OMV MaxxMotion a Benzina Verva
Moderátor: Colommbo
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
Bohužel zkoumaný vzorek Maxx Motion měl mazivost 462 mikrometrů a norma EN 590 připouští max 460! A nejvíce se u normy pro naftu pro dnešní moderní vznětové motory CR kritizuje právě vysoké číslo mazivosti. Mělo by být alespoň pod 400. Starším motorům tak vysoké číslo nevadí. Na trhu jsem objevil zatím jediný výrobek od LM, který zvyšuje pouze mazivost, ale stojí od 150,- Kč výše a je na 80 l. Tak to se prodraží. Takovej paskvil je 1/2 nádrže Maxx Motion a 1/2 nádrže nafta s obsahem MEŘO.
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
Olej pre 2-taktné motory ako prísada do nafty.rupus píše:Podle testu v SM (speciální příloha Diesel podzim 2012) je OMV MaxxMotion špičkou na našem trhu. Za hranicemi má podobné parametry jen Aral Ultimate Diesel od BP. Verva je jen hodně aditivovaný běžný produkt. OMV MaxxMotion však díky absenci MEŘO méně maže. Podle testu má mazivost na hraně normy. Autoři testu doporučují použít nějaké aditivium zlepšující tento parametr. Bohužel žádný vhodný přípravek nenavrhli.
Všetci to veľmi chvália, predĺženie životnosti čerpadla, nižšia dymivosť, spotreba atď.
Tu je zoznam testovaných, 2-taktných olejov.
http://www.motor-talk.de/blogs/heizoelr ... 56272.html
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
..z nemciny vela neviem tak skuks dat nejaky vysledky zaujima ma to
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
S tím olejem blbne Německo již léta letoucí protože moc nepouživají aditiva typu Vif. U dvoutaktního oleje velice záleží na jeho složení a plně syntetický není vhodný díky jeho chemickému složení. Osobně bych dal přednost Vifu, který je ověřený a pro ten účel vyráběný.
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
2taktny olej som daval kym som mal modry Mogul TC VIF stoji za chuja
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
A kámoš ho kupuje do pašíku po kanystrech a druhý taky do HDI, tedy jsou asi spokojení.bjukemen píše:VIF stoji za chuja
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
..ja niesom spokojny asi
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
no pokud to kupuje po kanystrech tak asi jo, protoze kdyz jsem daval VIF v doporucenem mnozstvi, tak nic moc, musel jsem davat mnohem vic, koneckoncu to tu myslim i nekde zaznelo, ze v tom testu aditiv taky pouzivali podstatne vyssi koncentraci...
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
Hunter píše:no pokud to kupuje po kanystrech tak asi jo, protoze kdyz jsem daval VIF v doporucenem mnozstvi, tak nic moc, musel jsem davat mnohem vic, koneckoncu to tu myslim i nekde zaznelo, ze v tom testu aditiv taky pouzivali podstatne vyssi koncentraci...
Nestraš!!!! Dávali 30 ml na 20 l (místo 30 ml na 30 l) a výsledkem testu bylo, že pouze u VIFu, bylo zjištěno výrazné zlepšení mazivosti.
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
Nedávno jsem četl, že přimazávat naftu olejem je cesta do pekel. Jednak dochází k nedokonalému spalování čímž se nadměrně tvoří úsady a ještě k nějakému problému (za boha si teď nemůžu vzpomenout). Pokud to najdu, hodím sem přesné důvody.
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
Nastav si internetovy prehliadac (napr.Chrome to preklada )bjukemen píše:..z nemciny vela neviem tak skuks dat nejaky vysledky zaujima ma to
Jeden z najlepsich odbornych dizkusnych forum
http://www.motor-talk.de/forum/2-takt-o ... 23039.html
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
Nas vzacny prispievatel na tomto fore Lubos T. okrem ineho napisal- kdyby měla přísada Vif Super Diesel Aditiv stejnou koncentraci účinných přísad jako Ekolube, musel by být její obsah na ošetření deklarovaných 500 l nafty min.2,5l a ne jen 0,5l !!ARAGON píše:S tím olejem blbne Německo již léta letoucí protože moc nepouživají aditiva typu Vif. U dvoutaktního oleje velice záleží na jeho složení a plně syntetický není vhodný díky jeho chemickému složení. Osobně bych dal přednost Vifu, který je ověřený a pro ten účel vyráběný.
Aby mi VIF mazal cerpadlo -vstreky a tesnenia,tak by som musel dat na 60l-0,25l plechovky!
Univerzalny 2t olej optimálne maže vytvorením stabilnej klznej vrstvy na povrchu súčiastok. Vybrané základné oleje a prísady udržujú čistotu v motore i pri extrémnych nárokoch. Nezanecháva usadeniny a spaľuje sa bez popola. Chráni pred opotrebovaním a koróziou a je samozmiešateľný.
API TC , ESO L-EGC , JASO FC
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
..presne tak ja som olej pouzival a efekt bol dobry lepsi ako s VIF ,bezne sa tak rozbehavali zapecene vsetrekovace
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
DD, máte pravdu,
jedzdím Max motion od minulé zimy, tato nafta je lepší než Vedrva, přidávám 2,5 dl oleje, 1cm Vifu, 1:4000 Envirox, 1,5 cm acetonu. Při dálkách na dálnici rychlost do 110 km nájezd na plnou měřeno do hrdla 1240 km, pneu Cont premC2 (2,4 + 2,8), jedna osoba + 50 kg zavazadla. Ale to jen pro příklad, vydržel jsem to pouze 1x:)
jedzdím Max motion od minulé zimy, tato nafta je lepší než Vedrva, přidávám 2,5 dl oleje, 1cm Vifu, 1:4000 Envirox, 1,5 cm acetonu. Při dálkách na dálnici rychlost do 110 km nájezd na plnou měřeno do hrdla 1240 km, pneu Cont premC2 (2,4 + 2,8), jedna osoba + 50 kg zavazadla. Ale to jen pro příklad, vydržel jsem to pouze 1x:)
- Colommbo
- Příspěvky: 9941
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
Kdybyste jezdili na benzín, nemusíte vymýšlet takovou alchymii - Magdalena Dobromila by byla spokojená...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90