Při výměně proběhl i proplach zbytkem Yacca a první dva rozdíly: žluté Yacco je při nalévání "hustější" než šedý origo. Na hodnocení jestli je řazení lepší je ještě brzo ale zatím je to
Oleje do novodobých Hond a vše kolem
Moderátor: Colommbo
Re: Oleje do novodobých Hond a vše kolem
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Oleje do novodobých Hond a vše kolem
vo všeobecnosti OEM Honda oleje majú v prvom rade za cieľ hlavne zabezpečiť čo najlepšie radenie pod plynom do otáčok a za tepla (hoci paradoxne sú akoby nižšej viskozity oproti "ne-origo" konkurencii.. rovnako to je aj s MTF3). Kopa ľudí u CT-R FK8 v US zaznamenala po prechode z OEM MTF3 na inú nefabrickú náhradu (Ac Delco, AMSOIL..) o niečo makkšie plynulejšie radenie za studena v mrazoch a na nižších pr. stupňoch, ale naopak v lete po zahriatí a v otáčkach akoby bolo radenie pomalšie tuhšie, menej ochotné zapadnúť.
Re: Oleje do novodobých Hond a vše kolem
Děkuju v podstatě za potvrzení, uvidím až Accorda proženu za 7000 otáček
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Oleje do novodobých Hond a vše kolem
toto si človek užíva celým organizmom
Re: Oleje do novodobých Hond a vše kolem
Mas tam preklep....orgazmom
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
- Pitris JUNIOR
- Příspěvky: 1825
- Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
- Bydliště: Brno
Re: Oleje do novodobých Hond a vše kolem
Toto zná každý majitel JPN auta
Když mi ještě IS200 říkala pane... https://youtu.be/eBMhK9tRAPY?si=001MpCyC0sKiOD5Z
Zvuk řadové šestky
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Re: Oleje do novodobých Hond a vše kolem
Akurat musis mat na vedomi, ze do nekonecna to nejde. Mna raz takto na dvojku " prekvapil" omedzovač. Okamih som si myslel , ze je nieco pokazene....pozriem na otackomer, a ...aha ...akurat pri predbiehani samozrejme.
Totiz nerobim to zamerne, len niekedy sa to tam proste tak nejak samo dostane.
Carina " nastastie" otackomer nema.
Totiz nerobim to zamerne, len niekedy sa to tam proste tak nejak samo dostane.
Carina " nastastie" otackomer nema.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Re: Oleje do novodobých Hond a vše kolem
Mě už několikrát a to ho má Accord 2.4 na 7400 A přitom má vrtání 87 a zdvih 99
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Oleje do novodobých Hond a vše kolem
to má tuhé-rýchle pružinky
- Colommbo
- Příspěvky: 9966
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Oleje do novodobých Hond a vše kolem
U lehce nadčtvercového motoru jsou takové otáčky maličko (aspoň pro mě) překvapující a ještě k tomu u čtyřhrnku. Já mám 89,9/84 a červené pole mi začíná už někde u 6400. Je však pravdou, že vysoké otáčky nevyhledávám a proto vysokootáčkové motory nejsou mým šálkem kávy, takže jsem nadmíru spokojen.
Souhlasím, ten zvukový projev mám taky moc rád. Důvod je prostý - neslyším jej nebo jen minimálně...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Oleje do novodobých Hond a vše kolem
Právě že je to točivý "dlouhozdvih". Ale zase (za)táhne už i dole a 200Nm má už od 2000. Max krouťáku 234 je kolem 4200 a parádně zatáhne tady a pak znovu zhruba v 6300
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9966
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Oleje do novodobých Hond a vše kolem
My táhneme taky pěkně "vocpoda" - max. točivého momenta (310Nm) je psané "už" při 3750/min. a max výkon při 5500/min, takže jsem na maximální výkon vlastně možná ještě nikdy nejel... Při stovce motor točí 2600/min, což je tak akorát "na pohodu."
V porovnání s Omčou, sluncem naším (2.6 V6 240Nm/3400 a 132kW/6000) je rozdíl docela znát, zvlášť vyšší točivý moment.
V porovnání s Omčou, sluncem naším (2.6 V6 240Nm/3400 a 132kW/6000) je rozdíl docela znát, zvlášť vyšší točivý moment.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Oleje do novodobých Hond a vše kolem
Krouťák je krouťák a objem ničím nenahradíš, ale když je potřeba zrychlit japonec přidá otáčky, němec turbo a američan objem
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9966
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Oleje do novodobých Hond a vše kolem
V tym przypadku jsem Američan...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90