Nový Mobil 1 ESP 5W30
Moderátor: Colommbo
Re: Nový Mobil 1 ESP 5W30
ten s popisom "SHC Synthese ...." má na zadnej etikete malým písmom vedľa čiarového kódu mimo iné aj krátku vetu v nemčine "Besuchen Sie uns auf htt p: // ww w.mobil1.de" ... kdežto ten s popisom "Advanced Fully Syntetic Engine Oil" to má tiež ale v angličitne. Teda to určenie pre nemecký trh je viac než pravdepodobné.
Samotné čiarové kódy sú ale úplne rovnaké (5 425037 869423) ako od Lubstar tak aj od FaO.. a podľa etikiet a jeden aj druhý vyrobený vo Francúzsku.
Samotné čiarové kódy sú ale úplne rovnaké (5 425037 869423) ako od Lubstar tak aj od FaO.. a podľa etikiet a jeden aj druhý vyrobený vo Francúzsku.
-
- Příspěvky: 90
- Registrován: sob bře 05, 2022 22:26
Re: Nový Mobil 1 ESP 5W30
nechapem tak lubstar berie od nemcov olej a filteaoleje berie pre vychodnu evropu?ked je tam rozdiel na etikete v zadu?tak potom je lepsie objednat olej z nemeckeho eshopu ako zo slovenska myslimkornel píše:od Lubstar čerstvá zasielka ešte pôvodné schválenia (vytlačené dátumy na obaloch: 24/10/2022 pre 4litrové balenie a 4/11/2022 pre oba 1 litrové)
ten istý olej z filtreaoleje: tiež ešte pôvodné schválenia (08/03/2022 pre 4 litrové bal. a 28/03/2022 resp. 15/04/2022 pre 2 x 1 litrové balenia)
-----------------------
porovnanie hmostností:
od Lubstar - 3,577kg (4l) ... 0,904kg a 0,905kg (1 litrové)
FaO - 3,585 (4l) ... 0,904kg a 0,905kg (1 litrové teda z oboch zdrojov úplne identická hmotnosť aj objem podľa priehľadítka)
-----------------------
Prevedenie obalov, farieb, štýl, kvalita fontu, rozmiestnenia nápisov atď. identické z obidvoch zdrojov u 4 litroviek.
Jediný rozdiel medzi olejmi z oboch zdrojov je v zadnej etikete a opisu druhu oleja/technológie u 1 litroviek (inak všetko sedí):
ESP od Lubstar má dvojitú etiketu aj na 1 litrovom balení a zároveň s popisom "Advanced Fully Syntetic Engine Oil" vpredu
od FaO má 1 litrové balenie etiketú "1 listovú" a zároveň má v predu popis "SHC Synthese TechnologyTM Engine Oil"
--------------------------
možno nemcom nevadí resp. neriešia jednoduchú zadnú etiketu
Až budem v nasledujúce dni meniť olej, skúsim porovnať aj samotné kvapaliny a nejaké 2dcl z oboch 1 litroviek obetujem aj na vymrazenie. Ak nezaznamenám žiadne rozdiely v tomto, tak to budem brať za plne OK (aj napriek tej etikete u 1litr. z FaO) a použijem aj olej od FaO s kludom na srdiečku
Re: Nový Mobil 1 ESP 5W30
Dávkovat v hromadné rychlovýrobě, kde letí flaška za flaškou, s přesností 1 gram, tj cca 1 ml, není úplně triviální, takže bych věřil tomu, že ty oleje mají stejný původ. Ta shoda je příliš dobrá na to, aby to byla náhoda.kornel píše: porovnanie hmostností:
od Lubstar - 3,577kg (4l) ... 0,904kg a 0,905kg (1 litrové)
FaO - 3,585 (4l) ... 0,904kg a 0,905kg (1 litrové teda z oboch zdrojov úplne identická hmotnosť aj objem podľa priehľadítka):
Re: Nový Mobil 1 ESP 5W30
Kornel:
Nejde o čiarový kód ale o všetky tie čísla kde je aj dátum plnenia... býva to na zadnej strane úplne dole...a začína to vždy písmenom ( krajina pôvodu).
https://www.oil-club.ru/maslo-mobil/
Nejde o čiarový kód ale o všetky tie čísla kde je aj dátum plnenia... býva to na zadnej strane úplne dole...a začína to vždy písmenom ( krajina pôvodu).
