Ahojte, pozeram vela inzeratov kde dodge nitro 2.8 crd alebo jeep cherokee 2.8 crd alebo voyager su zadrete myslim na kluke. Neviem z akeho dovodu sa to stava, preto by ma zaujimalo ci vie mos2 alebo ceratec aditivum alebo nejake ine zabranit tomuto zadretiu pripadne co to moze sposobit? Motor ma predpisany 5w30 ja konkretne som dal Valvoline All-Climate C2/C3 5W-30 co je predpisane mazacim planom valvoline pre tieto motory od 2008 crd s DPF. Neviem cim to je mozne, ze sa takto zadieraju.
Neplati to len pre tieto motory ale aj niektore ine sa radi zadieraju na kluke (myslim land rover) preco sa to deje? Je to fakt len o nahode a aj clovek co meni kazdych 5 tisic km olej moze motor zadriet pri spravnej prevazke a servise?
Ake aditivum zabrani zadretiu? diesel 2.8 crd
Moderátor: Colommbo
Re: Ake aditivum zabrani zadretiu? diesel 2.8 crd
blbá konštrukcia motora. Niečo sposobuje nízky tlak oleja alebo je dané miesto slabo zásobované olejom. Dovodov može byt mnoho. žiadne aditívum zadretiu nepredíde,maximálne može ten moment oddialit.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Ake aditivum zabrani zadretiu? diesel 2.8 crd
Keď kúpiš jazdenku tak sa môžeš len modliť či ti motor kľakne alebo nie Podľa mňa je to dlhým intervalom (20.000 u týchto modelov) Ide tam 6,6l čo je hodne a každý to naťahuje jak sa dá. Niečo padobné jak u Santa Fe 2.2 crdi. Postupne sa zanesie sitko na saní oleja z vane a je to v péčku
Pri 5.000 od novoti ťa motor prežije
Pri 5.000 od novoti ťa motor prežije
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30