Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Daleko horší je podřadit dolů a blokne se kolo Jinak to není tak hrozný. Jel jsem na Aprili Falco, Hondě VTR, Suzuki TLS,ale nejlepší jízda byla na KTM RC8 - dokonce se mi na ní jelo líp než na vostřejší KTM RC8R! Ale to bylo nastavením podvozku. Když 2V tak tu KTM. Je to peklo
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
A co Huska Nuda,s tim překopanym F motorem? sice to nevi V,ale píšou,že celkem dobrý. Mě se sice vzhledově nelíbí,mám radši postarší tvary,ale technika dobrá.
Itall- kup si potom někdy Raptora,já po něm jukal,ale nebyl žádnej k mání,vloni.
Durex,co TLko,jakožto takový stroj co je jen pro machry,jenž musí mít nad sebou bič a pevné opratě...
Když už někdo jede delší dobu palbu na např. na něcěm co se musí točit k 10-12 000,zvládne to olej,séroivý olej umazat? 10w-40 třeba? nemyslim závody ale někdo,kdo vyjede v neděli brzy ráno v létě,když jsou silnice prázdné,si zabejčit...,jako jsem to dělal kdysi s půjčenýma autama...
Itall- kup si potom někdy Raptora,já po něm jukal,ale nebyl žádnej k mání,vloni.
Durex,co TLko,jakožto takový stroj co je jen pro machry,jenž musí mít nad sebou bič a pevné opratě...
Když už někdo jede delší dobu palbu na např. na něcěm co se musí točit k 10-12 000,zvládne to olej,séroivý olej umazat? 10w-40 třeba? nemyslim závody ale někdo,kdo vyjede v neděli brzy ráno v létě,když jsou silnice prázdné,si zabejčit...,jako jsem to dělal kdysi s půjčenýma autama...
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Jo 40-ka to umaže. Je jasný, že 50-by byla na toto použítí lepší. Ale znám pár motorek, který jezděj pořád v červeným a jsou mazaný 10W40. Castrol bych nebral. Sice tam vidím JASO MA2,ale dřív měly problémy s klouzajícíma spojkama! Kdybych se měl rozhodnout já mezi tím, co jsi napsal,tak Motul. Osobně bych šel ale do Elfu
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Tele je hrozně příjemnej dvovál. Navíc se na něm dá docela dobře cestovat s dobrou spotřebou. To Aprilia s RSV nebo ta KTM jsou úplně jiný náčiní
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Durex: No jo, to podřazení, tak to bylo . A na čem si nejel, čeče?
mastnák: Raptor, to je Cagiva, že? A motor je asi ta Suzuki? Hm, to radši ten japonský originál, i když Raptor je hezký. Jenže já se chci svézt a při těch rychlostech už, podle mě, je potřeba polokapota. Raptor je naháč. Někdo sice říká, že je lepší naháč, aby si tu rychlost uvědomil, ale já myslím, že trhat hlavu mi to nemusí. Pak ten rám z trubiček na mě dojem nedělá. No, a pak se to už asi neprodává? Já bych kupoval motorku novou, ojetin jsem měl už dost, s tím jsem skončil. U těch vysokootáčkových motorů se to nějak namaže, ale neniboha, nemůže to moc vydržet. A točit se to asi musí? Když vidím, jak na tom někdo jede po městě 50 km/h a má tam xxx otáček, tak bléééé . To se mi nelíbí. Mám rád motory, které jdou přiměřeně odspoda, ale ne zas moc. No, zkrátka takové přiměřené . To je zvyk z terénu, na silnici je to více jedno (když jsou odspoda drsnější ).
mastnák: Raptor, to je Cagiva, že? A motor je asi ta Suzuki? Hm, to radši ten japonský originál, i když Raptor je hezký. Jenže já se chci svézt a při těch rychlostech už, podle mě, je potřeba polokapota. Raptor je naháč. Někdo sice říká, že je lepší naháč, aby si tu rychlost uvědomil, ale já myslím, že trhat hlavu mi to nemusí. Pak ten rám z trubiček na mě dojem nedělá. No, a pak se to už asi neprodává? Já bych kupoval motorku novou, ojetin jsem měl už dost, s tím jsem skončil. U těch vysokootáčkových motorů se to nějak namaže, ale neniboha, nemůže to moc vydržet. A točit se to asi musí? Když vidím, jak na tom někdo jede po městě 50 km/h a má tam xxx otáček, tak bléééé . To se mi nelíbí. Mám rád motory, které jdou přiměřeně odspoda, ale ne zas moc. No, zkrátka takové přiměřené . To je zvyk z terénu, na silnici je to více jedno (když jsou odspoda drsnější ).
Tak musíš SV-S. Jiná se už nedělá. A myslim si že co nevidět,SV-S taky skončí....,jenže s tou polokapotou...vypadá divně,ale to je věc gusta každého soudruha. Jsi vysokej,nevim jestli ti vzduch nepůjde akorát na helmu. Já nemám ano malé plexi a hlavu mi to netrhá,m.j. proto,že nepotřebuju lítat. Dá se po dálnici v poho 140 a když protivítr tak 120. Takhle jsem jezdil i na chopperu při přejezdech. A tam byl kolmej posez.
mastnák: Mě zajímá hlavně praktická stránka věci. Kdekdo vypadá divně... SV vůbec taknějak není moc hezká motorka, to si přiznejme se soudružskou otevřeností . Taky nepotřebuju lítat, ale bez ochrany už 100 km/h je dost. I na třiapůli, když jsem jel tacho 110 km/h a bylo to 150 km daleko, už jsem vymýšlel náklon dopředu, nohy na zadní stupačky a podobné prostocviky. Takže jedině schovat hlavu a tělo . Koneckonců, jel jsem jen na Hondě VF750 (z těchto větších motorek), a ta jakoby přímo zvala k zalehnutí. bylo to pěkné, motor krásný, jen by to jelo nejradši furt rovně. To mě na tom nebavilo. Radši něco lehčího .
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
No když jsem to nedávno počítal,tak jsem pojezdil 86 motorek z toho 9 jsem vlastnil nebo vlastnim Zbytek je půjčený od kamarádů, z rodiny, na předváděčkách, pak když někomu na motorce něco dělám ať už s podvozkem nebo motorem,tak musím jet projet
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Čoveče - asi si pravdu neměl, pěkně se to vlákno "rozjelo"mastnák píše:Servus,vlákno v pohodě. Nebude se tam asi moc přispívat,ale ať nějaké univlákno máme. Motorky tady jsou,ale v daleko menší míře než plechovky,tak se jim tam s nima nebudem motat.
Já si taky "přidám" pár svých postřehů - je jasný, že někdo je na silniční sporťáky, někdo na terénní, někdo na motardy, a jiný choppery či na "klasiku". Já patřím mezi ty silniční, a můžu říct jak o VFR, tak o CBR, že ačkoliv "to má rádo" vysoké točky, motor se sbírá tak od tří tisíc, a solidně sbírá už tak od čtyřech tisíc.....a tak v osmi to dostane "kopanec" A když u CBR tak v 11-ti tisících nebo u eR ŠESTky ve 12-ti "chytnou saze ještě jednou - hmmmm Ale je jasné, že dvouválci s maximem kolem devíti desíti tisíci to táhne dřív, a možná v těch nižších otáčkách i víc. A takové dlouhozdvihové choppery táhnou už takřka z volnoběhu. Jak říkám, každému pasuje něco jiného......
A k těm olejům - kvalitní 10w40 ty točky "umažou", většina těchto motorů má tuto SAE doporučenou. Samozřejmě, kdo ty otáčky využívá hóóódně, má možnost "jít" do "padesátky, nebo použít "závodní" třeba 300V, který má vyšší (než normální) HTHS viskozitu - přes 4mPa.s. A co vím, tak třeba nové CBR 1000 (solidní raketka ) má doporučenou SAE 5w nebo 10w30.
Ale do počtu Durexem jetých motorek mám daleko.....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
No já se taky divil,když jsem si je vypsal do excelu Proto je busa ideální. Jede vespod,jede ve středu,krouťák má jak 2V,ale ve vrchu ještě pár koní přidá Nicméně po 10 letech na silnici mě to teď táhne do lesa a bláta
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Nediv se, něco kolem 190-ti koní a krouťák přes 150 Nm - to má sílu jak dole, tak horeDurex píše:.....je busa ideální. Jede vespod,jede ve středu,krouťák má jak 2V,ale ve vrchu ještě pár koní přidá.....
Ale řekl bych, že jí bude asi zdatně sekundovat Kawasaki ZX-12R Ninja nebo ZZR 1400.....
Hayabusa byla ale PRVNÍ "třístovka"
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF