Olejové čerpadlo: Mezera mezi tělesem olejového čerpadla a vnějším rotorem
0.400~0.484 mm (0.0157~0.019 in.) Boční vůle vnějšího rotoru
0,045~0,100 mm (0,0018~0,0039 in.) Boční vůle vnitřního rotoru
0.035~0.085 mm (0.001~0.003 in.) Volná délka pružiny pojistného ventilu
81 mm (3.2 in.) taketo mam cerpadlo len prd viem co to znamena
klepanie hydro stelou
Moderátor: Colommbo
Jak napsal modelář - norma ACEA C3 je pro motory s filtry pevných částic, a právě proto, aby ten filtr "něco" vydržel, je v oleji snížený obsah látek, které sice "dělají dobře" tomu filtru, ale do motoru, který olej ACEA C"něco" nepotřebuje, je zbytečné ho použít, ba naopak - díky snížení těch některých aditiv může mazat (a nejenom to) o něco hůře, a kratší dobu. Ten olej ACEA C3, a API SM je sice lepší, ale z hlediska emisí, ne z hlediska potřeb samotného motoru. Pokud chceš VAT, tak raději ten SYNTECH LL-X 5W-40ACEA A3/B3/B4, API SL/CFneco12 píše:a ten sm by nemal byt prave ze lepsi olej ?modelář píše:Tak zrovna tenhle olej tam určitě nedávej: to kvůli tomu C3, resp. SM!neco12 píše:ok dam teda VAT SYNGOLD 5W-40 ACEA A3/B4/B3 C3, API SM/CF
Pokud se použije olej API SM, ale (jen) ACEA A3/B3 - bez C-éčka, nic proti, ale v tom případě je vhodné "o pár" kilometrů zkrátit výměnný interval - pak se dá doporučit např. Agip, Esso, Liqui Moly, Mobil, Mogul, Motul, Q8, Repsol, Shell, Total, Valvoline......neco12 píše:ok dakujem za info a nieze by som chcel len olej vat a ziadny iny ale ten a castrol si zozeniem lacnejsie ale ak viete o lepsom tak si necham poradit