hlinikove disky

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

To zas byl den

Příspěvek od To zas byl den »

Tohle nemá cenu, je zde jasně několikrát napsáno o negativech a pozitivech.Modelář a Shi si pomelou svou a omě tvrdí že v globálu že znám prdlajs to samý já tvrdim o Medelářovi a Shi mu přitakává ale s ním bych souhlasil víc ale taky si mele svou.
Modeláři byl bych šťastný kdyby někerý tvoje příspěvky(pohádky) byly jenom přečtený asi to nemyslíš zle ale už nad tebou cejtim lítost.
To zas byl den

Příspěvek od To zas byl den »

Shi píše:
To zas bude den píše:Hoši ať se vám to líbí nebo ne když vezmu široký pneu variabilní se standartem tak tu styčnou plochu maj větší.
Tak fajn. Navážet do modeláře se umíte. A teď jestli taky umíte poskytnout informaci: O kolik procent je větší styčná plocha u 225/45R17 než u 195/65R15 při stejném huštění ? A odkud tuto informaci máte, nebo jak jste to spočítal ?

Abychom to počítali stejně, tak rozdíl v šířce je +15,4%
[(225-195)/195 *100%]

Souhlasím s tím, že to není až tak jednoduché jako že tlak v pneu = tlak na styčné ploše atd. Ale při správném huštění zhruba platí, že kontaktní plocha se s šířkou gumy příliš nemění.
Nemusim ti nic dokazovat skoč do dvou stejnech aut s rozměrama co píšeš a ve stejný rychlosti zabrzdi pak uvidíš důkaz, dyť je to tak jednoduchý, nebo seš pokrevní bratr modeláře?...jéjej!!!
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

skodovkar píše:Taky přidám kapku do mlýna. Jezdil jsem v létě na oceli a Kléberech 165/70 R14 (40kW fabie) a v porovnání s ocelí a Marshall 195/50 R15 (v souladu s VTP) měla o něco větší dojezd po vyhození rychlosti (subjektivně, neměřeno).
Ale velký rozdíl je v citlivosti řízení na nerovnosti vozovky.
195ky dají znát každou nerovnost. Tak mě aspoň utěšuje, že by to mělo o něco lépe brzdit, jinak bych v těch kolech pro náš defenzivní styl jízdy neviděl žádné přínosy. Kupoval jsem je, protože k nim byly i disky a byly za dobrou cenu.
Na pohled to vypadá zepředu i zezadu jako tank :lol:
Mimo těchto dvou povolených rozměrů můžeš použít i 185/60 R14 a je to takový kompromis. Auto daleko lépe sedí v zatáčkách, a to i na mokru oproti pneu 165/70 R14, na horší silnici také v přímém směru neplave, a přitom ještě není tvrdé. Na pneu 195/50 R15 sice jede v zatáčkách jako po kolejích, ale na horší silnici už cítíš každou díru. Nízkoprofilovou gumu také na dírách lehce prorazíš, v pneuservisech o tom vědí své.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27495
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

to Prdelář:
Píšeš, že máš na svém autě originál rozměr, tak to nejsou (pro to auto) žádný velký kola -
- pokud máš od výrobce auta 225/40 R18, tak je to normální,
pokud je dáš místo čtrnáctek, zaděláváš si na průser.....a krom toho, nevěř tomu, že ti někdo závidí "osmnáctky"; nepotřebují si velkýma kolama nic dokazovat....ono větší kolo neznamená lepší auto, a už vůbec ne lepšího řidiče......
Prdelář píše:PITRISI CO SEM POŘÁD PLETEŠ TU VODU A MOKRO?????????O tom přece vůbec nebyla řeč :roll: a nejsem žádný přiblblý tuner mám auto a to má originál kola 225/40 R18 a to jsou velká kola a mají malý profil tak mě prosím nepoučuj o velkých kolech :lol: :lol: na mokru se chovají perfektně(jezdím i na mokru jako prase)když mají dobrý vzorek tak je to ok.To jsou jenom vaše řeči protože asi závidíte lidem velká(krásná) kola protože sami na autech máte nějaké trapné 16ky a je vám líto dát ty peníza za velká kola že? :wink:
- pokud seš schopný napsat tohle - tak se vůbec nemá cenu s tebou bavit, sorry, ale seš bl.....ne, napíšu to jinak - nemáš "všech pět pohromadě", a já nemám potřebu tě učit základy fyziky, a jestli si myslíš, že tě široký (širší, než předepisuje výrobce) gumy udrží na mokru (ano, na mokru, protože tam se jedná o bezpečnost především) v zatáčce dýl, jak standartní rozměr, tak budeš jen další číslo ve statistice mrtvých na silnici. Jenom doufám, že "někoho nevezmeš sebou", a ty se modli, ať stejnej jako ty netrefí někoho z tvé rodiny.
A ještě se tě zeptám (ale odpověď nečekám, byť asi přijde, a nejspíš ve stylu hulváta), proč myslíš, že třeba WRC-čka jezdí na sněhu s o hodně užšími gumami, než standartně? Zamysli se......
Prdelář

