Může to být dáno i viskozitou oleje, která se bude běhěm provozu měnit směrem dolů.
No jinak v tom motoru to budou škatule poslanci hejbejte se
po přečtení tohoto fóra tak co tam "k...." dát ? :
Moderátor: Colommbo
"Optické" hodnocení vývoje po aplikaci Shellu do motoru, který najezdil 177 tis. km výhradně na Castrol: Po cca 8 tis. km se broušené "hliníkové" plochy stávají opět "hliníkovými", ale na neopracovaných plochách odlitků ten zlatočerný povlak stále je, byť v místech vystavených ostřiku, resp. výraznému proudění oleje, je ho už na první pohled podstatně méně. Motor stále získává na kondičce, ale to bych přičetl spíše pravidelnému tréninku...Czeda píše:Jen mi vrtá hlavou jak se asi mezi sebou sčítaj a odčítaj kladné a záporné úsady, co na to říkají odcházející inteligentní molekuly a to vše se tam mele a mele s rozpouštějícím se karbónem to musí být mazec