Med do nádrže
Moderátor: Colommbo
Cementovani povrchu by bylo, ted jeste to nitridovani. Co zkusit trochu hnojina do oleje. Neco jako ledek vapenaty?Anonymous píše:Protože se tam fouknul cement, tak se pocementoval řetěz, kola, ložiska a vydrželo to zhruba 5x více než normálně. Záleží taky na způsobu jízdy. Čím více točíš motor, tak déle vydrží.
Tak sem to přečet úplně všechno a suprově sem se zasmál ! Díky komedianti. Zdraví klaunPKod1 píše:Cementovani povrchu by bylo, ted jeste to nitridovani. Co zkusit trochu hnojina do oleje. Neco jako ledek vapenaty?Anonymous píše:Protože se tam fouknul cement, tak se pocementoval řetěz, kola, ložiska a vydrželo to zhruba 5x více než normálně. Záleží taky na způsobu jízdy. Čím více točíš motor, tak déle vydrží.
ombre píše:Ano, to je zaručené, akorát se do dvoutaktů musí dávat med slunečnicový a do dieselů pak řepkový. Na ošetření vstřikovacího čerpadla pak přidat i trochu prasečího sádla a citronovou šťávu na pročištění vstřiků. Do převodovky potom přidejte med lesní, skvěle ji to ztiší. Ono se to vlastně celé hodně ztiší, až se to zastaví napořád.
FF píše:...urobil som v počítači vedeckú simuláciu a výsledok je, že med aj cukor v benzíne extrémne stišujú hlučnosť motora a aj extrémne znižujú spotrebu paliva a čím je ich väčšia kocentrácia, tým sa spomínané efekty dostavia skôr.
Dobrý ....."tým sa spomínané efekty dostavia skôr." - motor ztichne nadobro / žádný hluk - žádná spotřeba
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF