Potíž je "pouze" v tom, že klihem z kopyt možná slepíš tak akorát dřevo, které se časem stejně "rozklíží", nikoli však už třeba plast. Stejně tak klasickou nabíječnou nabiješ klasický akumulátor, ale už ne ten moderní. Navíc platí, že i ten starý, klasický, nabiješ moderní nabíječkou rozhodně kvalitněji.Ital píše:...Asi to úplně smysl nepostrádá ty metylmetakryláte. Zůstanu u kopyt.
Aku
Moderátor: Colommbo
Re: Aku
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aku
S italem je to v tomto smeru marny. Ale pokud meni opravdu auta tak casto, tak to brzo pozna...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aku
Ještě aby ne. Vždyť u moto je dobíjecí soustava v pořádku a u jap. moto tam je yuasa a ta vydrží i přes 7 sezón pokud je dobíjení ok. To samé i banner u ktm ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Aku
Příspěvek od Jerry3 » čtv kvě 16, 2019 23:07
Ital píše:
...Mě aku slouží relativně dobře, ošetřuji je sporadicky a starými osvědčenými postupy, které vycházejí ze znalosti základních procesů tam probíhajících.
V mezidobí však došlo k dost zásadním změnám limitů těch procesů. Např. se dnes už nenabíjí do stavu "plynování".
Ital píše:
Až narazím na něco "moderního", co se bude vzpěčovat těmto jednoduchým postupům a nějak to poznám, pak dám vědět.
Pochybuji o tom, že by ses nám tu pochlubil tím, že sis nevratně poškodil moderní akumulátor starou nabíječkou, která nejenže už z principu neumí nabíjet pulzně, měřit si vnitřní odpor aku, atd. atd., ale především nedokáže limitovat nabíjecí napětí, což je v současnosti mimořádně důležité.
Jerry3
Příspěvky: 7699
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
To jsou zas chytrosti....!
Ital píše:
...Mě aku slouží relativně dobře, ošetřuji je sporadicky a starými osvědčenými postupy, které vycházejí ze znalosti základních procesů tam probíhajících.
V mezidobí však došlo k dost zásadním změnám limitů těch procesů. Např. se dnes už nenabíjí do stavu "plynování".
Ital píše:
Až narazím na něco "moderního", co se bude vzpěčovat těmto jednoduchým postupům a nějak to poznám, pak dám vědět.
Pochybuji o tom, že by ses nám tu pochlubil tím, že sis nevratně poškodil moderní akumulátor starou nabíječkou, která nejenže už z principu neumí nabíjet pulzně, měřit si vnitřní odpor aku, atd. atd., ale především nedokáže limitovat nabíjecí napětí, což je v současnosti mimořádně důležité.
Jerry3
Příspěvky: 7699
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
To jsou zas chytrosti....!
Re: Aku
Z těch příspěvků si udělal dobrej gulášnr.on píše:Příspěvek od Jerry3....
Ital píše....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF