No negativum, za mě že váže negativum je. Sekacka jde po zime blbe nastartovat. Plus u motoru briggs pravidelně zalepená tryska.Pitris píše: ↑sob pro 02, 2023 10:39No ono to že etanol váže vodu nemusí být vždycky negativum.
Ale já ty aditiva nemyslel ani tak pro starý karburátorový motory kde ta biosložka "umí" zalepit trysky i rozežrat těsnění (ale asi podle výrobce auta co použil tehdy za materiál - leč viděl jsem to na vlastní oči) a kde by asi nejlepším řešením byl N98, jako spíš pro novější auta kde E5/E10 být může ale člověk by si ten "ekobenzin" chtěl vylepšit
Co jsem dával 100 oktan, nikdy problém nebyl...
Před rokem a půl jsem koupil sekačku Vega, ale motor Honda, objem 200. Zatím měla vždy 100 oktan nebo N98 ONO a plus aditivum od Millera a sekala téměř sama
Ale briggs, který mam jako záložní od doby kdy dávám 100 oktan problém neměl... Takže tak.
U starších aut je průser u ethanolu hlavně možná koroze a rozežírání gumových těsnění. Zejména u E10.
PS: u te Vegy byla svíčka NGK... Tak šla ještě před prvním použitím pryč a nastoupilo Denso a chytá jedna báseň.
To samé u šváry mu blbnul trakturek na zahradu s origo Briggs svíčkou, dal jsem Denso a chytá na drc. to jen tak mimochodem
Musím zpětně znovu říci a uznat - zlatý Jerry, vždycky dobře a ochotně poradil a dobře poradil!