Žádný prasárny s autem nedělám, zkusil jsem to jenom jednou, a to schválně, abych poznal jeho funkce a možnosti.modelář píše:Volvo S80 2,5T AT FWD (výroba letošní jaro) s vypnutým ESP gumuje při rozjezdu jak víno, stačí pořádně prošlápnout plyn! To, co popisuješ Ty, je maximální pr.sárna, vůči které je tam právě ona Tebou zmíněná ochrana: běžného používání AT se však nijak nedotýká, a pokud má motor dostatečný výkon ve vztahu k možnostem trakce pohonu, chová se strandardně, tj. hrabe (samozřejmě při deaktivovaných protiprokluzových elektronických systémech). Kdyby tomu totiž tak nebylo, nikam bys na kluzkém povrchu nevyjel, zvláště pak s 2WD.
Víš, co, vyprávěj to technikům Subaru.
Hlavně nemám letošní auto za Švédska, ale 12 let staré z Japonska....
Trochu rozdíl v konstrukční škole.
Nemám v autě co deaktivovat, to přišlo až v r. 2004.
V Subaru ještě před pár lety nedávali do aut palubní počítače, jen proto, aby to nerozptylovalo řidiče. Až si to vynutil evropský trh....
Za to měli dávno všechna okna na elektiku a ta dvě střešní taky. V době, kdy v Evropě se to dělalo na kličku.
Já jsem zde psal o svém starém autě, (protože já nové nepotřebuji a nechci,) a nesnaž se mi školit.
První auto s AT jsem měl v r. 1966. Kdy jsi jel poprvé s AT Ty.... Mimo to nejsem automontér z leknutí, a nevystudoval jsem strojařinu za husu, nebo vloni v Plzni!