Příspěvek od Prdelář »

Takže pane Pitris za prvé-kdyby jsi četl moje přízpěvky v tomto vlákně tak o rallye jsem se zmínil že je to jinak :wink: za druhé-hulvát jsi jenom ty.....já tu nikomu nepsal že je blbec jako ty mě!!!!!!A nenapsal jsem že širší gumy ti pomůžou na mokru nechápu kde jsi to vzal :roll: o širších kolech jsem psal ale úpně jiné věci ty sis jenom vytrhnul větičku z textu co se ti hodila :roll: a poslední vě CO JSEM TAHÁŠ MOJI RODINU????????Tohle bych si já v životě nedovolil brát si do "úst" tvoji rodinu :twisted: :twisted: :twisted: Je mi líto že takto skvělé forum má za správce tebe :roll: Protože TY nemáš všech pět po hromadě :idea:
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

modelář píše:
To zas bude den píše:Hoši ať se vám to líbí nebo ne když vezmu široký pneu variabilní se standartem tak tu styčnou plochu maj větší.
To by mě modeláři zajímalo co máš za auto že se chceš měřit s ST 220 ale už vim že to nebude supernadauto o kterym tu tlacháš ale kostitřas levnýho tuňáče.I kdybys měl třebas Imprezu tak bys měl jen rychlý auto ale ne to vo čem tu furt sníš.
Píšeš tady jen fylozofický slohy který mě osobně nic neříkaj a asi ani jiným ne.
Je fajn že máš čas hledat na netu a upravuješ jen některé články.jen si dej bacha který články sou pravdivý a schodujou se s praxí.Ty kdybys měl praxi jakou tady machruješ tak bys nemoh mít tolik času sedět u netu a hledat.
Tvůj sen o autě je asi v superlativech a seš asi rád za citysocana(MHD).
To si neber ňák osobně takový lidi jako si ty prostě sou tak jenom zůstaň jen u toho psaní.Asi sem tě pochopil ale dalo mi to zabrat, sem jen automechanik a zloděj.
Pokud se domníváš, že Impreza je "rychlejší" (v původním smyslu onoho slova) než ST 220, tak toho o každém z těch aut málo víš. Ono to totiž není jen "o rychlosti", která je dobrá tak akorát na dálnici, ale především o jízdních vlastnostech. A v těch slouží za etalon úplně jiné auto, resp. značka!

To, co jsem v daném vlákně vypisoval, patří k základnímu konstruktérskému desateru, nikoli do kategorie nějakých filosofických úvah. Ono to konstruktérské desatero totiž stojí na prostých fyzikálních poučkách, které neokecáš ani z jedné, ani z druhé strany. A že tomu nerozumíš, je výhradně tvůj problém.

Pokud jde o to mé "hledání na netu a upravování jen některých článků", rád se podívám na některé odkazy. Pokud žádné nemáš, tak pouze a opět lžeš! Ostatně ten kdo lže, ten také krade, jak praví moudré přísloví. A ten, kdo se tím okrádáním zákazníků dokonce pyšní a ještě očekává, že přitom budou všichni bez rozdílu vrnět blahem, není nic víc, než primitiv.
Zloděje si ze mě udělal ty.Já mám malou dílnu v malim městečku kde nás je takových šest skoro všichni se tady známe v hodinovce dělám za 235 korun na ND mám 3,8 % a u lidí který zrovna na tom nejsou z prachama nejlíp a těch je dost mám 110 000, před sedmi rokama sem si vyhlíd auto kerý se mi líbilo před tejdnem sem si splnil sen a ojetý v 50 létech si ho koupil na částečnej úvěr.To jenom abys věděl jakej sem zloděj ty bulíku.Hlavně že znáš desatero.Fakt je mi tě líto
To zas bude den

Příspěvek od To zas bude den »

Soráč zapoměl sem se podepsat
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Příspěvek od skodovkar »

Anonymous píše: Mimo těchto dvou povolených rozměrů můžeš použít i 185/60 R14 a je to takový kompromis. Auto daleko lépe sedí v zatáčkách, a to i na mokru oproti pneu 165/70 R14, na horší silnici také v přímém směru neplave, a přitom ještě není tvrdé.
Ano vím o tom a mělo by to asi smysl. Protože pokud se takové rázy přenáší na volant, tak tím trpí celá soustava řízení. Jel jsem už s fábií, která měla kravské vůle v řízení, toho bych se nechtěl dožít. :idea:
Shi
Příspěvky: 1342
Registrován: úte úno 19, 2008 23:31

Příspěvek od Shi »

To zas byl den píše: Nemusim ti nic dokazovat skoč do dvou stejnech aut s rozměrama co píšeš a ve stejný rychlosti zabrzdi pak uvidíš důkaz, dyť je to tak jednoduchý, nebo seš pokrevní bratr modeláře?...jéjej!!!
Jasně, pokud pojem "jízdní vlastnosti" zúžíme na brzdnou dráhu na dobré suché vozovce, tak jsou širší lepší.
Ovšem tipuji, že většina nehod typu vylétnutí ze silnice, nebo nezvládnutí řízení se nestává na dobré suché vozovce, ale za mnohem méně ideálních podmínek.

A co takhle rychlost průjezdu zatáčkou na ne zcela ideálním provrchu, to už je jiná liga, že ? A nebo i to brždění, ovšem na mírně hrbolatém povrchu, který lépe odpovídá realitě českých silnic, než "letištní plocha".

Aneb na slušné vozovce dobře brzdí i seriová felicie a ta má (bez ohledu na gumy a velikost kol) podvozek celkově na kočku.
modelář

Příspěvek od modelář »

Anonymous píše:
modelář píše:
To zas bude den píše:Hoši ať se vám to líbí nebo ne když vezmu široký pneu variabilní se standartem tak tu styčnou plochu maj větší.
To by mě modeláři zajímalo co máš za auto že se chceš měřit s ST 220 ale už vim že to nebude supernadauto o kterym tu tlacháš ale kostitřas levnýho tuňáče.I kdybys měl třebas Imprezu tak bys měl jen rychlý auto ale ne to vo čem tu furt sníš.
Píšeš tady jen fylozofický slohy který mě osobně nic neříkaj a asi ani jiným ne.
Je fajn že máš čas hledat na netu a upravuješ jen některé články.jen si dej bacha který články sou pravdivý a schodujou se s praxí.Ty kdybys měl praxi jakou tady machruješ tak bys nemoh mít tolik času sedět u netu a hledat.
Tvůj sen o autě je asi v superlativech a seš asi rád za citysocana(MHD).
To si neber ňák osobně takový lidi jako si ty prostě sou tak jenom zůstaň jen u toho psaní.Asi sem tě pochopil ale dalo mi to zabrat, sem jen automechanik a zloděj.
Pokud se domníváš, že Impreza je "rychlejší" (v původním smyslu onoho slova) než ST 220, tak toho o každém z těch aut málo víš. Ono to totiž není jen "o rychlosti", která je dobrá tak akorát na dálnici, ale především o jízdních vlastnostech. A v těch slouží za etalon úplně jiné auto, resp. značka!

To, co jsem v daném vlákně vypisoval, patří k základnímu konstruktérskému desateru, nikoli do kategorie nějakých filosofických úvah. Ono to konstruktérské desatero totiž stojí na prostých fyzikálních poučkách, které neokecáš ani z jedné, ani z druhé strany. A že tomu nerozumíš, je výhradně tvůj problém.

Pokud jde o to mé "hledání na netu a upravování jen některých článků", rád se podívám na některé odkazy. Pokud žádné nemáš, tak pouze a opět lžeš! Ostatně ten kdo lže, ten také krade, jak praví moudré přísloví. A ten, kdo se tím okrádáním zákazníků dokonce pyšní a ještě očekává, že přitom budou všichni bez rozdílu vrnět blahem, není nic víc, než primitiv.
Zloděje si ze mě udělal ty.Já mám malou dílnu v malim městečku kde nás je takových šest skoro všichni se tady známe v hodinovce dělám za 235 korun na ND mám 3,8 % a u lidí který zrovna na tom nejsou z prachama nejlíp a těch je dost mám 110 000, před sedmi rokama sem si vyhlíd auto kerý se mi líbilo před tejdnem sem si splnil sen a ojetý v 50 létech si ho koupil na částečnej úvěr.To jenom abys věděl jakej sem zloděj ty bulíku.Hlavně že znáš desatero.Fakt je mi tě líto

"To zas bude den" napsal ve vláku "Amper plus", str. 3, 13. 3. 2010 v 9:40:
(cit.) "Zákazníky vokrádám jak jen to de, to dělá každej nebo aspoň každej rozumnej, vodpověď si nech pro sebe já ti na ní prdim." (konec cit.)

To jen aby bylo jasné, kdo se tady k čemu přiznává a kdo na to jen poukazuje!
Jinak samozřejmě stále očekávám nějaké odkazy na ty články, které údajně pouze upravuji.
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

modelář píše:
Anonymous píše:
modelář píše: Pokud se domníváš, že Impreza je "rychlejší" (v původním smyslu onoho slova) než ST 220, tak toho o každém z těch aut málo víš. Ono to totiž není jen "o rychlosti", která je dobrá tak akorát na dálnici, ale především o jízdních vlastnostech. A v těch slouží za etalon úplně jiné auto, resp. značka!

To, co jsem v daném vlákně vypisoval, patří k základnímu konstruktérskému desateru, nikoli do kategorie nějakých filosofických úvah. Ono to konstruktérské desatero totiž stojí na prostých fyzikálních poučkách, které neokecáš ani z jedné, ani z druhé strany. A že tomu nerozumíš, je výhradně tvůj problém.

Pokud jde o to mé "hledání na netu a upravování jen některých článků", rád se podívám na některé odkazy. Pokud žádné nemáš, tak pouze a opět lžeš! Ostatně ten kdo lže, ten také krade, jak praví moudré přísloví. A ten, kdo se tím okrádáním zákazníků dokonce pyšní a ještě očekává, že přitom budou všichni bez rozdílu vrnět blahem, není nic víc, než primitiv.
Zloděje si ze mě udělal ty.Já mám malou dílnu v malim městečku kde nás je takových šest skoro všichni se tady známe v hodinovce dělám za 235 korun na ND mám 3,8 % a u lidí který zrovna na tom nejsou z prachama nejlíp a těch je dost mám 110 000, před sedmi rokama sem si vyhlíd auto kerý se mi líbilo před tejdnem sem si splnil sen a ojetý v 50 létech si ho koupil na částečnej úvěr.To jenom abys věděl jakej sem zloděj ty bulíku.Hlavně že znáš desatero.Fakt je mi tě líto

"To zas bude den" napsal ve vláku "Amper plus", str. 3, 13. 3. 2010 v 9:40:
(cit.) "Zákazníky vokrádám jak jen to de, to dělá každej nebo aspoň každej rozumnej, vodpověď si nech pro sebe já ti na ní prdim." (konec cit.)

To jen aby bylo jasné, kdo se tady k čemu přiznává a kdo na to jen poukazuje!
Jinak samozřejmě stále očekávám nějaké odkazy na ty články, které údajně pouze upravuji.
To jen abys měl radost a vo co se vopřít páč by tě to asi nebavilo.
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Shi píše:
To zas byl den píše: Nemusim ti nic dokazovat skoč do dvou stejnech aut s rozměrama co píšeš a ve stejný rychlosti zabrzdi pak uvidíš důkaz, dyť je to tak jednoduchý, nebo seš pokrevní bratr modeláře?...jéjej!!!
Jasně, pokud pojem "jízdní vlastnosti" zúžíme na brzdnou dráhu na dobré suché vozovce, tak jsou širší lepší.
Ovšem tipuji, že většina nehod typu vylétnutí ze silnice, nebo nezvládnutí řízení se nestává na dobré suché vozovce, ale za mnohem méně ideálních podmínek.

A co takhle rychlost průjezdu zatáčkou na ne zcela ideálním provrchu, to už je jiná liga, že ? A nebo i to brždění, ovšem na mírně hrbolatém povrchu, který lépe odpovídá realitě českých silnic, než "letištní plocha".

Aneb na slušné vozovce dobře brzdí i seriová felicie a ta má (bez ohledu na gumy a velikost kol) podvozek celkově na kočku.
Já tě při tom nechám.
To zas bude den

Příspěvek od To zas bude den »

Sory zase za podpis
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27495
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Prdelář píše:Takže pane Pitris za prvé-kdyby jsi četl moje příspěvky v tomto vlákně tak o rallye jsem se zmínil že je to jinak :wink: za druhé-hulvát jsi jenom ty.....já tu nikomu nepsal že je blbec jako ty mě!!!!!!A nenapsal jsem že širší gumy ti pomůžou na mokru nechápu kde jsi to vzal :roll: o širších kolech jsem psal ale úpně jiné věci ty sis jenom vytrhnul větičku z textu co se ti hodila :roll: a poslední vě CO JSEM TAHÁŠ MOJI RODINU????????Tohle bych si já v životě nedovolil brát si do "úst" tvoji rodinu :twisted: :twisted: :twisted: Je mi líto že takto skvělé forum má za správce tebe :roll: Protože TY nemáš všech pět po hromadě :idea:
Takže pane Prdelář-kdyby jsi četl moje přízpěvky v tomto vlákně pořádně, tak za prvé zjistíš, že jsem se tvé rodiny nijak křivě nedotknul, (a pokud ti to tak přišlo, tak se v tomto omlouvám - "navážet se" kvůli někomu do jeho rodiny opravdu nemám ve zvyku), za druhé, jako hulvát se vyjadřuješ ty (tvoje urážky modeláře), za třetí si musíš uvědomit, že velké a těžké auto potřebuje velké disky (a čím těžší auto, tím větší kola, protože jak tu někdo zmínil, velké disky jsou i proto, aby se tam vešly velké brzdy, neboť rozjet auto není těžké - problém bývá zastavit třeba 2tuny z "dvoustovky" - TAM potřebuješ velkou a širokou gumu, aby "přenesla" jízdní a brzdné výkony, a taky ty 2tuny vytlačí vodu z pod gumy rychleji, než třeba tuna a půl . Ale pokud je auto "dělané" třeba na patnáctkách, a dáš tam osmnáctky, je to jen frajeřina. A za čtvrté jsem nikde přímo nenapsal, že seš bl**c - byly tam pouze první dvě písmena, (ale že by ta potrefená husa?...), a za tím si stojím;
když napíšeš tohle: (ano, je to jen část věty, ale pro chování na silnici ta nejpodstatnější)
Prdelář píše:.....jezdím i na mokru jako prase.....
.....tak fakt nemáš všech pět pohromadě, a nemá cenu s tebou o čemkoliv debatovat,
a měl by sis přečíst zásady ježdění, a používání těch kterých disků, a pneu.
Odpovědět