..Pitris mysliš že by nestačilo iba nejake preplachnutie nejakym preplach. olejom ,viem že po Ačku sa neodporuča ADčko ale zase mechanicke vyčistenie bloku je vždy nerentabilne ,a v zime ta m6ka mudi byť masaker
Já bych řekl, že při manuálním čištění se bude hodit pořádná špachtle. Jednoznančně souhlasím s Pitrisem. Je-li to dokonce veterán, tak to stojí za to.
My sme pred "par" rokmi asi 15 tento proces absolvovali...všetko mechanicky vyčistili potom naliali M6AD po par hodinách 30-40, sme ho vypustili vymenili filtre a potom naliali opäť M6AD a pohodička...
bjukemen píše:..Pitris mysliš že by nestačilo iba nejake preplachnutie nejakym preplach. olejom ,viem že po Ačku sa neodporuča ADčko ale zase mechanicke vyčistenie bloku je vždy nerentabilne ,a v zime ta m6ka mudi byť masaker
Řekl bych, že u starého motoru, který byl mazán jen "áčkovým" olejem, bude těch úsad tolik, že to žádný "jenproplach" ven nedostane.....anebo opravdu vyměnit olej s filtrem několikrát každých 10km......Ale je to risk.
A co tam chceš použít za olej?
M7AD... bude mít větší obsah aditiv než M6AD!
Pokud již provedu mechanickou očistu vnitřních částí, nebál bych se jít do M7--- nebo jiného v SAE 15W40 / alespon API CD / s krátkým intervalem výměny oleje a filtru.