Touareg

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Demo
Příspěvky: 609
Registrován: pon úno 25, 2008 13:17
Bydliště: Brno

Příspěvek od Demo »

muhehehe
modelář

Příspěvek od modelář »

Demo píše:muhehehe
A to znamená co? Nerozumím...
Demo
Příspěvky: 609
Registrován: pon úno 25, 2008 13:17
Bydliště: Brno

Příspěvek od Demo »

ďábelský smích :)
modelář

Příspěvek od modelář »

Aha... :lol:
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27500
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Ondra píše:Modeláři nevím jaké máš ty zkušenosti s "koncernem"......
No, právě že má, a má zkušenosti i s jinými vozy - takže může srovnávat; a o autech ví asi víc, než polovina z nás dohromady......
runda
Příspěvky: 116
Registrován: pát bře 20, 2009 7:42
Bydliště: Spiš

Příspěvek od runda »

8)
vw
Ondra

Příspěvek od Ondra »

Dobře já tedy zítra švagrovi řeknu at tu plečku prodá protože to říkal modelář :lol: a pošlu dopis na "ústředí"Wolksvagenu at okamžitě ukončí výrobu že to je celé velký omyl :lol: :lol: :lol:
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

runda píše:8)
:wink:
modelář

Příspěvek od modelář »

Ondra píše:Dobře já tedy zítra švagrovi řeknu at tu plečku prodá protože to říkal modelář :lol: a pošlu dopis na "ústředí"Wolksvagenu at okamžitě ukončí výrobu že to je celé velký omyl :lol: :lol: :lol:
Tu plečku především neměl vůbec kupovat, zejména ne jako ojetinu, ale to bych se musel už poněkolikáté opakovat.

A pokud jde o omyl, ten není na straně výrobce, ale zákazníků: jestliže má někdo dokonalý marketing, pak je to právě "koncern" - a na ten marketing musejí (z)být prostředky, které je nutno někde ušetřit a které jiný výrobce třeba raději věnuje do výzkumu, vývoje a kvality v naději, že se mu tzv. "okotí" díky tomu, že zákazník vyšší technickou úroveň a kvalitu výrobku ocení. Jenže on to neocení, poněvadž je (cit. mého dřívějšího příspěvku) "nejspíše neinformovaný (nemá přehled o skutečném stavu technických věcí, nemá srovnání s konkurencí, nerozumí tomu, nehoví tomu...) a/nebo je "kolektivně zmanipulovaný" (uvěřil tomu, co si může přečíst v každém motoristickém časopisu vydávaném německým nakladatelstvím napojeným na německý průmyslový kapitál...), ale to ještě nemusí znamenat, že je "blbec", poněvadž je to třeba chirurg na špičkové světové úrovni. Kapišto?"
:P

A tak stále dokola... :idea:
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27500
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

alfi166silver píše:.....Údajně tyto motory mají tak "tenké" mazací kanálky v oblasti vaček a ozubených rozvodů, že tam olej VW 507, které jsou téměř všechny ACEA A3/B4 "neprotečou" a inkriminovaná místa běží "na sucho"......
K tomuto "si dovolím" zde uvést příspěvek Pkod-a, který byl sice napsán ve vlákně Ford A1/B1, kde se probíralo použití olejů se sníženou HTHS viskozitou, ale dobře se hodí i sem:
Pkod píše:Konstrukce motoru musi umoznit mazani vsech trecich bodu i "za studena". Tady prurez kanalu (pokud jsou vubec omezujicim faktorem) musi byt dostatecny pro mazani motoru i pri teplotach pod nulou, kdy maji prakticky vsechny motorove oleje vyssi viskozitu (vcetne SAE0W) nez za tepla (napr. SAE60). Jinak receno se viskozita oleju s teplotou snizuje bez ohledu na "kvalitu". 5W30 (podobne 5W40) ma viskozitu pri 0st.C zhruba 650 mm2/s. 5W30 pri 150st.C zhruba 5 mm2/s a 5W40 6 mm2/s (pri 80st.C 19 resp. 23 mm2/s). Je tedy jasne, ze za studena se oba oleje chovaji podobne, za tepla zase rozdil viskozit nemuze zpusobit problem s prutokem, kdyz protece olej za studena. Pricinu pridirani bych tedy hledal jinde, nez v oleji (presneji viskozni specifikaci).
alfi166silver
Příspěvky: 674
Registrován: ned úno 01, 2009 8:57

Příspěvek od alfi166silver »

Příspěvek Pkoda je smysluplný a má pravdu, leč u R5 a V10TDi je asi všechno jinak, jak jsem psal, 30.000 km a oprava za 250K..... U těchto motorů se teorie a praxe zřejmě neprotnula..... A koncern taky dal v tom emailu, co mám jako výstrahu před pokusy s olejem do těchto motorů na svých stránkách, jasně najevo, že je NUTNÉ olej s normou VW506.01 použít.
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Příspěvek od skodovkar »

A když Touareg budete opravovat, tak to vypadá takhle.
http://www.skoda110r.cz/forum.php?thread=7452 :)
Tak si říkám, jestli to není plýtvání materiálem na vozidlo pro pět osob. Velice se mi líbí ty gigantické kotouče :lol:
Odpovědět