bezvodý líh s benzínem
Moderátor: Colommbo
..
Pridať lieh je dobré práve v zime ako náhradu za Velfobin a podobne. Hlavne ak niekto často jazdí s prázdnou nádržou. V prázdnej nádrži sa totiž ľahko tvorí vodný kondenzát, ktorý sa s benzínom nedokáže zlúčiť. Lieh sa s vodou zlúči a následne sa zlúči aj s benzínom do zmesi, ktorá bez problémov prejde palivovým systémom. No na bežné jazdenie to nie je. Skúste si na nejakú voľnú plochu vyliať 2cl benzínu a 2cl liehu. Zapálte a uvidíte ten rozdiel.
Re: ..
To je pravda, ale já bych ten líh do benzinu dal jen do starších karburátorových motorů. Do motorů s katalyzátorem raději ne - tam origo přísady. Ale toho lihu tak 3deci na nádrž, ne půl na půl.....Acon píše:Pridať lieh je dobré práve v zime ako náhradu za Velfobin a podobne.
natural/special
Pokud je to fáčko na bezolovnatej benzín, tak není žádnej problém(líh má OČ přes 100) takže míchat s předepsaným naturalem
Horší je to v případě, kdy je to fáčko na olovnatej - potřebuje aditivum pro ošetřování ventilových sedel, který se dá koupit, ale neporadím kolik ho tam přidávat
Horší je to v případě, kdy je to fáčko na olovnatej - potřebuje aditivum pro ošetřování ventilových sedel, který se dá koupit, ale neporadím kolik ho tam přidávat
Re: Etanol
No konečně odborná studie a ne žvatlání moralistů Se podívejte o kolik si ta poslanecká holota snížila renty. krást ANO, ale výhradně státní kasu dokud tam ještě je co. Jo a ti uvědomělí nezapomeňte přispět do kasičky na snížení státního dluhu. je to teď v módě.Petr1968 píše:Klid pánové.Bavte se odborně. Takže Léto: 3:1 MAX. Zima 1:1 MAX .E75 léto.E50 Zima. Při větších koncentracích lihu v palivu to hůř startuje a než se to ohřeje má to tendenci zdechat a cukat.Favorit BMM 40kw
Re: Etanol
Petr1968 to je známý propagátor lihového pohonu z garáže.
Dost je toho tady http://www.feliciaklub.cz/forum_new/vie ... 56&t=15523
Dost je toho tady http://www.feliciaklub.cz/forum_new/vie ... 56&t=15523
bylo
je
je
MV 50 Me 109 Poměrně vyčerpávají: http://www3.fs.cvut.cz/web/fileadmin/do ... 102_01.pdf