Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
Pokud nevíš, proč je něco na japonském autě uděláno tak, jak je to uděláno, pak prostě jenom tvá úroveň vědění nedosahuje té japonského konstruktéra. Pokud odhalíš na evropském autě chybu, tak je nejspíše důsledkem toho, že evropskému konstruktérovi padla a dodělávala to uklízečka po směně.
Jinými slovy: japonský konstruktér není ničím tlačen do improvizace, evropský konstruktér improvizovat neumí a českému, který to umí, to pro změnu nedovolí jeho němečtí šéfové!
Jinými slovy: japonský konstruktér není ničím tlačen do improvizace, evropský konstruktér improvizovat neumí a českému, který to umí, to pro změnu nedovolí jeho němečtí šéfové!
Nemluvím o improvizaci konstruktérů ti by měli všechno mít zmáknutý ale o improvizaci obyčejných českých zákazníků.V tom máme trochu "výhodu"že jsme museli za minulých let uplést i z hov.a bič .Němec či japonec by se samo domo ani do opravy nepouštěl a ani by to ve většině případů neuměl.Viděl jsem na stavbě spoustu bezradných němců když jim nepřišlo originální hliníkové bednění ,vyřešil to až čech který si vzal pilku a desky a bednění udělal sám.To ale němci dobře vědí že v tomhle jsme daleko lepší jak oni,bez plánku a detailního postupu nejsou schopni pokračovat.Tím samozřejmě nepropaguji škodovky jako polotovar aby si ji každý doma dotvořil k obrazu svému.
Nemám sebemenší potřebu cokoli dodělávat doma, už proto si nekupuji škodovky! A že to němečtí konstruktéři rozhodně zmáknuté nemají, to dokazují paskvily, které se jim podařilo stvořit, přičemž neprojevili sebemenší známku snahy ony zmetky napravit. Za všechny příklady uvedu alespoň váhu vzduchu od Bosche, o níž se ví dobrých 10 let, že je postavená na špatném principu měření, špatně zkonstruovaná a k tomu ještě nekvalitně vyrobená, že velmi rychle odchází na všech autech, kde se objeví, a přesto s tím nikdy nikdo nic neudělal. Pikantní na celé věci je pak hlavně to, že koncernoví zákazníci mají plnou hubu keců o nespolehlivosti italských vozů, přitom zdrojem oné údajné nespolehlivosti jsou především komponenty elektrovýzbroje od Bosche a Helly, tedy úplně ty stejné, jaké se používají a jaké stejnou měrou selhávají v koncernových vozech, akorát že tam se o tom raději taktně mlčí. No a ve výsledku je potom špatný japonský výrobce, který chybu přizná a zorganizuje svolávačku... A to si na základě předchozích praktických zkušeností dovolím tvrdit, že evropský výrobce by evropskému zákazníkovi velmi rázně a jednou provždy vysvětlil, ale že to vlastně není vada výrobku, nýbrž důsledek jeho nesprávného používání zákazníkem - viz např. zamrzání extrémního množství vodního kondenzátu na sítu olejového čerpadla u některých celohliníkových koncernových motorů.
Němcům dnes pořádně nefungují ani ty elementární věci! Japonci uplatňují i v konstrukci aut svojí zcela odlišnou filosofii, jež stojí na těch nejjednodušších možných principech. Kromě toho jsou jejich výrobky konstrukčně, technologicky i materiálově dotažené, proto fungují lépe a spolehlivěji než ty, které jsou šité horkou jehlou a navíc pokud možno co nejošizenější na materiálu i použité technologii zpracování.
Ono to máš těžký ,když budu všechno vyvíjet sám tak mě to stojí víc peněz ale všechno mi pasuje ,ale když budu na podvozek golfa ládovat karoserii z octávie a motor tam bude 3 válec z traktoru tak to bude haprovat a bude to těžký sladit.Je to podobný jak s temelínem ,na ruskou technologii napasovávali americkou a pak všechno trvá jednou tak dlouho a nemůžou se stím domluvit.
Tak to je snad to první od anonyma (byť stále nevím, kterého), s čím naprosto souhlasím! A je to zároveň onen hlavní důvod, proč jsou japonské vozy úplně jinde, než evropské. Japonský konstruktér totiž v duchu filosofie svého myšlení postupuje od detailu k celku, pročež se nikdy nedostává do situace, kdy by musel improvizovat, zatímco ten evropský musí především učinit zadost obecnému zadání, jak má vypadat celek, ovšem k tomu má tolik dalších limitů, že bez dokonalé improvizace to snad ani není možné všechno spasovat dohromady. Přitom se ale od něho umění improvizace ani neočekává a dokonce je nežádoucí...
Ano, a vo tom to je!FF píše:podľa hesla všetko súvisí so všetkým???!
P.S.: Naroubovat LPG na některé japonské motory je téměř nemožné, poněvadž mají příliš chytrou ŘJ motoru. Pod příliš chytrou ŘJ rozumím "chiptuning za pochodu", tj. vytváření si vlastních adaptivních datových polí, podle nichž pak ŘJ motoru jede. Proto také dokáže leckterá japonská šestnáctistovka napráskat leckterému evropskému dvoulitru. A znalost toho, které typy japonských vozů tento systém používají, umožní na první pohled (do tabulky výkonových parametrů před/po čipu) usvědčit čipařskou firmu z podvodu...
....protože se modelář snaží celou dobu poukázat na to, že pro některé motory/značky je holt plyn nevhodný, protože konstruktér prostě nepočítal s tím, že se bude někdo snažit krmit "masožravce rohlíkem", a "vypiplal" to tak, aby to podávalo maximální výkon za minimální spotřebu právě na to "maso"/benzin.Anonymous píše:Tohle téma japan -plyn jsi si začal ty....