Nissan Maxima 3.0 V6
Moderátor: Colommbo
To nedokážu posoudit. Já nakupuji oleje prakticky výhradně ve Francii, tzv. do foroty, a tam se 4l balení téměř nevyskytují. Zrovna minulý týden jsem se ale díval na ceny olejů v Rakousku a málem mi vypadly oči: až 42 EUR za litr! Za to mám láhev noblesního šampaňského anebo méně noblesního, ale na pokoji...
Dobrý den, s volbou motorového oleje Total do Maximy (viz. výše) jsem spokojen. Chtěl bych vyměnit olej v převodovce. V manuálu je uvedeno GL-4 75W/90. Jaký olej byste mi doporučili? Auto má na tachu cca. 160tkm, s řazením problémy zatím nejsou. Nechci primárně ušetřit, abych pak olej vypouštěl a dával jiný. U nás v Táboře jedna firma prodává (mimo jiné) stáčené oleje Fuchs Titan. Existuje lepší volba ve srovnatelné ceně? Děkuji za odpovědi.
Dan1
Dan1
Co se týče kvality olejů Fuchs, netřeba se jich obávat. Spíš bych možná měl obavu z oleje stáčeného, ale určitě záleží na prodejci. Norma oleje GL-4 (příp. GL-4+) je to podstatné.
A olejů s touto (těmito) API normami a SAE 75w90 je více, mimo toho Fuchs-u třeba:
Mogul http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1020
Valvoline http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=136
nebo např. Agip Rotra LSX, Castrol Syntrans Transaxle, Millers Oils TRX, Motul Motylgear, Paramo Gyrol Syn, Total Transmission Syn Fe, Valvoline SynPower Gear Oil TDL.
Pokud bys nevzal ten Fuchs, tak já osobně - kdybych volil olej s dobrou cenou a kvalitou - bych se zřejmě rozhodoval mezi Motul-em, Mogul-em a Valvoline-m DuraBlend.
A olejů s touto (těmito) API normami a SAE 75w90 je více, mimo toho Fuchs-u třeba:
Mogul http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1020
Valvoline http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=136
nebo např. Agip Rotra LSX, Castrol Syntrans Transaxle, Millers Oils TRX, Motul Motylgear, Paramo Gyrol Syn, Total Transmission Syn Fe, Valvoline SynPower Gear Oil TDL.
Pokud bys nevzal ten Fuchs, tak já osobně - kdybych volil olej s dobrou cenou a kvalitou - bych se zřejmě rozhodoval mezi Motul-em, Mogul-em a Valvoline-m DuraBlend.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Dan1 píše:Jak něco smrdí Itálií, tak k tomu pojímám jaksi nedůvěru (kromě potravin). I když ta Tutela asi špatná nebude, jenom mi do japonce moc nesedí. Ale kdoví co nakonec koupím.
..bohužial vačšina talianskych aut ma japonsku prevodovku a Tutela v nich maka dobre,posluchni Moja (hmm neviem ako je to spravne )
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Ta cena je zhruba stejná, a já bych asi zvolil nejspíš právě ten Motul. Kdo umí oleje pro motorky, umí i oleje pro auta. A Motul umí.....Co se týče viskozity 75w90, pro převodovku šestiválcového třílitru je vhodná. Ta 75w85 (Tutela je O.K.) by se taky dala použít, ale hlavně při kratších jízdách bez velkého zatížení.Dan1 píše:Nejsympatyčtější je mi ten Valvoline, Motul mám nějak pořád spojenej s motorkama a Mogul se mi zdá zbytečně drahej. A zatím nevím, kolik ho budu vlastně potřebovat, aby mi ho zbytečně moc nezbylo. Je bezpodmínečně nutné dodržet SAE 75W/90?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF