Aditivum VIF nebo Millers Power EcoMax??
Moderátor: Colommbo
Aditivum VIF nebo Millers Power EcoMax??
Zdravim,
je tu nekdo kdo pouzival aditivum do benzinu jak VIF Super Benzin Aditiv tak i Millers Power EcoMax?? Zajimalo by me, ktere aditivum je lepsi - hlavne co se spotreby paliva tyce... ale i vykonu a tak celkove, s kterym to lip jezdi
Diky za nazory.
je tu nekdo kdo pouzival aditivum do benzinu jak VIF Super Benzin Aditiv tak i Millers Power EcoMax?? Zajimalo by me, ktere aditivum je lepsi - hlavne co se spotreby paliva tyce... ale i vykonu a tak celkove, s kterym to lip jezdi
Diky za nazory.
Já zase "milera" - tady je to popsáno: http://www.oleje.cz/forum/viewtopic.php?t=968
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Do japonce používám dlouhodobě Vifinu,v polovičnim poměru než je předepsáno. A proto již cca 2 roky netankuju u OMV,ale beru nejlevnější benzin co kde vidím,lukoil,ono,petra,JZD ...,a v poho. Zkrátka tam kde je výtoč a cena.
U citrona se vifina nedává a bere u stejných pump,a taky v poho. Za pár dní si s jednym autem vdechnu pěknejch pár tisíc km po jižní a západní Evropě,beru tam taky to nejlevnější co maj,nikdy mi totiž nepřišlo,že by moje nenáročné motory a s mojim stylem jízdy něco poznaly. Vif neVif,shell,JZD ... Ale třeba to prospívá systému,rez,čistota,voda...možná i vstřikovače,spal.prostory. Ale vzhledem k tomu,že tam nevidim a rozebírat to a porovnávat to nebudu
U citrona se vifina nedává a bere u stejných pump,a taky v poho. Za pár dní si s jednym autem vdechnu pěknejch pár tisíc km po jižní a západní Evropě,beru tam taky to nejlevnější co maj,nikdy mi totiž nepřišlo,že by moje nenáročné motory a s mojim stylem jízdy něco poznaly. Vif neVif,shell,JZD ... Ale třeba to prospívá systému,rez,čistota,voda...možná i vstřikovače,spal.prostory. Ale vzhledem k tomu,že tam nevidim a rozebírat to a porovnávat to nebudu
VIF se hrozne spatne aplikuje do nadrze - pouzival jsem ho, jak v predepsanem pomeru tak i 2x vic (1:500) a nejake velke zmeny jsem si nevsim, jedine ze to z vyfuku "vonelo" za VIFem kdyz jsem ho raz nalil asi 3x tolik jak jsem mel ... Mozna vyskousim i toho millera, jestli se neco zmeni....
Vyrobce uvadi znizeni spotreby paliva o 5-7 %.Spotřeba bude v obou případech záviset na stylu jízdy, nikoliv na aditivu.
mastnák píše:No a jak se Vám to projevuje,dlouhodobě ... snížení spotřeby hahahahahahaha
Pitris píše:Takže další výsledek - spotřeba za celý loňský rok: napsal jsem dříve, že celoročně (za rok 2007, 2008 a 2009) spotřeba (+ - nějaká setina) asi 6,8l/100km, tak za rok 2010 s využitím již jednoho balení (na 500l) toho aditiva od Millera, a s využitím jednoho balení obdobného přípravku (na 250l) od fi. Wynn’s začátkem roku jsem se dopočítal výsledku 6,5l/100km. Budu počítat dál.....O "lepších" startech jsem už psal, a pocitově se motor (možná) "zklidnil"...... Chtěl bych to používat celý letošní rok, a myslím si, že bych se mohl dostat na nějakých 6,2 - 6,3l/100km za rok. Uvidím. Jezdím tak 80% kilometrů po městě, parkuji venku, v létě klima, v zimě pneu M+S, nijak extra "lehká noha" - občas ručička otáčkoměru u čísla 7.....Pitris píše:Tak po o něco více jak dvou tisících kilometrech asi "šla" spotřeba dolů Celoročně jsem dřív jezdil s průměrem 6,8l/100km, teď poslední dvě a půl nádrže to vychází na (až překvapivých - a počítal jsem to několikrát ) 6,4l na 100km Budu počítat dál.....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Mav píše:Včera jsem byl na Moravě ( Šternberk, Olomouc, Kunovice, oběd jsem dal v Bučovicích. Bral jsem Vervu u Benziny v Hodějicích.
Odjezd 18.30 do praha Bělohorská přes jižní, a S. tunel. 246 Km, čas 120 minut, prům v. 123km/h.
Po hodině odjezd směr Krušné hory, 21,25hod, 133 km, příjezd 22.40, prům rychlost 106 km.
prům spotřeba 6l/ 100 km, 1,9 tdi 66 kw, ALH s T s naklápěcíma lopatkama, tedykorigovaných 73 Kw,
Aditivace . 1,5cm3 Wifu + 3 cm3 2tak synt. oleje, + 1cm3 acetonu + 0,5 cm3Enviroxu zde z tohoto obchodu na 1l nafty.
Do větších tahlých stoupání na D1 bez problémů 160. Bylo to moje první použití Enviroxu a jednoznačně pozitivní. V táhlém stoupání před Bochovem stosedmdesát, a nadupaný medák co mě předjížděl asi 200 koukal, co si octa dovoluje.
Byli jsme tam sami, normálně takto nejezdím a za normálního provozu jedu v klidu v koloně. Potřeboval jsem protáhnout kanály a vyčistit katalyzátor. Tem Envirox pocitově funguje, přidá určitě 3 - 5% na výkonu.
Těším se, až vypotřebuju celou flašku na 4000l paliva, pak se podívám endoskopem do válců, jestli i Dekarbonizuje.
Ve vesnicích a městech zásadně dle vyhlášky!!!!
Rychle Jen ve volné přírodě. Žárovky Osram Night briker plus, s normálníma se takto jet nedá, oči 0/0 dioptrií.
Vzkaz pro Moraváky až budete nadávat, že máte špatné silnice.
Líbejte nohy Tošenovskému, kolik miliard dokázal ze státního přelít k Vám na Moravu. Tady za 20 let nepostavili z Varů na Prahu Ani kilometr!!!!! Na západě je to samý neschopný politický impotent.
Zajímal by mě Váš názor na tah Vary - Praha, zvláště první polovina cesty z varů, takovou silničku máte běžně mezi vesnicema
Bartoškovi a Klausovi bych Vary zakázal do doby, než Praha uvolní peníze na pořádnou dálnici, jakou máte do Ostravy!!!! Já bych jim dal festival:)
A kde je dálnice Vary - Liberec, o té raději nikdo nemluví, jako by se tímto směrem nikdo nepohyboval!!!!!
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF