Seat Toledo 1M, 1.6i 74kW
Moderátor: Colommbo
Ještě bacha na jednu věc: Nádobka brzdovky mívá dvě "oddělení", pro každý brzdový okruh zvlášť, aby v případě selhání jednoho měl ten druhý dostatečnou zásobu kapaliny, a pokud je společná i pro okruh spojky, bývá tam ještě i další samostatné "oddělení". Když si toho člověk nevšimne, může se při výměně kapaliny ve spojkovém okruhu stát, že v dobré víře, že v nádobce je stále dost kapaliny, stále neúspěšně odvzdušňuje, poněvadž příslušné "oddělení" nádobky má už dávno prázdné (vlastní zkušenost )
-
- Příspěvky: 125
- Registrován: čtv črc 24, 2008 13:17
- Bydliště: Praha
Spojkový okruh se dá naplnit tak, že se hadičkou propojí odvzdušňovací šroubek levého předního brzdového třmenu s odvzdušňovacím šroubkem spojlkového válce, oba šroubky se povolí a sešlapováním brzdového pedálu se naplní spojkový okruh, pak se oba šroubky dotahnou. Bez provední této operace zůstane spojkový pedál sešlápnutý.
Franta
-
- Příspěvky: 125
- Registrován: čtv črc 24, 2008 13:17
- Bydliště: Praha
Jasně, nevím proč jsem to tak blbě napsal - napřed utáhnout, a pak pedál "zvednout".nem píše:možná je to jen překlep, ale když stojí pomocník na spojce, povolím odzvdušňovák, odteče kapalina, dotáhnu odzvdušňovák a až pak pomůžu pedálu spojky nahoru ne? (aby si okruh cucl kapaliny jen z nádobky a ne zpět část "staré" kapaliny z trubičky na odvzušňováku...)Pitris píše:...následném povolení odvzdušňováku pedál většinou sám nevrátí - musíš mu "pomoct" zpět, a pak teprve odvzdušňovák utáhnout / a tak pořád, až poteče čistá / nová brzdovka.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Pitrisi, doporučuji Ti přesunout tento příspěvek do sekce Ostatní "nahoru", neboť se může velmi hodit těm, kdož nemají vakuovou pumpu a jinak spojkový okruh nedokáží naplnit.František Smíšek píše:Spojkový okruh se dá naplnit tak, že se hadičkou propojí odvzdušňovací šroubek levého předního brzdového třmenu s odvzdušňovacím šroubkem spojlkového válce, oba šroubky se povolí a sešlapováním brzdového pedálu se naplní spojkový okruh, pak se oba šroubky dotahnou. Bez provední této operace zůstane spojkový pedál sešlápnutý.