V pátek jsem dal 20ml MO EF do teplého motoru a vydal se na moji pravidelnou 100km trasu.
Olej jsem lehce přejel kilometrově, ale předchozí výměna za sunoco byla po 5000, v květnu. Tak jsem si řekl že to o týden vydrží, objednávka se mi zpozdila, čas na to mám jen o víkendu.
Udělal jsem si kapkový test před a po, ale nechal jsem ho doma. Rozdíl byl minimální ale zpětně ho přidám.
Na dně nádoby byla lehká metalíza a tak do pěti kousků kovu, které se s magnetem hýbaly. Usuzuju to mému stylu provozu, na který motor stavěný není. S novým olejem se motor trochu uklidnil, hned po nalití jsem se vydal na 50km trasu svižnějším tempem.
Ale největší rozdíl udělaly svíčky, které jsem si včera vyměnil
Čištění motoru olejem vs proplachem
Moderátor: Colommbo
Re: Čištění motoru olejem vs proplachem
polo 1.0 mpi LPG valvoline maxlife
106 1.0i: mannol 10w40
punto 1.3 jtd: Eurol Super Lite 5w-40
b6 2.0 tfsi mannol extreme 5w-40
106 1.0i: mannol 10w40
punto 1.3 jtd: Eurol Super Lite 5w-40
b6 2.0 tfsi mannol extreme 5w-40
Re: Čištění motoru olejem vs proplachem
Off topic,
ale svíčky jsou alfa i omega benziňáku....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Čištění motoru olejem vs proplachem
Cukal jsem na plyn a ani tam plynové nebyly.
polo 1.0 mpi LPG valvoline maxlife
106 1.0i: mannol 10w40
punto 1.3 jtd: Eurol Super Lite 5w-40
b6 2.0 tfsi mannol extreme 5w-40
106 1.0i: mannol 10w40
punto 1.3 jtd: Eurol Super Lite 5w-40
b6 2.0 tfsi mannol extreme 5w-40
-
- Příspěvky: 674
- Registrován: ned úno 01, 2009 8:57