ECOLUBE DISEL ADITIV-VIF ADITIV ??
Moderátor: Colommbo
ECOLUBE DISEL ADITIV-VIF ADITIV ??
CO JE LEPŠÍ- VIF/500 ML cca200, KČ - NEBO ECOLUBE ADITIV DIESEL, 450ML, 110 KČ ??
Re: ECOLUBE DISEL ADITIV-VIF ADITIV ??
Nedá se říci co je lepší. Každá tato přísada je trochu jiná, a přesto svými účinky podobná.SLAVA 42 píše:CO JE LEPŠÍ- VIF/500 ML cca200, KČ - NEBO ECOLUBE ADITIV DIESEL, 450ML, 110 KČ ??
Obě mají čistící schopnost od karbonu a úsad.
Obě mají mazivostní přísady ochraňující zejména palivové čerpadlo
Obě mají tzv. depresant, který zabezpečuje dobrou filtrovatelnost nafty v zimě.
Vif má navíc přísadu proti pěnění při tankování paliva
Ekolube má navíc sběrač vody,který zabraňuje vzniku volné vody na dně palivové nádrže, která je nebezpečná z hlediska koroze a zamrzání systému v zimě.
Vif je koncentrovanější 1:1000
Ekolube je koncentrát 1:50 s rezervou. Vychází tedy dráž na ošetření 1 l nafty, nemusí se však dávkovat (je na jedno použití pro nádrž 40-60l), čímž odpadá někdy velmi nepříjemná manipulace a potřísnění. Navíc tím, že je přísady celkově větší objem, je v této přísadě více účinných látek a její účinky jsou mnohem jistější než v případě některých koncentrovaných přísad.
Přísada Ekolube Diesel Aditiv má výrazný vliv zejména na zvýšení cetanového čísla o 5-6 jednotek, dále na zlepšení teploty filtrovatelnosti až o 8°C směrem k hlubokým mrazům, a na detergentní schopnosti hlavně na horkých částech motoru.
Je zaujimave,ze VIF je tam hodnoteny vsade ako najlepsi,pricom hodnoty nasepkavaju nieco ine. Ked som kupoval VIF 10 plechoviek,tak som dostal brozurku VIF-u s tim testom. Najma je podozrive,ze ho hodnotili ako najlepsi i vo zvyseni cetanoveho cisla a znizeni penivosti,i ked niektore ine prisady mali lepsie hodnoty. Ale podla testu zase dobre rastie s nim mazivost.