Zdar,
hodne som si precital tu na fore o aditivach, mam uz 16-rocne auto, toyotu benzin, ktoremu uz dlho som nedal do nadrze nic lepsie /napr. OČ98, V-Power/, momentalne tankujem par rokov len na lacnej pumpe JURKI. Z toho co som tu cital by som kupil VIF, alebo Petrol Power ECOMAX, nemoze sa uzivanim stat ze to rozpusti viac sajrajtu ktory v systeme eventualne byt moze, napr na spodu nadrze atd /dovnutra nevidim/ a zapcha palivovy system, popripade vstrekovace?
starsie auto a aditivum do paliva
Moderátor: Colommbo
Pokud NEpoužiješ Petrol Power ECOMAX - One Shot Boost (což je varianta pro "rychlé rozpuštění"), ale "jen" Petrol Power ECOMAX, nebo ten VIF, tak by neměl být problém.....
A pokud by si měl "strach", dá se použít napoprvé vyšší poměr ředění - třeba 1 : 2000.....
Já osobně mám s "Milerem" Petrol Power ECOMAX výborné zkušenosti http://www.oleje.cz/forum/viewtopic.php?t=4277 nebo http://www.oleje.cz/forum/viewtopic.php?t=968
A pokud by si měl "strach", dá se použít napoprvé vyšší poměr ředění - třeba 1 : 2000.....
Já osobně mám s "Milerem" Petrol Power ECOMAX výborné zkušenosti http://www.oleje.cz/forum/viewtopic.php?t=4277 nebo http://www.oleje.cz/forum/viewtopic.php?t=968
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
dufam ze nie, koniec koncov po ceste k vstrekovacom je este filter....myslim ze moja "sikmooka" po min 325.000km/kto vie kolko naozaj/ a 16 rokoch na SVK pumpach konecne zmlsne...inak tym Power Petrol ECOMAX si ma skutocne v tych prispevkoch ovplyvnil na VIFe sa pise hlavne ucinny pre motory TSI GDI atd...ja mam MPI, "iba", mimochodom spotrebu mam medzi 7-7,5l teraz v "neminusovych" teplotach a takmer vylucne mestskej prevadzke tak uvidime potom
To, že máš "jen" MPI, nevadí. Jde o to, že VIF je vhodný i pro systémy TSI a GDI.alex 008 píše:....na VIFe sa pise hlavne ucinny pre motory TSI GDI atd...ja mam MPI....
Naftové VIFy fungují, není asi důvod, aby i benzinový neplnil to, co píše jeho výrobce.
Já mám ale u benzinu vyzkoušen právě ten "Miler", který by měl mj. "přidat" i 2 oktany.....
.....VIF je ale levnější http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1899
.....a další možnost je třeba Ekolube Benzin Aditiv http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=931 nebo Wynn´s Supremium Petrol nebo Flashlube Injector Cleaner,
.....anebo http://www.bishopsoriginal.cz/?p=151 - i s tím jsou zde popsány dobré zkušenosti.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF