OK, za špatnou adresaci onoho přání se omlouvám!Prdelář píše:já nejsem to zas bude hnusný den to za prvé......a za druhé hliníková kola jsou mnohem lehčí než plechové disky a už vůbe nemluvím o nějakých značkových(sportovních)jejich váha je mnohem menší než u seriových Takže tvoje mumlání o váze a rotující hmotě je naprosto zbytečné a navíc i otravné nechápu proč se JuDr,MuDR,PhDr,PuDr,HP,Ing,Arch Modelář CSc. sere do každé debaty jsi otravný jako hřebík v botě!Nasedni na svého větroně z uhlíkových vláken a odlet do pr....
Za to ostatní ovšem ani náhodou, protože:
1/ hmotnost aftermarketového hliníkového disku je zcela srovnatelná s hmotností plechového disku disku stejného rozměru a současně o dost vyšší, než třeba o dvě čísla menšího originálního plecháče - k ověření stačí decimálka;
1/ hmotnost pneu rozměru 225/45x17 je citelně větší, než hmotnost pneu 195/65x15 - opět stačí zvážit;
2/ na "značkovosti" běžně dostupných disků jejich hmotnost příliš nezávisí - výrazně lehčí jsou až kované disky z magnéziové slitiny, jejichž cena ovšem začíná někde na čtyřnásobku ceny onoho "značkového/sportovního" disku, a navíc obvykle nemají nezbytnou homologaci pro běžný provoz (mj. z důvodu nižší únosnosti a životnosti);
3/ za připomenutí větší rotující hmoty děkuji, na tu jsem ve svém původním příspěvku úplně zapomněl ;
4/ pokud tě otravuje číst moje "antituzerské" (tuzing = protipól skutečného tuningu) příspěvky, tak je prostě ignoruj (můžeš klidně, kolikrát chceš či dokážeš );
5/ ne.eru se do každé debaty, pouze do těch, kde opět "čuju nějakou kulišárnu" - a že jich tu je, jak když na.ere... ;
6/ i pro otravný hřebík v botě se dá nalézt patřičné zdůvodnění, resp. je vhodné z něho vyvodit odpovídající poučení, např. nelézt v nevhodné obuvi do míst, kde se vyskutují hřebíky nastražené špičkou nahoru ;
7/ rád bych odletěl, bohužel bych nasednutím přesáhl hodnotu max. plošného zatížení.
Když už chceš mermomocí někoho ukřičet, nestačí mít velká ústa, ale také argumenty!