Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
Pitrísku,dovolim si použít oslovení z jednoho Čs. filmu,brzdovka tam bude,řekněme déle. Ale né takto:
Věřil bys tomu,že v Corolle byla min. od r. 98,kdy přišla do rodiny a nebylo dolito ani ždibet? Vynechám poznámku o stáří,vázání vody ...,
Samozřejmě trubky a hadice,gumičky původní.
Dle knihy na obsluhu,výrobce chce min. SH.
SM tam fakt nedám,chci aby motor ještě něco najel...
SAE dle teplot,je tam takový nápovědný pavouk.
ALE!
Vyloženě napsáno,že pokud teploty neklasají pod - 20,použít olej 10w!
V letních teplotách je -30,40,extremně 50!
No z toho mi vychází,že pro MŮJ celoroční proběh max 3-4tis km,asi 10w-40. Ač jsem myslel,že 10ku už né. Jenže výrobce je chytrý,já jen... to co mám v profilu.
A3
Rozhodně nehodlám,při mejch km,měnit letní-zimní. To dělal kdysi otec na š 1000 mb,M4a-M6A.
Jistě je otázka proč né 5w- ...
Olej nežere,je stejně rezatá trubka koncovky zevnitř jeko zvenku.
Po raním nastartování motor ztichne do 1s.
Věřil bys tomu,že v Corolle byla min. od r. 98,kdy přišla do rodiny a nebylo dolito ani ždibet? Vynechám poznámku o stáří,vázání vody ...,
Samozřejmě trubky a hadice,gumičky původní.
Dle knihy na obsluhu,výrobce chce min. SH.
SM tam fakt nedám,chci aby motor ještě něco najel...
SAE dle teplot,je tam takový nápovědný pavouk.
ALE!
Vyloženě napsáno,že pokud teploty neklasají pod - 20,použít olej 10w!
V letních teplotách je -30,40,extremně 50!
No z toho mi vychází,že pro MŮJ celoroční proběh max 3-4tis km,asi 10w-40. Ač jsem myslel,že 10ku už né. Jenže výrobce je chytrý,já jen... to co mám v profilu.
A3
Rozhodně nehodlám,při mejch km,měnit letní-zimní. To dělal kdysi otec na š 1000 mb,M4a-M6A.
Jistě je otázka proč né 5w- ...
Olej nežere,je stejně rezatá trubka koncovky zevnitř jeko zvenku.
Po raním nastartování motor ztichne do 1s.
"Pitrísku" v pohodě
"Podržím se" tedy jen motorového oleje - na Tvé jízdy asi fakt bude stačit 10w40
Dobrý výkon za solidní peníze "nabízí" třeba Q8 Formula Advanced, MOL Dynamic Max, Repsol Elite Multiválvulas, Mogul Extreme, Sunoco Titanium Marathon (to jsou čtyřlitrovky); potom "pětilitry" Mobil Super 2000 X1, Total Quartz 7000, Elf Competition STI, Texaco Havoline Extra; a nebo potom TOP oleje Motorex Topaz, Motul 6100 Synergie+ nebo esterový (vhodný na provoz po delších odstávkách) Eni i-Sint.....
P.S. sorry, že jsem se trochu "rozepsal"..... ale stejně to jsou všechno výborné oleje jednak pro japonské, tak evropské, tak i pro "tvrdohlavé" auta
"Podržím se" tedy jen motorového oleje - na Tvé jízdy asi fakt bude stačit 10w40
Dobrý výkon za solidní peníze "nabízí" třeba Q8 Formula Advanced, MOL Dynamic Max, Repsol Elite Multiválvulas, Mogul Extreme, Sunoco Titanium Marathon (to jsou čtyřlitrovky); potom "pětilitry" Mobil Super 2000 X1, Total Quartz 7000, Elf Competition STI, Texaco Havoline Extra; a nebo potom TOP oleje Motorex Topaz, Motul 6100 Synergie+ nebo esterový (vhodný na provoz po delších odstávkách) Eni i-Sint.....
P.S. sorry, že jsem se trochu "rozepsal"..... ale stejně to jsou všechno výborné oleje jednak pro japonské, tak evropské, tak i pro "tvrdohlavé" auta
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Taky jsem se snažil to "vrátit zpátky"mastnák píše:Ale nějak jsme odbočili od tématu.....
Pitris píše:.....oleje jednak pro japonské, tak evropské, tak i pro "tvrdohlavé" auta
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
U některých značek je to běžný standard - 100tkm bez závad.....Itall píše:Tak jsem najel s P107 50000 km bez závad......A jsou i tací (na jiném fóru), co najeli 85000 a 100000 km......
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Tos napsal Ty. Kdo si kupuje auto ne jen na pár měsíců, může si spočítat, že byť se pořizovací cena nového vozu může jevit vyšší, v průběhu několika let a pár set tisíc kilometrů se ušetří na opravách. A nemusí to být zrovna Honda.....Itall píše:Honda? Drahý...
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Italle,máš pravdu,podstatná jména v němčině jsou velká.V angličtině na to neznám vysvětlující odpověď,ale lze se s tím docela často setkat třeba u sloganů a různých delších názvů něčeho a třeba i reklam.To malé"of"by v tomto případě také mělo být v pořádku.Objasňující definici a její název pro to však neznám.