Shell Diesel v DE
Moderátor: Colommbo
Shell Diesel v DE
Tankoval jste už někdo nový Shell Diesel v Německu? Jak je vidět, v CZ se dělá všechno pro to, aby se co nejvíce znehodnotila nafta (bio) a tím i výkon motoru. Němci naopak dělají všechno pro to, aby nafta měla větší účinnost v motoru.
Vyšší kvalita nafty na západ od našich hranic je dána především použitou technologií v rafinérce. Pokud disponibilní technologie nestačí na dosažení požadovaného cetanového čísla (požadavky se liší podle toho, jakou Euro normu má motor splňovat), aplikuje se přípravek 2-EHN, tzv. zvyšovač cetanového čísla. Přídavek bionafty do 5% objemu nevadí, naopak zvyšuje mazivost a současně detergenční schopnost nafty. Stačí?
Podle nedávných nezávislých testů sice česká nafta nedosahuje kvality obvyklé v západní Evropě, rozhodně však není pro moderní turbodiesely nebezpečná: příslušné normy v těch paramatrech, jež postihují právě ochranu motoru, plní s dostatečnou rezervou.
A zaklínadlo: "natankoval jste špatnou naftu", je obvyklou výmluvou autoservisů. Já bych mlátil po hlavě především je, nikoli české rafinérky a distributory!
A zaklínadlo: "natankoval jste špatnou naftu", je obvyklou výmluvou autoservisů. Já bych mlátil po hlavě především je, nikoli české rafinérky a distributory!
shell power v DE
Hezky řečeno,ale důvod v rozdílu mezi naší a Německou naftou je pouze jeden,a to pančování nafty ,at' už distributorem či prodejcem! S pančování se stal velice výnosný byznys,a vzhledem k směšným pokutám a minimálním kontrolám,toho Českej šmejd náležitě využívá!Anonymous píše:Vyšší kvalita nafty na západ od našich hranic je dána především použitou technologií v rafinérce. Pokud disponibilní technologie nestačí na dosažení požadovaného cetanového čísla (požadavky se liší podle toho, jakou Euro normu má motor splňovat), aplikuje se přípravek 2-EHN, tzv. zvyšovač cetanového čísla. Přídavek bionafty do 5% objemu nevadí, naopak zvyšuje mazivost a současně detergenční schopnost nafty. Stačí?
Tak znovu... je to prosté. Vezmu cisternu jedu do rafinerky nezmu plnou 91 naturalu. Dojedu na čerpačku stočím a v citerně nechám dle úvahy 2 až 6 kubíků. Jedu zpět do rafienerky doplním cisternu naftou a jedu na čerpačku a stočím všechno. Při rozdílu ceny nafty např. 3 Kč je to rozdíl na zisku 6 až 18.000 Kč !!! jasné?? Možná to dělám příliš složitě a stačí přímo u zásobníků na čerpače otočit kohoutkem a přečerpat přiměřené množství z jedné nádrže do druhé....
Shell diesel v de
Mohu plně a 100% potvrdit,že máte naprostou pravdu,popisujete zde nejběžnější podvod který se vesele používáPetr H. píše: Tak znovu... je to prosté. Vezmu cisternu jedu do rafinerky nezmu plnou 91 naturalu. Dojedu na čerpačku stočím a v citerně nechám dle úvahy 2 až 6 kubíků. Jedu zpět do rafienerky doplním cisternu naftou a jedu na čerpačku a stočím všechno. Při rozdílu ceny nafty např. 3 Kč je to rozdíl na zisku 6 až 18.000 Kč !!! jasné?? Možná to dělám příliš složitě a stačí přímo u zásobníků na čerpače otočit kohoutkem a přečerpat přiměřené množství z jedné nádrže do druhé....