Seat Toledo 1M, 1.6i 74kW

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Res

Příspěvek od Res »

No zkusím to domluvit ...
modelář

Příspěvek od modelář »

Ještě bacha na jednu věc: Nádobka brzdovky mívá dvě "oddělení", pro každý brzdový okruh zvlášť, aby v případě selhání jednoho měl ten druhý dostatečnou zásobu kapaliny, a pokud je společná i pro okruh spojky, bývá tam ještě i další samostatné "oddělení". Když si toho člověk nevšimne, může se při výměně kapaliny ve spojkovém okruhu stát, že v dobré víře, že v nádobce je stále dost kapaliny, stále neúspěšně odvzdušňuje, poněvadž příslušné "oddělení" nádobky má už dávno prázdné (vlastní zkušenost :P ) :!:
Res

Příspěvek od Res »

Teda chlapi já už se tady raději nikdy nezeptám :D
modelář

Příspěvek od modelář »

Každá zvědavost musí být po zásluze potrestána! :lol:
František Smíšek
Příspěvky: 125
Registrován: čtv črc 24, 2008 13:17
Bydliště: Praha

Příspěvek od František Smíšek »

Spojkový okruh se dá naplnit tak, že se hadičkou propojí odvzdušňovací šroubek levého předního brzdového třmenu s odvzdušňovacím šroubkem spojlkového válce, oba šroubky se povolí a sešlapováním brzdového pedálu se naplní spojkový okruh, pak se oba šroubky dotahnou. Bez provední této operace zůstane spojkový pedál sešlápnutý.
Franta
modelář

Příspěvek od modelář »

Je vidět, že každý se musíme učit celý život: Tohle je jednoduše geniální způsob, jak se obejít bez vakuové pumpy! :wink: Ale vymyslet to! 8) Jedná se o vlastní nápad?
František Smíšek
Příspěvky: 125
Registrován: čtv črc 24, 2008 13:17
Bydliště: Praha

Příspěvek od František Smíšek »

To je úplně běžný...., když něco nevíš, zeptej se starších kluků....., přiznám se, že jsem to vyčet na nějakém německém fóru. Vlastnoručně jsem to ale vyzkoušel a funguje to.
Franta
modelář

Příspěvek od modelář »

Jo, ty nejgeniálnější věci bývají zároveň ty nejjednodušší, ale přijít na ně! I kdyby to mělo být naznačenou cestou... :wink:
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27558
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

nem píše:
Pitris píše:...následném povolení odvzdušňováku pedál většinou sám nevrátí - musíš mu "pomoct" zpět, a pak teprve odvzdušňovák utáhnout / a tak pořád, až poteče čistá / nová brzdovka.
možná je to jen překlep, ale když stojí pomocník na spojce, povolím odzvdušňovák, odteče kapalina, dotáhnu odzvdušňovák a až pak pomůžu pedálu spojky nahoru ne? (aby si okruh cucl kapaliny jen z nádobky a ne zpět část "staré" kapaliny z trubičky na odvzušňováku...)
Jasně, nevím proč jsem to tak blbě napsal - napřed utáhnout, a pak pedál "zvednout".
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
modelář

Příspěvek od modelář »

František Smíšek píše:Spojkový okruh se dá naplnit tak, že se hadičkou propojí odvzdušňovací šroubek levého předního brzdového třmenu s odvzdušňovacím šroubkem spojlkového válce, oba šroubky se povolí a sešlapováním brzdového pedálu se naplní spojkový okruh, pak se oba šroubky dotahnou. Bez provední této operace zůstane spojkový pedál sešlápnutý.
Pitrisi, doporučuji Ti přesunout tento příspěvek do sekce Ostatní "nahoru", neboť se může velmi hodit těm, kdož nemají vakuovou pumpu a jinak spojkový okruh nedokáží naplnit.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27558
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Je to tam, ale jde to jen tak, jak to tam je.....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
bjukemen
Příspěvky: 4902
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Příspěvek od bjukemen »

..poniektorí starší vákuovú pumpu majú :lol: kedže im to už nefunguje :lol: :lol:
Moja

Příspěvek od Moja »

:lol: :lol: :lol: :lol:
Odpovědět