál už těžko něco provedeš, pokud nejsi strojař, nebo nadšený mechanik, abys to rozebral celé a zkontroloval ojnici na klice.
Zbývá servis, a ten není levný. Já to vyřešil koupí sekačky s motorem Kawasaki, páč, když jsem si prohlédl motor B&S, tak jsem si řekl, že to bylo poprvé a naposled, co jsem takovej myšlenkově starej křáp koupil........... Ku podivu, Američani s tím paskvilem zahltili půl světa.....
Pozor! Náhradní díly jsou (zvláště u Mountfieldu) nekřesťansky až sprostě drahé.
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.