https://www.oil-club.ru/maslo-mobil/
Toyota Corolla XI gen. 1.6 valvematic - Shell HU Prof. AF 5w30/ Ravenol MTF-3
Re: Nový Mobil 1 ESP 5W30
v obidvoch prípadoch "G" teda Francúzsko
od Lubstar: obidve flaše rovnako G2B2505
od FaO: G233647, druhá flaša G243402
od Lubstar: obidve flaše rovnako G2B2505
od FaO: G233647, druhá flaša G243402
Re: Nový Mobil 1 ESP 5W30
Podle mně je to tak že:
Mobil 1 pro Německo je označeny jako "SHC Synthese TechnologyTM Engine Oil" a protože je jen pro německý trh kde ze zákona nesmí napsat "Advanced Fully Syntetic Engine Oil" dostatečná je 1-listová zadní etiketa.
Pro ostatní je to plná syntetika a 2-listova etiketa je aby to bylo napsané ve více jazycích.
Mobil 1 pro Německo je označeny jako "SHC Synthese TechnologyTM Engine Oil" a protože je jen pro německý trh kde ze zákona nesmí napsat "Advanced Fully Syntetic Engine Oil" dostatečná je 1-listová zadní etiketa.
Pro ostatní je to plná syntetika a 2-listova etiketa je aby to bylo napsané ve více jazycích.
Corolla 1,6 2017
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Re: Nový Mobil 1 ESP 5W30
ja to vnímam tak isto aj vzhľadom na tie identické hmotnosti (a ostatné veci), je priam vylúčené aby to bolo čosi iné, než originálny Mobil1
Re: Nový Mobil 1 ESP 5W30
A kde ste kúpili ten pre nemecký trh? Filtreaoleje.sk?
Volkswagen Passat 2018 2.0 TDI DSG7
Leto: Ravenol VMP 5W-30
Zima: Ravenol VSW 0W-30
Leto: Ravenol VMP 5W-30
Zima: Ravenol VSW 0W-30
Re: Nový Mobil 1 ESP 5W30
Tohle skutečně dává perfektní smyslabc píše:Podle mně je to tak že:
Mobil 1 pro Německo je označeny jako "SHC Synthese TechnologyTM Engine Oil" a protože je jen pro německý trh kde ze zákona nesmí napsat "Advanced Fully Syntetic Engine Oil" dostatečná je 1-listová zadní etiketa.
Pro ostatní je to plná syntetika a 2-listova etiketa je aby to bylo napsané ve více jazycích.
Re: Nový Mobil 1 ESP 5W30
Měl jsem dnes v ruce Mobil 1 ESP X2 0w20 v litrovém balení a měl 1-listovou zadní etiketu v němčině a vepředu "SHC Synthese TechnologyTM Engine Oil", výroba G-Francie.
Corolla 1,6 2017
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Re: Nový Mobil 1 ESP 5W30
Exportní verze pro Argentinu a Jižní Afriku
Re: Nový Mobil 1 ESP 5W30
https://youtu.be/Fj2WMua4QqU
Ahoj tu píše, že test nového oleja.
Zaráža ma ale ESP Formula názov.
U nás je len ESP.
Maju Poliaci iný olej?
Alebo odkiaľ to ma, nejaký starý olej?
Ahoj tu píše, že test nového oleja.
Zaráža ma ale ESP Formula názov.
U nás je len ESP.
Maju Poliaci iný olej?
Alebo odkiaľ to ma, nejaký starý olej?
Volkswagen Passat 2018 2.0 TDI DSG7
Leto: Ravenol VMP 5W-30
Zima: Ravenol VSW 0W-30
Leto: Ravenol VMP 5W-30
Zima: Ravenol VSW 0W-30
Re: Nový Mobil 1 ESP 5W30
To pozeráš také 3,14čoviny?
Re: Nový Mobil 1 ESP 5W30
ESP Formula sa už nevyrába, staré označenie... Piotr je s tými testami úplne mimo, nemá to najmenšiu výpovednú hodnotu v tom ako olej chráni pohybujúce sa diely proti oteru (v spaľovacom motore panujú úplne iné podmienky pre olej ako aj kovové povrchy pohybujúcich sa dielov)