Laciné palivo 74 oktanů
Moderátor: Colommbo
aditiva
Možná je to z jiného soudku ,ale přesto to sem napíšu. Mohu dodat aditiv na zvýšení oktanového čísla u benzínů. Zvýší se o 2-5 oktanů podle použitého benzínu. Poměr je cca 1:200. Mám ještě několik sudů , takže možno rozlévat. Před časem jsem to dodával velkoodběratelům ,ale změnili technologii na levnější a tak mi ještě něco zbylo. Pořizovací cena je 66Kč/l a za tu jsem schopen to i dát,než bych to sám projel, tak už se ani na benzín jezdit nebude. Berou si to i někteří závodníci na vylepšení výkonu ,ale ubývá to pomalu.
Toto vlákno "vzniklo" 1.února 2008 - je docela dobře možné, že ten Moskvič je už v "automobilovém" nebi. A krom toho, na "vylepšení" benzinu toho prodávají hodně, ale že by bylo normálně k sehnání "něco" na snížení oktanů ......Ale je fakt, že ještě loni jezdil po Brně jeden, co měl vzadu napsáno, že byl vyroben z pravé sibiřské oceli
Tak koukám, že vlákno ještě žije. Moskvič v automobilovém neni rozhodně není, je v garáži. Ano, chtěl bych technický benzín - účelem dotazu bylo zjistit, kde ho sehnat levně (levněji než automobilový benzín). Udělám směs. Při dnešních cenách benzínu na pumpách si nemohu dovolit jet vůbec nikam. Stejně to na tu 95 jede dost špatně.
Technický benzin snad koupit lze. Ale nevím, jestli je to to pravé na zhoršení kvality benzinu automobilového......Spíš na tu "devadesátpětku" upravit předstih, a použít jiné (studenější) svíčky.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Ten motor je typ 408 , má nízkou kompresi a nic moc se s ním dělat nedá, pokud s ním ještě jezdíte tak hlavně přidávejte do paliva přípravek na ventily.Ten motor na to je velice citlivý. Jinak na foru moskvič je nyní moskvič s motorem 1500 , ten je nezničitelný a má spotřebu o 1,5l menší. Někdo ho tam nabízí pro někoho kdo ho bude používat za pár korun,nechce ho dát do šrotu.
Jenže snížení hlavy = zvýšení komprese / a tím pádem mj. nutný benzin s vyšším OČ.
Tady šlo o benzin s málo oktany.....
Tady šlo o benzin s málo oktany.....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Začal jsem psát něco podobného, ale pak jsem to smázl. C2H5OH má totiž pravdu v tom, že úplně nejjednodušší by bylo snížit hlavu, tj. zvýšit stupeň komprese, aby se dalo jezdit na dnes "normální benzín".Pitris píše:Jenže snížení hlavy = zvýšení komprese / a tím pádem mj. nutný benzin s vyšším OČ.
Tady šlo o benzin s málo oktany.....
Proč jiné trysky? Výhřevnost benzínu nemá s OČ NIC SPOLEČNÉHO.U nás jezdí starý hranatý Mosgál normálně na Natulal 95 + aditivum samozřejmě. A majitel si nestěžuje. Do Mosgálů nedělán,takže nevím jak moc jde hlava snížit.Ideální je se zeptat přímo majitelů. http://forum.moskvich.cz/viewtopic.php? ... +95#p14439 Ty máš ještě typ 408???
Takovéhle úpravy (zvýšení komprese) téměř jistě sníží životnost motoru, lil bych tam natík 91-95. Pokud to na tu 95ku jede špatně, tak bych zkusil pošibovat rozdělovačem (nebo jestli to nemá oktanový korektor?). Taky by pak bylo vhodné sehnat dost odolné těsnění pod hlavu, které to vydrží.
Nevylučuji, že rozdíl 21 oktanů díky své aditivaci může mít drobný vliv i na šíření plamené fronty. A předpokládám, že tam nejsou tvrzená sedla, takže ještě aditivum pro ně. Při jednom bych i zkontroloval ventilové vůle, čistotu a seřízení střev rozdělovače a čistotu víka, možná nové svíčky.
Nevylučuji, že rozdíl 21 oktanů díky své aditivaci může mít drobný vliv i na šíření plamené fronty. A předpokládám, že tam nejsou tvrzená sedla, takže ještě aditivum pro ně. Při jednom bych i zkontroloval ventilové vůle, čistotu a seřízení střev rozdělovače a čistotu víka, možná nové svíčky.