Pánové, nevím co je na tom pravdy, ale prý ta TSI budou opravdu průserové motory. Prý se tam leje v servisech jakýsi speciální olej přímo od škodovky (250kč/litr). A jiný to prý nezvládá.
A pokud se motor poškodí (předpokládám válce), tak je prý oprava v podstatě nemožná. To dává smysl, protože ocelová vložka je opravdu zakotvena do bloku pro lepší prostup tepla.
Tyto informace ale nemohu ověřit ani zaručit. Pokud by někdo mohl zjistit něco bližšího, nechť se činí.
Škoda 1,2 TSI
Moderátor: Colommbo
Něco mi na tom neštymovalo, a ono je to tak, že Fiat koupil Chryslera.alfi166silver píše:Fiatu patří GM, jehož součástí je i Holden... Nevím proč dál nepoužívali V6 Busso, asi by ho bez vážných konstručních zásahů na nové emisní limity nedostali (čemuž nevěřím) nebo chtěli přijít s "novým" motorem, který vlastně v rámci koncernu měli...VencaB píše:Pokud si správně pamatuju tak ten V6 Holden má nějakých 3,8litru.bjukemen píše: ..kvôli čomu prešli na austrálsky holden.??..emisie...lebo čo podla mna je to motor nudny oničom nema to ten správny charakter a chuť po otačkach
Jedná se o motory JTS 3,2 l V6 v AR 159 a AR Brera. Pokud měl holden v originálu 3,8 litru, zřejmě se zmenšilo vrtání a hlavy motoru jsou jiné (doplněny nápisem AR ). Špatný motor to není, alespoň kluci na fórech si na něj nestěžují, ale klasická V6 od AR zůstane legendou
A Holden patří stále koncernu GM. Tak jak je to s tím motorem?
-
- Příspěvky: 674
- Registrován: ned úno 01, 2009 8:57
Možná jsem to napsal úplně blbě...VencaB píše: Něco mi na tom neštymovalo, a ono je to tak, že Fiat koupil Chryslera.
A Holden patří stále koncernu GM. Tak jak je to s tím motorem?
http://en.wikipedia.org/wiki/GM_High_Feature_engine