kornel píše:update po ďalších odjazdených 3000km (Shell HU 5w40 + Bishops 560) ..teda momentálne celkovo od výmeny ca 5000km s touto čarovnou zmesou
Spotreba oleja podľa merania v rovnakých podmienkach + podobný spôsob prevádzkovania a štýl jazdenia v priebehu tých 5000km doliate dohromady 3dcl oleja (snaha udržiavať hladinu na tej istej úrovni).
Teda pozitívny trend resp. výsledok potvrdzuje aj ďalšia prevádzka.
Dám s touto náplňou ešte ca 1000km a aplikujem ešte jednu takúto čistiacu kúru (Shell HU + Bishops 560) na tých 6-7tis.km... Následne budem pokračovať s najvyššou pravdepodobnosťou s týmto Shell HU 5w40 keďže motoru sedí perfektne a kvalita je hodne vysoko naviac sa mi pozdáva, že je to prakticky už v pásme 5w30 než 5w40.
Okrem toho celú dobu aplikovaný pri každom tankovaní Liqui Moly E10 aditivum
update: po ďalších odjazdených 5000km (tentokrát ale bishop 560 aplikovaný s M1 ESP 5w-30) opäť porovnateľné trasy (no viac dialníc a dlhších trás tentokrát..) aj spôsob prevádzkovania v priebehu týchto 5tis.km doliate 2-3dcl oleja.. čiže môžem konštatovať, že spotreba oleja je už ustálená na tejto hodnote (rovnaká po odjazdených 10tis.km) tzn. ca v rozmedzí 0,5-1l oleja na 15tis.km
Za mňa spokojnosť a jednoznačné preukázateľné zlepšenie do stavu prakticky ideálneho.
Mimo to reakcie, výkon, kultúra chodu, prejav aj zvuk tohto 2.0TSI aj po takmer 290tis.km hádam tak 100 tacov ešte dá do pohody