po prvé- 140 som išiel len aby som zistil že ako to ide, ked som ho preberal od mechanika čo mi ho opravoval. aby som vedel, či tam niečo netrhá a podobne, kedže už sa mi stalo, že all bolo ok, a ked som iščiel na dialnicu 130 tak mi blinkli kontrolky, preto tá 140 za studena aby som vedel čo to robí:DDRejpal píše:Promiň, Ty seš dobrej pacient... Jezdit na sajrajt nebo to "kadit to mezi dědinami" 140 se studeným motorem... Auto Tě má fakt rádo. Typickej vesničák ( taky pocházím z malýho města, ale bohudík se mi nepřihodilo to, co Tobě... )mito85 píše:lebo na čistú naftu neukazuje nič a to tomu kadím 140 medzi dedinami a netrhá nič a žiadna kontrolka a to bol nezahriaty motor
ad 2- po dialnici jazdím 130-140, mimo dedinu 90-100 a v dedine 50-60, a na studený motor si dávam pozor, takže ja sa starám o auto, a cchem aby mi dlho vydržalo ale zároveň aby som aj niečo ušetril:D
je to možné že je to hustejšie (teda na 100%) ale zaújamvý poznatok je že na ATD motore ( čo splňal euro 3) som dával pomer 30-35 litorv oleja a zvyšok nafta a išlo to parádne a nevyblikoalo nič, tu pri motore AXR (euro 4) som dal 1:1 teda cca 20 olej a 20 nafta + STP aditívum a kontrolka elektroniky motora svieti:((( ked dám len naftu tak nesvieti nič:D
STP (prejde, na VIF) dávam kvôli tomu aby som mal čisté trysky a aj aby som trocha zriedil tú zmes, ale stále to je husté:(( podľa mňa ten AXR trocha upravili že dali možno menší priemer trysky a väčší tlak abys som to dokonalejšie spálilo a potom plnilo EURO4 a tým pádom mi to bliká už pri pomere 1:1:(( preto mi ide o to že čím to zriediť aby to bolo all na 100% najazdím veľa km a preto dávam olej, lebo by som sa nedoplatil:((
takže nejaké nápady ked sme už bezaromatik a benznín vylúčili?????? ako na rôznych f´prach píšu že dávajú bud 1 alebo 2 ale to majú staré motory kde to zožere všetko, preto ma to zaújma na tomto motore:DD